Uw Game Specialist

Uw Game Specialist

Bekijk alle reviews en keurmerken van Uw Game Specialist en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,8
Filter 203 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 178 met beschrijving

• Valentijn
    Review voor Uw Game Specialist

Ben zeer tevreden had op zondag een switch besteld en dinsdag was deze al
    In huis super geregeld Jeroen ! Bedankt voor het mee denken en snelle goede service

• van Engelen
    Review voor Uw Game Specialist

De klantenservice was over het algemeen behulpzaam en vriendelijk. De medewerkers zijn goed geïnformeerd en wisten antwoord te geven op mijn specifieke vragen over bepaalde producten. Er was echter een kleine vertraging in de reactie op mijn e-mail, wat een beetje frustrerend was. Desondanks was het uiteindelijke antwoord bevredigend en informatief.

De verzending verliep soepel en binnen de beloofde tijd. De verpakking was stevig en mijn bestelling arriveerde in perfecte staat. Het retourbeleid is duidelijk en redelijk, hoewel ik hier persoonlijk geen gebruik van heb hoeven maken.

De prijzen bij Mijn Game Specialist zijn concurrerend en redelijk. Hoewel sommige producten iets duurder kunnen zijn dan bij andere retailers, vind ik de kwaliteit van de service en de betrouwbaarheid van de producten het waard. Bovendien bieden ze regelmatig aanbiedingen en kortingen.

• Hoe beoordeel je Uw Game Specialist?

• rob
    Review voor Uw Game Specialist

Op 14/6 een videokaart bij UwGameSpecialist besteld (voor 16u30, volgende werkdag in huis). Na enkele dagen nog steeds niet verzonden. De bestelling telefonisch geannuleerd. Er werd beloofd dat het geld binnen de week terug op de rekening zou staan.

Intussen bij een andere winkel de videokaart besteld en de volgende dag in huis.

Intussen zijn we 16/07, een maand later, en elke week beloofd uwgamespecialist aan de telefoon dat ze het geld gaan terug storten en nog steeds hebben we het nog niet ontvangen.

We geven ze nog tot maandag. Als het dan nog niet op de rekening staat gaan we aangifte doen bij de Politie wegens diestal en de fraude procedure opstarten bij de bank.

• Marius Nader
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Mijn bestelling kwam snel aan en was goed verpakt. De klantenservice was behulpzaam en reageerde snel op mijn vragen. Goede prijzen en veel keuze. Heel tevreden!

• Trees
    Review voor Uw Game Specialist

Snelle service bij omruiling van mijn product

• Jonathan
    Review voor Uw Game Specialist

Dit is een lange review, dus hier een kleine samenvatting:
    Ik ben een maand bezig geweest met mijn geld terug krijgen omdat ik het verkeerde item kreeg. Als je naar andere (recente) reviews kijkt is dit ook geen eenmalig incident.

Ik heb 12 juni een laptop bij deze zaak besteld. Deze werd netjes geleverd op 14 juni. Maar na één kijkje in taak beheer blijkt dat ik de verkeerde versie vam de laptop heb ontvangen, namelijk een 4050 in plaats van een 4060. Hier begint het drama met de klantenservice.

Ik bel ze direct, hier pakt Jeroen beleefd de telefoon op en vertelt mij dat ik fotos van de laptop met taakbeheer open en een foto van de doos met EAN nummer en de factuur naar hun moet mailen en dat ze het op die manier willen afhandel. Ik stuur die zelfde dag nog alle informatie door en krijg diezelfde dag nog een mailtje met de vraag welke oplossing ik wil 1. Compensatie (het verschil tussen de 2 modelen 2. Tegoed voor in de webshop 3. Geld terug op mijn rekening. Ik kies voor geld terug omdat hun website niet meer de goede laptop verkoopt.

Deze reactie mail ik terug diezelfde dag (14 juni). 18 juni stuur ik een mail met de vraag hoe lang het duurt voordat het geld weer op mijn rekening staat. Op 20 juni stuur ik een verzoek voor reactie. Ondertussen waren ze van 18 tot 20 juni ook niet telefonisch bereikbaar. Uiteindelijk krijg ik op 20 juni 22:36 de reactie dat ik hem mag terugsturen naar hun adres en dat ik of moet wachten tot 24 juni op een verzendlabel dat hun regelen, of dat ik er zelf een koop en dat zij mij de kosten vergoeden. Ik heb gekozen voor zelf een label kopen omdat ik een beetje tempo in de zaak wil hebben. Uiteindelijk hebben ze deze kosten ook niet meer vergoed.

