UV-Fashions.be
UV-Fashions is voor heel Europa (!) de webshop voor hoogwaardige en modieuze uv-beschermende kleding en accessoires voor kinderen en volwassenen. UV-Fashions wil met het aanbod veilig en verantwoord zonnen voor iedereen toegankelijk maken. Bij UV-Fashions koop je toonaangevende merken op het gebied van uv-kleding uit o.a. Australië, Nieuw-Zeeland, Amerika, Frankrijk en Duitsland.

Bij UV-Fashions vind je toonaangevende merken op het gebied van uv-bescherming: JUJA, Snapper Rock, Coolibar, Babiators, Playshoes, Beach & Bandits, Real (Kids) Shadez, Ki Et La, Rigon Headwear.

Bij UV-Fashions kun je terecht voor uv-beschermende kleding en accessoires voor kinderen, volwassenen en baby’s zoals zwemshirts, rompertjes, zwempakjes, bikini’s, zwemshorts, zonnehoeden, petten, zonnebrillen, strandtentjes, zonnebrandcrèmes.
8,6
1.625 klantbeoordelingen

• Koen Vits
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Correcte prijs, levering op tijd zoals afgesproken. Geen klachten!

Beste Koen,

Bedankt voor je bestelling bij UV-Fashions en de mooie beoordeling die je ons hebt gegeven.
    Fijn dat je tevreden bent met je aankoop en dat je deze ook mooi op tijd hebt ontvangen.
    Als je bij UV-Fashions voor 16:30 uur besteld, wordt het dezelfde werkdag nog aan je verstuurd.

• Ludo Milissen

Beste Ludo,

Team UV-Fashions

• Hoe beoordeel je UV-Fashions.be?

• Zoe
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Ik bestelde een zonnehoed en beschermende sjaal. De artikelen werden snel geleverd en ik ben er heel blij mee!

Beste Zoe,

• Ingie Geurts
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Product is zoals het beschreven wordt

Beste Ingie,

• dirk voets
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Verkeerde item geleverd !

Beste Dirk,

Bedankt voor je bestelling bij UV-Fashions en de beoordeling. Wat vervelend dat je een verkeerde item heeft ontvangen. Sorry voor het ongemak!
    Natuurlijk zullen wij in dit geval een oplossing voor jij vinden.

• Bruno Pessendorffer
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Supersnelle levering en sterke communicatie!

Beste Bruno,

• Kim Peeters
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Snelle levering en snelle reactie per mail op gestelde vragen. Topservice.

Beste Kim,

• Geert De Bonte

Snelle en goede service

Beste Geert,

• els feys

snelle levering
    bij vragen via mail telkens een snel en duidelijk antwoord

Beste Els,

• Kathleen De Grande