UMustHave
UMustHave de online store . Shop hier de leukste items op het gebied van kleding, festivalkleding, baby/kinderkleding, sieraden, accessoires, stationery en lifestyle en nog veel meer! Maak je garderobe klaar voor het nieuwe seizoen en check de nieuwste items! 100% handmade, uitgebreid assortiment en veilig winkelen en betalen. Kleding, sieraden, boeken, accessoires en nog veel meer shop je nu bij UMustHave.

Lidmaatschap per 21-12-2021 stopgezet

6,3
  • kelly
    Review voor UMustHave

Bestellingen eerder versturen. Je moet lang wachten. En eigenijk komt het dan te laat. Reacties op berichten krijg je ook pas heel laat (in het weekend, met een reactie dat ze in het weekend niet werken. En ik heb op woensdag al een bericht gestuurd, wanneer ze wel werken.) En dan boos worden omdat ik het gek vind dat ze in het weekend wel reageren terwijl ze niet werken. Ze zijn al niet goedkoop. Ik vind het een slechte zaak.

Antwoord van UMustHave

Hallo Kelly,

Ik neem het mezelf kwalijk dat ik het niet eerder netjes en goed heb opgelost aangezien de klant bij mij altijd op nummer 1 staat ook al heeft dit negatief / nadelig naar jou toe uitgelaten.
    Drukte / minder personeel / Corona en overige zaken mogen geen excuses zijn en hier bied ik dan ook nogmaals mijn excuses voor aan. Hoe moeilijk het voor een bedrijf ook is vanuit onze kant maken wij alles met de hand en zijn wij geen massa bedrijf / standaard artikelen shop.

Ook dat de opgegeven levertijd niet behaald is geworden en of mindere klantenservice deze tijd neem ik de schuld van op mij. Dit mag natuurlijk niet ten kosten gaan van de klant en het is mijn verantwoordelijkheid om dit op te pakken.

Ik hoop dat dit mailtje in goede aard zal vallen en hopelijk kan ik je negatieve review laten veranderen is een positieve of verwijdering van de negatieve. Ik hoop dat ik je tegemoet kan komen met een leuke kortingsbon voor een volgende bestelling van het gelijke bedrag dat je eerder besteed hebt? Of een deels terugstorting van het vorige bedrag.

Wil je mij laten weten of je hiermee akkoord wilt en je review wilt verwijderen en of wijzigen in een 5 sterren review?

Hopend dat je mijn excuses kan waarderen en ik een positief antwoord krijg. Nog een fijne dag vandaag.

Liefs,

Sanne