Uw Game Specialist

Uw Game Specialist

Is Uw Game Specialist veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,0

• Zsuzsa van Dijk
    Review voor Uw Game Specialist

Snelle levering, contact met klantenservice is mogelijk en reageren ook snel. Product kwam voor 99.9% onbeschadigd aan, mini gaatje in de achterkant van de stoel maar niet waard om hiervoor te retourneren en moeite te doen dus heb het gehouden. Gaming stoel van Deltaco zit super lekker en goed verstelbaar. Ik raad deze winkel aan. Houd rekening met 7.50 verzendkosten. (In mei '22 geschreven).

• Wibo Kuipers
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Snelle levering en goede, klantgerichte service

• Hoe beoordeel je Uw Game Specialist?

• Sam van Asten
    Geverifieerde klant van Uw Game Specialist

Zeker een goede zaak, Leuke gezellige mensen. Heb er een PlayStation 5 gekocht samen met Ratched en Clank. Kon ze bij hun thuis ophalen en daar ook betalen. Aanradertje😀👍

• bram niezink

de levering is slecht

Antwoord van Uw Game Specialist

Wat vervelend om te horen dat je langer hebt moeten wachten op de bestelling dan verwacht, wij balen hier ook van. Wij hebben jou een kortingscode gestuurd ter compensatie, wij hopen dat je alsnog veel plezier hebt met je bestelling.

• Robberto H
    Review voor Uw Game Specialist

Snelle services, groot assortiment.. Vriendelijke klantenservice als je vragen hebt zijn ze meteen bereikbaar voor een antwoord

• Michael B.
    Review voor Uw Game Specialist

Heb afgelopen week bij Uw Game Specialist componenten voor mijn computer gekocht. Toen ik vragen had over of de componenten goed bij elkaar aansloten kreeg ik hier vlug reactie op. De medewerker van het bedrijf gaf me niet alleen een ja/nee over of de componenten bij elkaar aansloten, maar dacht ook verder mee over de andere onderdelen. Dit vond ik erg fijn, gezien ik niet super veel kennis heb over computers. De levering ging ook vrij snel en al met al ben ik dus erg tevreden over hoe ik behandeld ben.