UV-Fashions.be
UV-Fashions is voor heel Europa (!) de webshop voor hoogwaardige en modieuze uv-beschermende kleding en accessoires voor kinderen en volwassenen. UV-Fashions wil met het aanbod veilig en verantwoord zonnen voor iedereen toegankelijk maken. Bij UV-Fashions koop je toonaangevende merken op het gebied van uv-kleding uit o.a. Australië, Nieuw-Zeeland, Amerika, Frankrijk en Duitsland.

Bij UV-Fashions vind je toonaangevende merken op het gebied van uv-bescherming: JUJA, Snapper Rock, Coolibar, Babiators, Playshoes, Beach & Bandits, Real (Kids) Shadez, Ki Et La, Rigon Headwear.

Bij UV-Fashions kun je terecht voor uv-beschermende kleding en accessoires voor kinderen, volwassenen en baby’s zoals zwemshirts, rompertjes, zwempakjes, bikini’s, zwemshorts, zonnehoeden, petten, zonnebrillen, strandtentjes, zonnebrandcrèmes.
9,1

• Linda Lauwers
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Fantastisch product, snel geleverd.

• Sonja Kusters
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

De bestelling werd snel en correct geleverd. Bestelde longshirts zijn aangenaam om te dragen.

• Hoe beoordeel je UV-Fashions.be?

• Vera Winnens
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Snelle levering. Prijs-kwaliteitverhouding top.

• C.m. Van Deudekom
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Prachtige zomerparaplui en supersnelle levering

• Eric Jansen

top....

• Alain Nollet
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Snelle levering, product zoals omschrijving.

• Dominique Dewulf

Snelle levering. Correct.

• Julia Verhaeghe
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Mijn product kwam beschadigd binnen. Ik ontving ook nog geen antwoord op mijn mail.

• Cindy Prinsen
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Heel goede service en snelle levering.
    Goede producten.

• John Timmerman
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Product voldeed volledig aan de verwachting en de levering was twee dagen vroeger dan opgegeven! Wie doet beter?

• Jana Adams
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Super mooie kleuren, super zachte stof en goede maat!

• Mauritius Janssens

Goede sevice

• Veerle Meganck

• Stefanie De Rocker

héél goede service!
    supervriendelijke klantendienst, snel en duidelijk, een aanrader!

Beste Stefanie,

Bedankt voor je bestelling bij UV-Fashions en de mooie beoordeling die je ons hebt gegeven.
    Wat fijn, om te horen, dat je met onze service blij bent en alles naar wens is verlopen.
    Veel plezier met je bestelling.

• Violet

snel levering

Beste Violet,

Fijn dat alles naar wens is verlopen en het pakket ook snel bij je is aangekomen.
    Als je bij UV-Fashions voor 16:30 uur besteld, wordt het dezelfde werkdag nog aan je verstuurd en binnen 2 werkdagen in België geleverd.

• Caro Van roosbroeck

Vlotte service

Beste Caro,

Wij zijn blij, dat je met onze service tevreden bent en de UV-zonnepetten leuk vind.

• marianne hagen
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

snelle levering en mooie artikelen

Beste Marianne,
    Super, om te horen, dat je met de UV-paraplu blij bent en je met onze service tevreden bent.

• Martina Nagels
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Heel goede service heel content

Beste Martina,
    Fijn, dat je met onze service en de UV-handschoenen blij bent en alles naar wens is verlopen.

• Dirk De Witte
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

snelle levering, goede kwaliteit hoed

Beste Dirk,
    Fijn, dat alles naar wens is verlopen en je met de UV-golfhoed blij bent.
    Veel plezier ermee.

• patricia claes
    Geverifieerde klant van UV-Fashions.be

Topkwaliteit en vlotte correcte levering.

Beste Patricia,
    Wat leuk, om te horen, dat alles naar wens is verlopen en je met de UV-zonnehoed blij bent.
    Veel plezier ermee.