Typisch-M The Shop

Typisch-M The Shop

Eigen producten, zoals naam-, waak-, huisnummerbordjes, t-shirten en stickers, als ook kleine selectie aan eco-producten en boeken.
De zekerheden van https://typisch-m-shop.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ik ben Emmy de Wilde en al jaren in de grafische sector werkzaam. Het idee om een webshop met mijn eigengemaakte producten te maken bestond al een hele tijd, maar de middelen en kennis daarvoor ontbraken mij. Daarnaast wilde ik graag eco-producten gaan verkopen om in die hoedanigheid toch het milieu een beetje te steunen. Met andere woorden: wees lief voor de natuur en daardoor ook voor jezelf. Mijn eco-producten koop ik in via een ecologische groothandel. Bij mijn eigen producten let ik op waar de producten gemaakt worden en of er geen kinderarbeid of 'slavenarbeid' aan te pas is gekomen. Ik hoop in de loop der tijd mijn shop uit te breiden!

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020