Uniekje
Bij Uniekje vind je handgemaakte en geselecteerde sieraden die gemaakt zijn van stainless steel (RVS). Je vindt bij Uniekje o.a. gepersonaliseerde sieraden en hypoallergene oorbellen.
De zekerheden van https://www.uniekje.nl/

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ik ben Marjolein, ik ben de oprichtster van Uniekje!
Ik woon samen met mijn man Stefan en mijn zoontje Luca in Enschede. In ons huis heb ik een eigen ruimte waar ik alle sieraden maak en verzend. Als klein meisje ben ik al begonnen met sieraden te maken. In 2012 ben ik ziek geworden en heb ik de diagnose fibromyalgie gekregen (Pijn in spieren).
Juist doordat ik fibromyalgie heb gekregen, heb ik mijn hobby voor sieraden maken weer opgepakt en ben ik uiteindelijk in 2018 mijn bedrijf Uniekje gestart. Ik run Uniekje nog in mijn eentje, maar ik krijg regelmatig hulp van mijn man, vrienden en familie.

Bekijk Manifest