Uw Game Specialist
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 04-09-2025 ingetrokken
-
wybren
13-aug-2015 een videokaart besteld, meerdere malen om een update en annulering gevraagd. nooit een reactie ontvangen.
BESTEL HIER NIETS -
Valentin
FAILLISSEMENTSFRAUDE, BESTEL NIET
-
ApexRigs
Ik heb in juli/augustus 2025 drie RTX 5090’s besteld (ruim €6.500 vooruitbetaald). Slechts 1 GPU geleverd, de andere 2 nooit ontvangen.
Daarna: geen reactie meer op mail/WhatsApp, telefoon wordt niet opgenomen, website inmiddels offline en zelfs van Tweakers verwijderd.
Dit lijkt sterk op faillissement of opzet. Bestel hier absoluut niet – grote kans dat je je geld kwijt bent.
-
Rony
Monitor besteld op 20/08 die op stock was . Mail ontvangen dat alles wordt gereed gemaakt . Ondertussen bijna 2 weken verder en totaal geen nieuws meer . Op de website nu totaal niks meer op voorraad . Denk dat de zaak gestopt is . Verschillende whatsapps , mails , contactformulieren , enz gestuurd , geen enkele reactie . NIKS BESTELLEN !!! ER WORDT NIET GELEVERD !!!
-
Joost bakker
Ik bestelde op 2 augustus 2025 een Gainward RTX 5090 bij Uw Game Specialist, met beloofde verzending uiterlijk 29 augustus. Ondanks bevestiging is er niets verstuurd. Op 30 augustus geen track-and-trace en geen bericht. Via WhatsApp enkel dat de winkel “gesloten” is en op google staat "permanent gesloten: terwijl alle producten van de site zijn gehaald, ik verwacht een faillissement. Anderen melden hetzelfde probleem. Ik stel ze nu formeel in gebreke en schakel zo nodig incasso in. Beloften niet nagekomen, geen communicatie, geen levering. Niet bestellen bij dit bedrijf.
-
Tom
Bestelling geplaatst 19 augustus 2025, nog steeds niets ontvangen. Ook geen melding van wanneer het verzonden zal worden, al 2 maal een mail gestuurd zonder reactie. En aan de telefoon steeds dezelfde melding: 'Momenteel zijn we gesloten'.
Ik raad het sterk af om hier een bestelling te plaatsen. -
Arne
Bestelling geplaatst op 22/08, zou binnen 3 dagen verzonden worden. Op dit moment nog geen update gehad met track&trace. Klantenservice geeft geen gehoor (ondanks dat op de website staat dat ze open zijn), geen reactie via whattsapp en tot op heden ook geen reactie op de mail (ca. 24 uur geleden verzonden en vanmorgen nogmaals gemaild).
Gezien de reacties hieronder gaat er bij deze webshop iets mis, eerder prima reviews maar laatste maanden meerdere klachten..
Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden gezien mijn pc build nu stil staat tot ik mijn bestelling binnen krijg. -
Bastiaan
Zie ook https://tweakers.net/shopreview/permalink/466730/.
Na meerdere beloftes van terugbetaling bij annulering, in totaal 5, na 25 dagen nog niet terug. Bij een andere order duurde dit ook 22 dagen. Dit betreft 1999 (!) euro.
Ziekte van werknemer wordt als excuus gebruikt. Ook wordt telkens gezegd: "Einde week geregeld, maandag etc." Maar nooit wordt er gehandeld. Geen vertrouwen in deze winkel, ik raad iedereen af hier te kopen.
Ik heb juridische stappen gezet.
Update 29/08: Permanent dicht op google, alles uitverkocht op de website. Dit komt niet meer goed. Sluiting of faillisement? -
Tom
Producten worden niet geleverd
-
Gerard
Na bijna een maand na annuleren nog steeds geen geld terug. Wij overwegen juridische stappen te ondernemen
-
P
bestelling niet binnen 3 werkdagen gereed, het is nu 8 dagen verder en er is niet eens een mailtje verstuurd dat de bestelling vertraging zou hebben of iets, zeer slecht dit! ik ben bang dat ik kan fluiten naar me geld als ik ga annuleren want de meldingen over het niet terugbetalen leigen er niet over... mischien enige mogelijkheid persoonlijk langsgaan bij de directie daar.
* update binnen 10 minuten een reactie gekregen dat er spoed achter gezet word met mijn bestelling ordernummer USG9442
dus er is mischien nog hoop maar jammer dat reacties pas worden gedaan na een review. -
Ian Stevens
I placed an order for a 5090 that was shown to have a 3 - 5 day lead time for delivery. It's been a month and each week they say "next week". I have cancelled my order and I hope I don't need to follow it up with the police. I don't know what is up with these people but I'm sad I didn't see the kitguru article about this company. They are doing this with a lot of people.
