Uw dier in balans

Uw dier in balans

Online dierenwinkel gespecialiseerd in natuurlijke diervoeding
9,0
2.228 klantbeoordelingen
  • Wouter Van Wigcheren
    Review voor Uw dier in balans

Er wordt geadverteerd met: voor 1600 besteld, de volgende dag in huis. Je besteld en vervolgens blijft het even stil. Een dag later is er iets bij een dpd depot aangemeld maar verder niks bekend. 2 dagen na bestelling heb ik gebeld met het 06 nummer van de klantenservice en ervaarde dit in gesprek alles behalve service. Jaaa in deze tijd komen dingen nou eenmaal later aan, dat is algemeen bekend. Dus mijn advies aan jou is het in een winkel te halen of rekening te houden met langere verzendtijd. Voor mij zou hij wel een aanpassing willen maken op de site dat bestellingen later aankomen dan klanten gewend zijn. Voor mij? die aanpassing? Nee voor uw klanten toch? Je adverteert met iets dat je niet waar kan maken en zodra je ermee geconfronteerd wordt ga je op deze manier met je klanten om... ik bedankte de beste man voor zijn advies waarna hij de Hoorn erop gooide. Bijzondere manier van klantenservice en voor mij zeker een reden hier niet nogmaals te bestellen. Voor het te laat leveren? Nee echt puur en alleen voor de service die erbij hoort. Bah!