Ty Knuffels
Zie eens hoe lief deze diertjes je aankijken! Door de enorme ronde ogen zijn de Ty knuffels erg lastig te weerstaan. Daarnaast zijn de ze ook nog eens heel erg zacht en kleurrijk. Je krijgt echt meteen zin om heerlijk met deze pluche vriendjes te knuffelen. Ty heeft inmiddels al heel wat verschillende dieren aan de collectie toegevoegd. Dus zoek je favoriete knuffel uit óf verzamel ze gewoon allemaal.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 28-06-2018 ingetrokken

9,0
Filter 77 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 44 met beschrijving

• Trudi Block
    Geverifieerde klant van Ty Knuffels

mijn kleindochter is erg gelukkig met haar hamsters. per ongeluk kreeg ik 1 hamster ipv 2 , dit werd direct verholpen, prima service.

• Cathinka Van Waesberghe
    Geverifieerde klant van Ty Knuffels

De levering ging alles behalve goed. Moest 1 week wachten terwijl ze zeggen voor 4 uur besteld volgende dag in huis. Helaas lieten ze ook niets weten in de zin van uw levering is vertraagd. Diverse mails gestuurd geen reactie gebeld diverse keren. Nummer niet in gebruik. Klacht in gediend bij webwinkel keurmerk en pardoes de volgende dag Mn bestelling geleverd.

Antwoord van Ty Knuffels

Beste Cathinka,

Als eerst natuurlijk bedankt voor je vertrouwen in onze webshop!
    Wij zijn het absoluut met je eens dat deze levering niet is gegaan zoals je van ons mag verwachten. Inmiddels hebben we een andere leverancier en mag dit dan ook niet meer voorkomen.

Vriendelijke groet,

• Heleen Penninga

Erg lange levertijd.

• Cor Zegwaard
    Geverifieerde klant van Ty Knuffels

Correcte en snelle levering.

• Heidi Kalkema
    Geverifieerde klant van Ty Knuffels

Klantvriendelijk en snelle levering!

• Tanja Jeucken
    Geverifieerde klant van Ty Knuffels

Knuffel is prima aangekomen, maar verpakking oogt alsof je bij marktplaats iets gekocht hebt (in een kartonnetje gepropt met een plastic zak er omheen).

• Brenda Hartgring
    Geverifieerde klant van Ty Knuffels

Besteld op dinsdag, binnen 1-2 werkdagen zou het verzonden worden. Op donderdag en vrijdag geprobeerd te bellen maar geen gehoor. Op vrijdag een mail dat het langer zou duren, ik had het nodig voor mijn dochters verjaardag. zaterdag was het ineens binnen. Spullen zijn goed en vrij snel verzonden, communicatie slecht.

• Ria Henneman

leuke dingen

• Kevin Biesbroek

Snel en goed

• Esther Betten
    Geverifieerde klant van Ty Knuffels

Goede service, hier was de knuffel die we zochten wel en werd op tijd geleverd. De site is ook erg duidelijk wij hebben ons adresje voor de beanie boo's gevonden. Ook antwoorden via de mail gaat snel. Erg fijn. Wij zijn tevreden.

• Fried V d Dungen
    Geverifieerde klant van Ty Knuffels

Alles mooi afgeleverd en op tijd

• Karolina Sterrenburg
    Geverifieerde klant van Ty Knuffels

Ik ben heel tevreden over Ty Knuffels winkel. De bestelling werd netjes op tijd geleverd.
    Mijn kind is super blij :>) Aanraden

• Thea Schreven

Super snelle levering

• Marian Oude munnink
    Geverifieerde klant van Ty Knuffels

ik heb 2 rugzakjes besteld. Het product op zich ziet er goed uit. alleen jammer dat er zo weinig bergruimte in de rugzak zit . Er kan net een sleutel of portemonneetje in .

• leonie polak
    Geverifieerde klant van Ty Knuffels

Ik was een zenuwachtige oma, die Beanie Boos voor haar kleinkind had besteld. Maar alles is ruim op tijd goedgekomen. Mijn complimenten.

• Hennie den Ouden
    Geverifieerde klant van Ty Knuffels

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering. Er mag wel wat reclame materiaal bijgesloten worden, even kijken wat er zoal te leveren is aan Ty knuffels.

• c. Terpstra
    Review voor Ty Knuffels

Prima afhandeling van de bestelling en snelle levering.

• MJ Corsten
    Review voor Ty Knuffels

Binnen zeer korte tijd geleverd, exact het bestelde product

• Wil Van peperstraate

Snel geleverd