-
Dylan
Bestelling geplaatst op 30 Juli. Volgens de website wordt deze binnen 3 werkdagen verstuurd. Vervolgens nog niks vernomen na een week. Hierom besloten om contact te zoeken met de winkel. Eerst via whatsapp geprobeerd. Hierop na 2 dagen geen reactie gehad op mijn vraag. Waarom hebben jullie deze mogelijkheid dan?
Hierom besloten om te bellen. Aan de telefoon wordt mij verteld dat er ticket aangemaakt wordt en dat ik hier nog van hoor van de 'backoffice'. Ook hier weer niks van vernomen. Vervolgens heb ik nog steeds geen idee of mijn bestelling ooit aankomt.
Kortom bestel hier niet.Antwoord van Uw Game SpecialistBedankt voor uw review en onze excuses voor uw ervaring. We begrijpen uw frustratie.
Voor de duidelijkheid: uw melding is binnen één werkdag door ons behandeld. Op uw verzoek is de bestelling geannuleerd en de terugbetaling is de volgende werkdag op uw rekening bijgeschreven. Het kan soms een dag variëren afhankelijk van de bankverwerking.
We zien dat WhatsApp door drukte niet tijdig is beantwoord dat had beter gemoeten.
Mocht u nog vragen hebben, laat het ons gerust weten; we helpen u graag verder. Nogmaals excuses dat dit zo is gelopen. -
Norbert
I ordered a 5090 card with a 3–4 day delivery promise, but it never arrived, and the company didn’t even notify me. After two emails, they finally replied, saying it would ship the following week—it didn’t. Another email later, they delayed it again to mid-July. I cancelled the order and had to chase them again to get my refund, which took two weeks. I eventually got my money back (hence not giving one star), but the lack of communication and delays were unacceptable. I’ll never order from them again.
-
Brink
Bij navraag over vertraging zijn ze telefonisch niet bereikbaar ("extreme drukte") en reageren pas na lange tijd op mail en whatsapp. Toch komt het na 3x de levertijd binnen.
-
Carolien Jansen
Inno3D kaart bestelt en op de hoogte gehouden en geleverd gekregen.
-
Pablo
Op 2 juni bestelde ik een videokaart die binnen 3 werkdagen geleverd zou worden. Na een week zonder update kreeg ik na contact te horen dat levering pas op 12 juni mogelijk was, of ik kon annuleren. Ik koos voor annuleren, maar tot op heden heb ik ondanks meerdere klachten nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Slechte communicatie en beloftes die niet worden nagekomen.
Antwoord van Uw Game SpecialistBedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar verwachting was. We begrijpen dat het frustrerend is als beloofde levertijden niet worden gehaald en communicatie te wensen overlaat.
Onze oprechte excuses voor de vertraging in de terugbetaling. Inmiddels is het volledige bedrag aan u teruggestort. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, staan wij uiteraard klaar om u te helpen. Bedankt voor uw geduld. -
Mark
mijn aankoop heb ik binnen de 30 retour gestuurd, deze is op 12 mei aangekomen. maar nog steeds is het geld niet overgemaakt en krijg ik geen reactie op mijn mails of whatsapp berichten.
-
Hans
Op de website staat specifiek bij het artikel "binnen 3 werkdagen verzonden". Op 24 juni bestelling geplaatst maar op 27 juni geen enkele reactie. Telefonisch is het bedrijf onbereikbaar, je krijgt een bandje dat ze het te druk hebben. Op mail wordt niet gereageerd. Ik heb wel ruim 600 euro betaald voor een bestelling, maar gezien ze totaal onbereikbaar zijn en niet reageren vind ik dat niet prettig. Als je expliciet per artikel de verzendtermijn vermeld dan maakt dit onderdeel van de overeenkomst en bij achterwege blijven van verzending kom je duidelijk overeenkomst niet na.
Antwoord van Uw Game SpecialistBedankt voor uw review en vervelend om te horen dat uw ervaring niet is verlopen zoals verwacht. Wij begrijpen uw zorgen volledig, zeker bij een bestelling van deze omvang.
Allereerst onze oprechte excuses voor het uitblijven van een tijdige reactie en de vertraging in de verzending. U heeft helemaal gelijk dat een verzendtermijn zoals vermeld bij het artikel onderdeel uitmaakt van de overeenkomst en wij hadden u hierover tijdig moeten informeren.
We willen dit uiteraard graag voor u rechtzetten. Mocht u de bestelling inmiddels nog niet hebben ontvangen of als er nog vragen of zorgen zijn, neem dan alstublieft contact met ons op met uw ordernummer. We helpen u graag verder en zoeken direct naar een passende oplossing.
Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. -
Johannes
Na vertraagde levering uitstekende oplossing aangeboden gekregen! Goede service!