Udeo
Udeo is een professionele en betrouwbare webshop die meer dan 15.000 producten levert via het Internet. U kunt bij udeo profiteren van onze scherpe prijzen door onze lage kosten. U heeft een ruime keuze uit verschillende producten.
8,4

• R. van der Ree
    Review voor Udeo

Goederen die besteld worden gewoon te leveren. Tevens een terugkoppeling te geven op e-mails die worden toegezonden.

• Eric de Groot
    Review voor Udeo

Door interne perikelen bij Udeo werden de in mei bestelde en betaalde pannen pas eind juli geleverd na het indienen van een klacht bij de Stichting WebwinkelKeur. Wat we vooral vervelend vonden is dat op onze e-mails en telefoontjes in juni en juli helemaal niet werd gereageerd. Uiteindelijk ontvingen we nog wel een nette excuusmail.

• Hoe beoordeel je Udeo?

• Vivian
    Review voor Udeo

ik heb twee pannen 5 weken geleden besteld en de rekening betaald maar de bestelling is niet geleverd en geen bevestiging email van Udeo ontvangen. ik heb email gestuurd om duidelijkheid te krijgen en nog steeds niks van Udeo ontvangen.
    3 weken geleden Udoe gebeld en ze hebben mij beloofd om mijn bestelling in de week van 29 juni te bezorgen maar helaas zijn de pannen niet bezorgd.

• Liam

Alles naar wens.

• Yvonne
    Review voor Udeo

Product leveren en reageren op contact koper.

• Ceylin Gokhan
    Geverifieerde klant van Udeo

Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis!

• Vreuls
    Geverifieerde klant van Udeo

Prijs is heel erg goed, levering werd goed geregeld en als men een mail stuurt je krijg zeer snel antwoord. Gr. Sacha

• Han Wolterbeek
    Geverifieerde klant van Udeo

Als een product niet leverbaar is dan moet het niet mogelijk zijn het artikel te bestellen en betalen.

• Marlene
    Review voor Udeo

prima bezorging en heel fijn product tegen fijne prijs.

• Marc Reumerman
    Geverifieerde klant van Udeo

Tijdige levering van de producten en goed verpakt.