UniGarden

UniGarden

De hydroponic shop
voor al uw kweekbenodigdheden.

Wilt u thuis, op werk of op school hydroponic kruiden en groenten kweken? Maar word u tegengehouden door de complexiteit van de hydroponic kweeksystemen? Unigarden bied complete hydroponic oplossingen, tevens voor particulier gebruik.

Naast complete hydroponic oplossingen bied Unigarden ook een groot assortiment producten aan waar deze systemen uit bestaan. Denk hierbij aan: PH en EC meters, Waterpompen, luchtpompen, luchtstenen, water bassins, LED groeilampen, klimaatregelaars, maar ook: Hydro substraten, bioponic meststoffen, biologische bestrijding met levende insecten en nematoden.

Door ervaring en de juiste ondersteuning van leveranciers, maakt onze kennis in de hydrocultuur/binnentuinbouw het mogelijk u te informeren over de nieuwste ontwikkelingen en kunnen wij ondersteuning bieden waar nodig.

Mocht u een product niet kunnen vinden? Stuur ons een mail en wellicht kunnen we u toch helpen!

UniGarden staat voor u klaar!

• Dilan Jamal
    Geverifieerde klant van UniGarden

Altijd op tijd meestal is het zelfde geleverd en top kwaliteit

• Mike
    Review voor UniGarden

Super service had ergens anders wat besteld maar was vertraagd en 1 belletje en ze bezorgde de zelfde dag nog toppers bedankt

• Hoe beoordeel je UniGarden?

• e Reij
    Geverifieerde klant van UniGarden

snel geleverd , en echt een super service !!!!!

• Dilan

Top kwaliteit & goed service Bestelling was zelfde dag benen! Bedankt

• Dilan Jamal
    Geverifieerde klant van UniGarden

Het is top kwaliteit mijn laatste bestelling heb ik plagrond promix besteld ik heb verkeerde aarde gekregen maar unigarden is langs geweest zelfde dag om het om te ruilen top service echt

Antwoord van UniGarden

Beste Dilan, Ik heb uw bestelling gezien u had ecostyle moestuin grond besteld en plagron promix gekregen, excuus voor het ongemak wij komen deze vanmiddag voor u ruilen.

• Jake Peralta
    Review voor UniGarden

Snel geleverd en goede hulp gekregen, precies wat ik nodig had om mijn eigen kruiden en groente te kweken

• Bob
    Review voor UniGarden

Keurig volgens afspraak geleverd. Goed geprijsd.

• N.
    Review voor UniGarden

Wat een fijne shop! Ik werd de volgende dag nog terug gebeld of ik tevreden was en alles goed had ontvangen. Ik ga zeker weer bij jullie bestellen!

• André Terstal
    Geverifieerde klant van UniGarden

Goede service ,goed geadviseerd goed product. Ik bestel hier regelmatig.

Antwoord van UniGarden

Heel erg bedank voor je positieve reactie! Mocht u nog advies nodig hebben staan we voor u klaar!

• Maurizio D'Arrigo
    Geverifieerde klant van UniGarden

Uitstekende service! Top kwaliteit!

Hallo Maurizio,
    Heel erg bedankt voor je reactie dit word heel erg gewaardeerd. Mocht u nog wat nodig hebben breng ik het graag nog een keer langs!
    Vriendelijke groet, UniGarden.