UPPOSE
Een directe, comfortabele en discrete boost voor je uitstraling en gezondheid. Wij zijn gespecialiseerd in hoogwaardige, ergonomisch ontworpen inlegzolen en rugbraces die maximale comfort bieden.
9,5

• Milou
    Review voor UPPOSE

Ik schrijf niet snel een review, maar in dit geval wilde ik er toch een achtergelaten! Ik gebruik het nu al een tijdje constistent een uurtje per dag en merk dat ik ook zonder de brace al een stuk rechter op loop.

• Emilie
    Review voor UPPOSE

Aanrader! Van goede kwaliteit en leuke service.

• Hoe beoordeel je UPPOSE?

• Kelvin
    Review voor UPPOSE

Eerder een vergelijkbaar product gekocht, maar ik ben hier toch een stuk tevredener over!

• Floris
    Review voor UPPOSE

Leuk persoonlijk bericht bij de bestelling en mooi product!

• Jard

Goed product!

• Emma
    Review voor UPPOSE

Betrouwbaar en pakket werd keurig met zorg ingepakt snel bezorgd. Prima prijs kwali ben er blij mee!

• R Mezen
    Review voor UPPOSE

Ik had niet verwacht dat een paar cm zoveel zou maken

• Anouck Nadine
    Review voor UPPOSE

UPPOSE heeft een hele snelle levering. Naast dat je pakketje snel op de deurmat ligt, is het met veel zorg en aandacht ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij! Ik kreeg zelfs 4 euro retour omdat ik de kortingscode was vergeten in te vullen! Dan staat je klant echt op nummer 1! Chapeau!

• Amira
    Review voor UPPOSE

Tevreden over beide producten. Vooral het rugding doet veel met mn houding. Ik had niet door dat een juiste houding aannemen zo'n groot verschil zou maken

• Floris
    Review voor UPPOSE

Nooit geweten dat dit bestond, maar het werkt!

• Finn
    Review voor UPPOSE

Snel geleverd. Past in al mijn schoenen en blijft goed zitten.

• Wessel
    Review voor UPPOSE

3 weken geleden besteld en ben er nog steeds blij mee.

• Pien
    Review voor UPPOSE

Goeie kwaliteit en makkelijk in gebruik!

• Florine
    Review voor UPPOSE

Snel geleverd en bevalt tot nu toe goed!