Udeo
Welkom bij Udeo.nl.
Vanaf augustus 2021 hebben wij het bedrijf Udeo.nl overgenomen en zullen wij met veel motivatie er alles aan doen om u een fijne online winkelervaring bij ons te geven en zullen u voorzien van sterk verbeterde service.

Udeo is een professionele en betrouwbaar online warenhuis die meer dan 15.000 producten levert via de webshop. Udeo biedt een zeer ruim assortiment met duizenden top merken aan voor producten in en om het huis. Wij zijn altijd op zoek naar de beste producten, de scherpste prijzen en de beste service voor u. Udeo werkt tot nu toe enkel met Nederlandse leveranciers. Dit maakt het voor u mogelijk om nog sneller en voordeliger te shoppen!
8,7
Filter 39 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 38 met beschrijving

• Amber
    Review voor Udeo

Goede shop, goed en netjes te woord gestaan veel producten en snelle bezorging.

• Fransis
    Review voor Udeo

Goede overzichtelijke webwinkel en snelle bezorging. Ik kom zeker terug

• Hoe beoordeel je Udeo?

• Sara
    Review voor Udeo

Echt een hele fijne webshop met veel aanbod en zeer snelle reactie gekregen op mijn vraag. Aanrader!

• Kimberley
    Review voor Udeo

Goede webshop met een ruim assortiment aan spullen.

Beste Kimberley,

Hartelijk dank voor je positieve review, we zien je graag nog een keer terug in de webshop!

Groetjes,
    Team Udeo

• Klaas
    Review voor Udeo

Goede service. Ze zijn persoonlijke en ik kreeg snel een reactie op mijn e-mail. Product was goed verpakt en ben er erg blij mee. Voor een volgende bestelling kom ik zeker terug!

Beste Klaas,

Groetjes,
    Team Udeo

• Robert

Netjes volgens afspraak geleverd

Antwoord van Udeo

Beste Robert, dank voor uw review en graag tot de volgende keer.

• Yasmine
    Review voor Udeo

Ik ben erg tevreden en jullie hebben een groot assortiment...fijne shop.

Antwoord van Udeo

Beste Yasmine, dat is erg fijn te vernemen, dankjewel en graag tot de volgende keer.

• Dhr Verhagen
    Review voor Udeo

Erg tevreden met het bestelde afdekzeil, ik kom zeker een keer terug om nog wat te bestellen

Antwoord van Udeo

Beste heer Verhagen, dank voor deze mooie review en graag tot de volgende keer.

• Suzanne
    Review voor Udeo

Het bestelde artikel was snel geleverd en netjes ingepakt, in combinatie met de prijs en kwaliteit zijn wij zeer tevreden.

Antwoord van Udeo

Beste Suzanne, fijn te horen dat de bestelling naar tevredenheid is gegaan.
    Graag tot de volgende keer,

• R. van der Ree
    Review voor Udeo

Goederen die besteld worden gewoon te leveren. Tevens een terugkoppeling te geven op e-mails die worden toegezonden.