Uw Game Specialist

Uw Game Specialist

Bekijk alle reviews en keurmerken van Uw Game Specialist en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,8
Filter 154 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 141 met beschrijving

• Peter
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

De game laptop die ik heb besteld, was om onbekende reden gecanceld en was niet meer voorradig. Het geld was keurig terug gestort. Na contact waren er excuses en werd er direkt gezocht naar een oplossing. Uiteindelijk een andere aanbieding gekregen. Betere specs dan de laptop die ik besteld had en ook nog eens voor dezelfde prijs. Na akkoord had ik hem de volgende dag al in huis. Deze leverancier zal ik zeker aan iedereen aanbevelen. Klantvriendelijk, oplossingsgericht en snelle service.

• Illerna
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Voor de 2e keer een bestelling hier geplaatst en erg tevreden over de service. Indien ze iets niet op voorraad hebben lossen ze dit goed op en komen ze eventueel met een compensatie.

• Hoe beoordeel je Uw Game Specialist?

• Pascal Blaanstra
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Goed geholpen via de klantenservice met vragen over mijn Playstation. Bedankt!

• John Martinez

Top bedrijf!

• Stijn a Beauves
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Geweldige service bij mijn aankoop van een videokaart. Volgende dag geleverd.

• Rob
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Snel geleverde bestelling en degelijk verpakt, thanks!

• Thomas Himpe
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Ik wacht al 2 weken op mijn aankoop.

Ik heb:
    *1x een kaart besteld die zogezegd op voorraad was maar waar van achteraf bleek dat dat niet het geval was
    *Voor deze kaart die niet op voorraad was kreeg ik een track & trace link van POSTNL toegestuurd. Hoe is dat mogelijk als de kaart niet voorraadig was? Betreft dit dan een fictieve track & trace?
    *Enkele dagen later betaalde ik extra voor een alternatief. Na 10 dagen is ook deze kaart niet geleverd en heb ik geen zicht op een leveringsmoment.

• jan roos

Geweldige service

• Jan
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Een dikke videokaart besteld bij "Uw Game Specialist". In eerste instantie was ik een beetje huiverig om zo', grote aankoop bij een voor mij onbekende webshop. Vanwege de scherpe prijs toch "de gok" maar genomen. De volgende dag werd de videokaart, netjes verpakt, geleverd.
    Nu is "Uw Game Specialist" geen onbekende shop meer voor mij en zal ik er zeker nog vaker bestellen.

• Pascal van der Veer

Snelle service 👍🏼

• Frank
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Voor het eerst een handheld bestelt bij deze zaak en was op de release geleverd. Top MSI CLAW

• Roger Tompot
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Goede prijs en snel geleverd. Ook indien nodig te betalen met in3. Zal hier zeker vaker bestellen als ik iets nodig heb wat ze verkopen.

• Michel
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Goede prijs, Bestelde videokaart was helaas ineens niet leverbaar, maar kreeg goed alternatief aangeboden en was nog goedkoper uit ook! Zeer goede service en behandeling.

• Franky
    Review voor Uw Game Specialist

Ik heb op donderdag mijn bestelling gedaan ruim voor 16:00 er stond morgen in huis.ik heb vrijdag zelf moeten bellen om te vragen hoe of wat er werd mij verteld dat het aan PostNL lag.vrijdag einde van de kreeg ik een mail dat ik me pakketje kon volgen er stond wordt bezorgd op zaterdag tussen 14:00 en 17:00 ik keek op zaterdagochtend weer en stond dat PostNL het pakje niet eens heeft gekregen.ik heb een mail gestuurd naar de Game specialist en heb helemaal niks meer gehoord.voor mij was dit de eerste en keer dat ik bij deze winkel bestel ze komen hun afspraak niet na…

• Carina D

Geweldige service snelle levering vriendelijk personeel,.. fantastische ps5

• Eva
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Top geregeld, snelle levering. Net verpakt. Niets op de service aan te merken. Aparaat voldoet ook aan alle verwachtingen.

• Ruben
    Review voor Uw Game Specialist

Dure videokaart gekocht en binnen een paar dagen in huis. net verpakt en goeie service aan de telefoon. zeker een aanrader!

• Jan-Willem
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Prima aankoop gedaan, scherpe prijs en goed verpakt kwam de bestelling bij mij aan, kaart werkt naar behoren!

• Leon Veen

Prima

• Lara Koenies
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Goed verpakt en snelle verzending, top!