Udeo
Welkom bij Udeo.nl.
Vanaf augustus 2021 hebben wij het bedrijf Udeo.nl overgenomen en zullen wij met veel motivatie er alles aan doen om u een fijne online winkelervaring bij ons te geven en zullen u voorzien van sterk verbeterde service.

Udeo is een professionele en betrouwbaar online warenhuis die meer dan 15.000 producten levert via de webshop. Udeo biedt een zeer ruim assortiment met duizenden top merken aan voor producten in en om het huis. Wij zijn altijd op zoek naar de beste producten, de scherpste prijzen en de beste service voor u. Udeo werkt tot nu toe enkel met Nederlandse leveranciers. Dit maakt het voor u mogelijk om nog sneller en voordeliger te shoppen!
8,7
Filter 41 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 39 met beschrijving

• Anoniem
    Review voor Udeo

Netjes geleverd en goed product ontvangen.

• Amber
    Review voor Udeo

Goede shop, goed en netjes te woord gestaan veel producten en snelle bezorging.

• Hoe beoordeel je Udeo?

• Fransis
    Review voor Udeo

Goede overzichtelijke webwinkel en snelle bezorging. Ik kom zeker terug

• Sara
    Review voor Udeo

Echt een hele fijne webshop met veel aanbod en zeer snelle reactie gekregen op mijn vraag. Aanrader!

• Kimberley
    Review voor Udeo

Goede webshop met een ruim assortiment aan spullen.

Beste Kimberley,

Hartelijk dank voor je positieve review, we zien je graag nog een keer terug in de webshop!

Groetjes,
    Team Udeo

• Klaas
    Review voor Udeo

Goede service. Ze zijn persoonlijke en ik kreeg snel een reactie op mijn e-mail. Product was goed verpakt en ben er erg blij mee. Voor een volgende bestelling kom ik zeker terug!

Beste Klaas,

Groetjes,
    Team Udeo

• Robert

Netjes volgens afspraak geleverd

Antwoord van Udeo

Beste Robert, dank voor uw review en graag tot de volgende keer.

• Yasmine
    Review voor Udeo

Ik ben erg tevreden en jullie hebben een groot assortiment...fijne shop.

Antwoord van Udeo

Beste Yasmine, dat is erg fijn te vernemen, dankjewel en graag tot de volgende keer.

• Dhr Verhagen
    Review voor Udeo

Erg tevreden met het bestelde afdekzeil, ik kom zeker een keer terug om nog wat te bestellen

Antwoord van Udeo

Beste heer Verhagen, dank voor deze mooie review en graag tot de volgende keer.

• Suzanne
    Review voor Udeo

Het bestelde artikel was snel geleverd en netjes ingepakt, in combinatie met de prijs en kwaliteit zijn wij zeer tevreden.

Antwoord van Udeo

Beste Suzanne, fijn te horen dat de bestelling naar tevredenheid is gegaan.
    Graag tot de volgende keer,

• R. van der Ree
    Review voor Udeo

Goederen die besteld worden gewoon te leveren. Tevens een terugkoppeling te geven op e-mails die worden toegezonden.

• Eric de Groot
    Review voor Udeo

Door interne perikelen bij Udeo werden de in mei bestelde en betaalde pannen pas eind juli geleverd na het indienen van een klacht bij de Stichting WebwinkelKeur. Wat we vooral vervelend vonden is dat op onze e-mails en telefoontjes in juni en juli helemaal niet werd gereageerd. Uiteindelijk ontvingen we nog wel een nette excuusmail.

• Vivian
    Review voor Udeo

ik heb twee pannen 5 weken geleden besteld en de rekening betaald maar de bestelling is niet geleverd en geen bevestiging email van Udeo ontvangen. ik heb email gestuurd om duidelijkheid te krijgen en nog steeds niks van Udeo ontvangen.
    3 weken geleden Udoe gebeld en ze hebben mij beloofd om mijn bestelling in de week van 29 juni te bezorgen maar helaas zijn de pannen niet bezorgd.

• Liam

Alles naar wens.

• Yvonne
    Review voor Udeo

Product leveren en reageren op contact koper.

• Ceylin Gokhan
    Geverifieerde klant van Udeo

Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis!

• Vreuls
    Geverifieerde klant van Udeo

Prijs is heel erg goed, levering werd goed geregeld en als men een mail stuurt je krijg zeer snel antwoord.
    Gr. Sacha

• Han Wolterbeek
    Geverifieerde klant van Udeo

Als een product niet leverbaar is dan moet het niet mogelijk zijn het artikel te bestellen en betalen.

• Marlene
    Review voor Udeo

prima bezorging en heel fijn product tegen fijne prijs.

• Marc Reumerman
    Geverifieerde klant van Udeo

Tijdige levering van de producten en goed verpakt.