Ik heb het pakket op 21 juni op de post gedaan en deze is op 24 juni aangekomen. Dit bevestigen ze ook op 25 juni waar ze mij ook vertellen dat ik binnen 3 werkdagen mijn geld terug krijg. Dat zou 28 juni dus moeten zijn.

28 juni had ok nog steeds niks binnen op mijn rekening en bel ik nog een keer. Het klopte volgens Jeroen dat ik mijn geld nog niet had om dat de annulering nog niet was goedgekeurd in het systeem door "gebruikerssporen". Wat waren deze? Enkele vingerafdrukken. Hij heeft later dat telefoongesprek de annulering goedgekeurd en ik zou in 3 tot 5 werkdagen mijn geld terug krijgen. Uiterlijk 5 juli dus. Ik ging inmiddels op vakantie waardoor ik iets minder op de zaak zat.

10 juli wilde ik weer bellen. Ik keek in de ochtend en de openingstijden waren van 13.00-17.00 prima. We plandde een stop in tijdens een 7 uur lange auto rit om even te bellen. Ik bel ze weer op, krijg ik te horen aan de telefoon, op dit moment zijn we gesloten. Hebben ze blijkbaar de openingstijden aamgepast naar 09.00 naar 13.00.

Volgende dag (11 juli) om 10.00 probeer ik opnieuw, krijg ik Jeroen weer aan de telefoon. Ik leg mijn probleem uit. Er word mij uitgelegd dat de payment provider de betaling heeft geblokkeerd. Hij zegt dat hij hem nu handmatig heeft overgemaakt en dat ik het binnen 1 tot 2 werkdagen binnen moet krijgen.

Uiteindelijk krijg ik het vandaag (12 juli) uiteindelijk binnen. 31 dagen later. Zonder de verzendkosten!!

Ook als ik naar andere reviews mag geloven is dit geen eenmalig incident. Ik zou dus niets hier kopen.

Voor het bedrijf uw Game Specialist heb ik nog wat tips;
    - Ga niet lopen donderen met je openingstijden
    - Beantwoord mailtjes sneller
    - Stuur meer updates (bijvoorbeeld wanneer mijn terugbetaling geblokkeerd word dat ik dit te weten krijg en er niet bijna 2 weken later zelf achteraan hoef te bellen)

PS,
    Ik wil mijn 9,25 euro voor de verzendkosten nog steeds graag terug krijgen, mijn ordernummer is ORD08306

Edit: Na het lezen van de review hebben ze me de 9,25 teruggestord

• Job
    Review voor Uw Game Specialist

RTX 4090 besteld op een maandag. Toen stond die nog op "In voorraad". Dat was de hele week zo, tot vrijdag het product opeens "Niet meer in voorraad" stond. Gebeld -> er wordt notitie gemaakt en de volgende dag terug gebeld. Was niet het geval. Ticket aangemaakt op Discord -> duurt 4 dagen voor reactie: "De kaart wordt deze week verwacht". Ja niet dus.

Uiteindelijk bijna 2 weken gewacht zonder resultaat. Geen pro-actieve communicatie. Op de website staat onder Veelgestelde vragen niet hoe je een bestelling moet annuleren. Dit kan ook niet vanuit het dashboard. Enige lichtpuntje was de no-nonsense annulering via de telefoon. Niet om een reden gevraagd, gewoon meteen gedaan en confirmatie mail gekregen.

• Yussuf
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Samengestelde game pc besteld en laten assembleren door Uw Game Specialist al na 2 dagen werd deze verstuurd. Asus componenten gebruikt en alles werkt uitstekend! Een erg tevreden klant!!

• Eric
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Goedkoopste prijs voor mijn controller en binnen 24 uur geleverd.

