Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2025


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Uitvaart ateliers heeft 7 5 ster reviews 7
Uitvaart ateliers heeft 0 4 ster reviews 0
Uitvaart ateliers heeft 0 3 ster reviews 0
Uitvaart ateliers heeft 0 2 ster reviews 0
Uitvaart ateliers heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Ansje, Amsterdam

    Prachtige uitvaartmand ! Heel prettig en persoonlijk contact.

  2. Riëtte Keijzer

    Wat een fijne service, Tamara heeft mij écht geholpen daar ik in mijn emotie allereerst een fout in de bestelling maakte..belde zij direct om het te herstellen. Een prachtige mand besteld en later nog een bloemenband. Ze werden keurig beide tegelijk bezorgd. Wat zag het er prachtig uit op de begrafenis, de losse bloemen van de belangstellenden in de band rondom de mand. Ik krijg tot op vandaag nog steeds complimenten hoe mooi dat wel niet was!

  3. Hoe zou je Uitvaart ateliers beoordelen?

  4. Frank

    Uitvaartatelier gaf ons vertrouwen en houvast. Tamara luistert, denkt mee en zorgt dat alles op een warme en respectvolle manier wordt verzorgd.

  5. Hans Maas

    Vorige week hebben we bij Uitvaartatelier een rieten mand besteld en keurig op tijd ontvangen. Hij was geheel naar onze wensen. We zijn erg tevreden met het advies van Tamara betreffende de kleur en maat. We hebben daarmee het afscheid een bijzonder tintje kunnen geven. Dankjewel daarvoor.

  6. Urvin

    Ik ben zo lief en fijn geholpen door Tamara van Uitvaart Ateliers. Niet alleen de snelle levering. Maar ook wanneer er iets omgeruild moest worden dan ging dat ook van harte en soepel. Het is al lastig zat om in emotionele tijden helder na te denken, maar ze is meegaand en heeft haar hart op de juiste plek. ♥️

  7. Jolanda

    Zeer prettig geholpen door Tamara en de deskundigheid kwam goed door daar zij ons meer inlichtingen kon geven dan verzekeraar Dela. Een prachtige mand voor mijn zusje besteld die inclusief aangebrachte bloemenrand de volgende ochtend reeds bezorgd werd. Alles klopte, van het telefoongesprek tot en met de 'nazorg'. Een grote Chapeau voor de kundigheid en betrokkenheid.