Uniek Boven De Bank

In onze webshop vind je unieke ontwerpen die je nergens anders kunt kopen. Allemaal door ons eigen team van ontwerpers gemaakt om bij jou thuis bijvoorbeeld boven je bank te hangen. Of ergens anders.

Van ieder ontwerp worden slechts een aantal exemplaren verkocht (bijvoorbeeld 1, 10 of 25). Dit staat vermeld bij het ontwerp en op het ontwerp staat welk nummer in de reeks het is. Je zult dus niet snel iets wat in jouw huis hangt bij iemand anders ook tegen komen, dat is 'Uniek boven de bank'.

De prijs van de ontwerpen wordt bepaald door de oplage. Zodra de oplage uitverkocht is dan verdwijnt het ontwerp na een tijdje uit onze webshop en het is dan niet meer mogelijk om hem alsnog te kopen. Wacht dus niet te lang met een aankoop. Het kan zo maar zijn dat de laatste net voor je neus weggekaapt wordt.

Lidmaatschap per 13-12-2018 stopgezet

• Dirk de Jong
    Review voor Uniek Boven De Bank

We zijn heel tevreden over onze aankoop van een canvas schilderij bij Uniek Boven De Bank. De levertijd was prima, het canvas schilderij was heel goed ingepakt, het canvas schilderij was nog mooier en leuker dan verwacht. De verwerking met lijst maakt het bijzonder.

• Joke scheeres
    Review voor Uniek Boven De Bank

Ik ben zeer tevreden. Het Namibië canvasschilderij voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. De kleuren en afbeeldingen zijn prachtig. De kartonnen verpakking is perfect. Het is een lichtgewicht schilderij, goed te dragen en gemakkelijk op te hangen. Één spijkertje of schroefje in de muur en je bent klaar. Hoe langer ik naar mijn schilderij kijk, hoe mooier ik het ga vinden.

Antwoord van Uniek Boven De Bank

Hi Joke,

Dank je wel voor je recensie, het is altijd ontzettend leuk om te lezen wat klanten vinden.
    We zijn erg nieuwsgierig naar hoe het canvas schilderij bij jou hangt, misschien vindt je het leuk om een foto te delen op onze Facebookpagina (als je ons tagt kunnen wij het gelijk zien). Je kunt natuurlijk ook altijd een foto sturen naar info@uniekbovendebank.nl

In ieder geval veel plezier met het ontwerp!

Groetjes,

Tessa
    namens Uniek Boven De Bank

• Karin Bison
    Review voor Uniek Boven De Bank

Onlangs een mooi doek gekocht bij Uniek boven de bank van Amsterdam in de herfst en heel erg tevreden mee. Het doek werd snel aangeleverd en was zeer goed verpakt (waardoor helemaal onbeschadigd). De kleuren zoals te zien op de foto's op de site komen exact overeen met de daadwerkelijke kleuren. Dat was erg fijn, want daardoor past het doek perfect bij onze inrichting (Met oranje tinten).

Antwoord van Uniek Boven De Bank

Hoi Karin

Bedankt voor je recensie. Wat fijn dat het doek je bevalt en zo goed bij jullie inrichting past. Als je dat leuk vindt, plaats dan een foto op je Facebook hoe hij hangt en tag ons daarin. We zien graag hoe ze hangen en delen dat dan weer op onze pagina.

Veel plezier met het ontwerp!