UNRO
Handgemaakt Keramiek • Modern Portugees Servies
portugees servies handgemaakt keramiek modern servies
Filter 42 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 33 met beschrijving

• Hilde
    Geverifieerde klant van UNRO

Levering volgens afspraak. De kleuren van mijn slakom zijn prachtig. Mooie kwaliteit.

Antwoord van UNRO

Bedankt voor de mooie review. De slakommen zijn ook erg mooi, veel plezier ermee! 😊 Team UNRO

• Hetty Van Schaik
    Geverifieerde klant van UNRO

Hele lieve en attente eigenaren van de webwinkel. Snelle levering en bij problemen de juiste service. Top

Antwoord van UNRO

Ontzettend leuk om te horen, hartelijk dank voor de vriendelijke woorden! Erg fijn dat de service en het servies goed bevalt. 😊

• Hoe beoordeel je UNRO?

• Charles
    Geverifieerde klant van UNRO

Mooie producten, prettige klantgerichte afhandeling van de bestelling.

Antwoord van UNRO

Bedankt voor de mooie review, veel plezier met het unieke handgemaakte keramiek! Team UNRO

• Karen
    Geverifieerde klant van UNRO

Het servies is nog mooier dan op de website! Levering was supersnel.

Antwoord van UNRO

Wat fijn om te horen, heel veel plezier ermee! Team UNRO

• Sandro Kopp
    Geverifieerde klant van UNRO

Excellent goods and super fast and perfect delivery!

Great to hear, thank you so much. Enjoy your beautiful ceramics! Team UNRO

• Max
    Geverifieerde klant van UNRO

Erg mooi servies! Zorgvuldig verpakt en snel bezorgd.

Antwoord van UNRO

Hartelijk dank voor de leuke review, veel plezier met het mooie servies! Team UNRO

• Simone Sabatschus
    Geverifieerde klant van UNRO

Toller Service, super verpackte Ware und liebevoll arrangiert mit persönlicher Karte- von Herzen Danke dafür 🤗🙏!

Antwoord van UNRO

Vielen Dank für die nette Bewertung, wir freuen uns sehr über Ihre guten Erfahrungen. Viel Spaß damit! 😊 Team UNRO

• Michal Basar
    Geverifieerde klant van UNRO

Beautiful cups! We are planning to get some plates too!

Antwoord van UNRO

Great to hear, thank you so much for your review! Team UNRO

• Anisja Obermann
    Geverifieerde klant van UNRO

snelle levering, heel mooie koffiemokken, persoonlijke kaart

Antwoord van UNRO

Bedankt voor de fijne review, veel plezier met de mooie en unieke mokken! Team UNRO

• No Name
    Geverifieerde klant van UNRO

Good service, shipment was fast and item is beautiful!

Antwoord van UNRO

Thank you so much for your kind words. Great to hear about your good experience. We hope you may enjoy the pretty large bowl a lot! Team UNRO

• Alexandra Seidinger

Beautiful ceramics and perfect service! Thanks you and merry Christmas 🎄

Antwoord van UNRO

Thank you so much for the good review, we hope you wil enjoy them a lot! Best wishes, team UNRO.

• WGG Jansen de Lannoy
    Geverifieerde klant van UNRO

Goede service en mooie artikelen.

Antwoord van UNRO

Bedankt voor de fijne review, veel plezier gewenst van het mooie handgemaakte servies! Team UNRO.

• Wilfried Hulsmans
    Geverifieerde klant van UNRO

De levering van ons nieuwe servies verliep zeer goed. Ook de communicatie met UNRO was vriendelijk en duidelijk!

Antwoord van UNRO

Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat alles naar wens is, heel veel plezier gewenst met het mooie handgemaakte servies! Groetjes, team UNRO.

• Jolanda B
    Geverifieerde klant van UNRO

Mooie kommen. Snelle levering!

Antwoord van UNRO

Vriendelijk dank voor de goede review! Veel plezier met het geven van dit leuke cadeau. Liefs, team UNRO

• Maurice Van Westenbrugge
    Geverifieerde klant van UNRO

Geweldig servies en hele goede klantenservice 👍👍👍

Antwoord van UNRO

Bedankt voor deze mooie en leuke review! 😊 Veel plezier gewenst met het prachtige servies. Hartelijke groet, team UNRO.

• Brunhilde Stassen
    Geverifieerde klant van UNRO

Snelle levering, prachtige kwaliteit kortom uitstekende web shop!

Antwoord van UNRO

Hartelijke dank voor de leuke review. Veel plezier gewenst met het unieke handgemaakte keramiek uit Portugal! Groetjes, team UNRO.

• Frans Zuidgeest
    Geverifieerde klant van UNRO

Wat een goeie service en afhandeling van een probleempje.

Antwoord van UNRO

Bedankt voor de mooie review. We zijn blij om te horen dat de service goed bevalt! 😊 Hartelijke groet, team UNRO.

• Meine van der Graaf
    Geverifieerde klant van UNRO

Prachtige producten met een mooie individuele uitstraling, ieder product net een klein beetje anders. Zowel in vorm als kleur, en tegelijk krijg ik van alle producten een indruk dat het gaat om goede zoniet hoge kwaliteit.

Antwoord van UNRO

Hartelijk dank voor de mooie review! We wensen je veel plezier met het unieke, handgemaakte Portugese servies van keramiek! Liefs, team UNRO.

• anthony van den berg
    Geverifieerde klant van UNRO

Opnieuw een perfecte levering (in Frankrijk)

Antwoord van UNRO

Hartelijk dank voor de leuke review, prettig om te horen. Veel plezier gewenst met deze mooie aanvulling op het prachtige servies! Liefs, team UNRO.

• Alison

Supermooie producten

Antwoord van UNRO

Bedankt voor de mooie review Alison. We zijn blij om te horen dat het handgemaakte keramiek goed bevalt en wensen je er veel plezier mee! Liefs, team UNRO.