Uniekhoesje.nl

Uniekhoesje.nl

Uniekhoesje.nl is de webwinkel voor unieke smartphone hoesjes voor elke doelgroep. Het hoesje wordt altijd gratis verzonden naar Nederland en Belgiƫ. We hebben unieke voetbal hoesjes en veel meer bijzondere hoesjes met diverse prints.
8,8

• Coby De Gier-Lamper
    Geverifieerde klant van Uniekhoesje.nl

Snelle levering volgens afspraak

• David026
    Review voor Uniekhoesje.nl

Wederom hier een supermooi hoesje besteld.. ditmaal voor mn iphone 11. Kwaliteit is goed en zit mooi sluitend om de telefoon. Bovendien vlot geleverd.

• Hoe beoordeel je Uniekhoesje.nl?

• Pedram
    Review voor Uniekhoesje.nl

Heb hoesje besteld en niet ontvangen ook geen mail. Er over en ik word weg gedrukt als ik bel zou mijn geld graag terug willen!!!!

• Matti
    Review voor Uniekhoesje.nl

Besteld op 10 oktober en nog altijd niets ontvangen, heb hun gemaild met een vraag hierover maar heb nooit antwoord gekregen. Slechte service gekregen tot nu toe.

• Dennis
    Review voor Uniekhoesje.nl

3 sep hoesje besteld nog steeds niks ontvangen wel betaalt.
    Heb ze Gebeld word gewoon weg gedrukt en krijg een sms ik bel je later nog steeds niks gehoord gemaild ook geen gehoor.
    Iniedergeval hier niks bestellen geen aanrader heb het bij de advocaat neer gelegd want wil wel me geld terug!

• Nelleke van elzelingen
    Geverifieerde klant van Uniekhoesje.nl

Het hoesje past niet perfect
    Lijkt net een beetje te klein zodat het hier en daar een stukje wijkt!

• Dominique
    Review voor Uniekhoesje.nl

Goed personeel werken echt op een leuke manier

• Melanie

Goede service, mooi hoesješŸ‘

• Jolanda
    Review voor Uniekhoesje.nl

Leuk voetbalhoesje besteld voor mijn zoon. Snelle levering!

• Laura
    Review voor Uniekhoesje.nl

Zondagnacht besteld. Direct gevraagd of het op voorraad was, maandagochtend vroeg antwoord en dinsdag het hoesje in huis. Goede service, mooi hoesje