• Dylan de Groot
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Service voor mijn controller nodig omdat deze defect was. Dit is allemaal nog binnen 2 werkdagen gemaakt.

• Ramon
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Zeer tevreden met mijn nieuwe Corsair muis! Geleverd zoals het hoort.

• Juliana Ellis

Hoping I receive my order by tomorrow. Said deliver same day before 16.00
    It Is now one week. have i read the reviews first.. would have buy else where.

Antwoord van Uw Game Specialist

Hey! The delivery time for this product is 8 working days and has therefore not yet been delivered.

• Milson
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Yes! Mijn nieuwe playstation digital ontvangen! Snel ontvangen en super ding!

• Laura Weeld
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Geen opmerking, gewoon zoals het hoort!

• Nando
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Als vaste klant van uw game specialist wil ik graag mijn ervaringen delen over deze online winkel. Over het algemeen ben ik zeer tevreden met de service en producten die ik heb ontvangen, hoewel er enkele verbeterpunten zijn die ik wil benoemen.

Mijn eerste indruk van de website was zeer positief. De interface is gebruiksvriendelijk en het navigeren door de verschillende categorieën is eenvoudig. Ik kon snel vinden wat ik zocht dankzij de gedetailleerde productbeschrijvingen en specificaties. Dit maakte het voor mij gemakkelijker om een weloverwogen aankoopbeslissing te nemen.

Het assortiment van UWGameSpecialist.nl is indrukwekkend. Ze bieden een breed scala aan producten, van de nieuwste gaming consoles en accessoires tot populaire pc-onderdelen en games. Deze variëteit maakt het een ideale winkel voor gamers van elk niveau. Bovendien zijn de prijzen competitief en zijn er regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen en kortingen beschikbaar.

De klantenservice van UGS verdient een speciale vermelding. Ik had een vraag over de compatibiliteit van een bepaalde gaming accessoire en besloot contact op te nemen met hun klantenservice. De reactie was snel, professioneel en zeer behulpzaam. De medewerker wist duidelijk waar hij het over had en gaf me het vertrouwen dat ik de juiste aankoop deed.

Wat de levering betreft, ben ik ook zeer tevreden. Mijn bestellingen werden altijd binnen de beloofde tijd geleverd en de producten waren goed verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen. Dit getuigt van de zorg en aandacht die UWGameSpecialist.nl besteedt aan hun dienstverlening en klanttevredenheid.

Toch zijn er enkele punten waar verbetering mogelijk is. Zo merkte ik dat populaire producten soms uitverkocht waren. Dit kan teleurstellend zijn als je specifiek naar iets op zoek bent. Het zou handig zijn als de website een verwachte herbevoorradingsdatum of een pre-order optie zou bieden, zodat klanten beter geïnformeerd zijn en hun aankopen kunnen plannen.

Tot slot zou ik graag een loyaliteitsprogramma zien. Als vaste klant zou het leuk zijn om beloond te worden voor herhaalde aankopen, bijvoorbeeld door middel van punten die ingewisseld kunnen worden voor kortingen of exclusieve aanbiedingen.

Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaringen bij Uw game specialist en zal ik zeker blijven terugkomen voor al mijn gaming behoeften. De gebruiksvriendelijke website, het brede assortiment, de uitstekende klantenservice en de betrouwbare levering maken het een winkel die ik ten zeerste kan aanbevelen.

• David
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Goed advies, klantvriendelijk, snelle reactie en levering. Blije klant :)

• Carlos
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Bestelling pas over een week ontvangen wanneer stond "voor 16:00 bestellen zelfde dag verzonden."

• E

Snelle service meedenkend

• AH
    Review voor Uw Game Specialist

Ordering at UGS turns out to be a bit of a rollercoaster. After navigating through the slick website and going through a smooth order process, things went silent. It took many phonecalls and hearing vague reasons why it hadn't shipped, untill finally it did ship and arrive.

I think UGS has a lot of potential to become a great webshop, but have to work on their customer service to get there.
    Keep you customer in the loop. Inform them regularly on the order status. If it is not in stock inform them when you expect them in stock or when you expect to know more.

I give them 3/5 because the website is nice and they remained friendly on the phone.

• Bryan Mora
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Mooie Prijzen and heel goed service!!!