VAN TES
Bekijk alle reviews en keurmerken van VAN TES en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 15-03-2019 ingetrokken

• Dyonne
    Review voor VAN TES

Wauw, weer een super mooie wagenhanger ontvangen! Ik had al het schaapje en het berenmutsje, maar vandaag ook de jellyfish en de zebra ontvangen! Met zorg gemaakt. Wij zijn er weer super blij mee! Bedankt!

• Dori Nijhuis
    Review voor VAN TES

Een prachtige hanger ontvangen Ook de verpakking ziet er schattig uit Hartelijk bedankt gr dori

• Bianca
    Review voor VAN TES

Heel erg tevreden! En super mooie wagenspanner mogen ontvangen. Kwaliteit en sevice echt top! Toen schoonmoeders per ongeluk de clip had gemold mocht ik hem opsturen en issie kosteloos gemaakt. Super lief.

• Naomi
    Review voor VAN TES

Al een aantal spulletje van jullie en ben echt onwijs onder de indruk van de mooie kwaliteit en liefde die erin is gestoken. . Passie voor je werk dat is in alle details tezien .. ons mannetje speelt er graag mee.. Dus ga vooral zo door.... ❤

• Lotte
    Review voor VAN TES

Wij bestelden een konijn rammelaar in de kleur oker geel. Helemaal blij waren we toen we het ontvingen. Het product is van super goede kwaliteit en de bestelling was ontzettend leuk ingepakt. Van Tes maakt en hele hoop mooie dingen, met een hoop liefde!

• Ilona
    Review voor VAN TES

Rammelaar binnen gekregen, super mooi en ben er erg blij mee.. leuk verpakt en de service is top! Zeker een aanrader om wat op deze website te bestellen.. xx

• Kirsten
    Review voor VAN TES

We hebben inmiddels 3 rammelaars (unicorn, konijn en walvis), een new born mutsje en een unicornwagenspanner! Stuk voor stuk unieke producten, met de hand gemaakt! We zijn er super blij mee en onze dochter speelt er met veel plezier mee! We raden iedereen deze persoonlijke webshop aan met toffe producten!

• Kitty
    Review voor VAN TES

Ik heb al verschillende producten besteld, zowel de stapelblokken als de gehaakte rammelaars waren echt heel mooi uitgevoerd!
    Het is fijn dat ik vooraf contact kon hebben om mijn wensen uit te leggen, hierdoor kregen de cadeautjes net een extra persoonlijk tintje.
    Tes kwam zelf ook nog met ideetjes over uitvoering en kleur, echt fijn.
    En dan de verzending en verpakking, alles zo mooi uitgevoerd.
    Ik kom zeker terug bij deze webwinkel.

• Daniëlle
    Review voor VAN TES

Ontzettend tevreden. Prachtige unieke, handgemaakte producten met een leuke persoonlijke touch.

• Richelle
    Review voor VAN TES

Mooie producten met liefde gemaakt, snelle levering en super goede service!

• Danielle Wagenaar
    Review voor VAN TES

Wij zijn heel tevreden en de levertijd is snel! Producten zijn super netjes afgewerkt, hebben 3 rammelaars (zelfs 1 met naam!) en die zien er nog steeds als nieuw uit terwijl ze er al heel vaak mee heeft gespeelt. De blokkentoren met naam is ook echt een eye catcher in haar kamertje! Wij zullen iedereen Vantes aanbevelen!
    Binnenkort plaats ik een bestelling voor een babyshowr van een vriendin. :)

• Samantha
    Review voor VAN TES

Ik had een wagenhanger besteld met een olifantje. En wat is hij prachtig geworden zeg! Ik smolt er gewoon van (hormonen, haha)
    Heel erg bedankt Tes! Ik ga vaker bestellen. :)

• Eline
    Review voor VAN TES

Ik heb een babymobiel besteld naar wens. Super snelle levering en mooi/goed van kwaliteit. Top

• Mariska
    Review voor VAN TES

Goed, had een custom made cadeautje besteld voor een vriendin. Tot mijn verbazing kreeg ik een foto toegestuurd met het cadeautje super fijne service dat ik weet hoe het eruit ziet. Bij opmerkingen had ik aangegeven of het mogelijk was of er een kaartje bij kon. Ook was dit geen enkel probleem.

• Michelle Achterberg
    Review voor VAN TES

Super goede en persoonlijke service! De producten zijn van zeer goede kwaliteit (ik had een custom made wagenspanner en een konijneammelaar besteld). Zeker een aanrader!

• Mieke Willems-Verstraaten
    Review voor VAN TES

Uitgebreide keuze en fijne benadering. De muziekmobiel was met persoonlijke kleuren en het resultaat was top! Ook de rammelaar van de pinguïn ziet er erg mooi uit. Chapeau!!

• Mariska
    Review voor VAN TES

Levering duurde wat langer dus hier mailde ik achteraan. Erg snelle reactie en achteraf had ik het zelf niet goed gelezen.
    Heel blij met de bestelde producent.

• Anne-Fleur
    Review voor VAN TES

Hele gave gepersonaliseerde rammelaar besteld. Toen bleek dat de bestelling niet helemaal goed was gegaan werd er binnen een uur contact opgenomen en een oplossing gezocht. De rammelaar is overigens super gaaf!

• DM
    Review voor VAN TES

De babygym en wagenspanner bleken mooi, maar niet praktisch. De spanner was te lang en kon niet goed bevestigd worden aan de Stokke kinderwagen. De babygym viel heel vlug om, dus die was niet veilig genoeg voor ons gevoel. Ook vonden we de babygym slordig afgewerkt.
    We zijn wel heel blij met de deken. Die wordt veelvuldig gebruikt. Fijn formaat en mooi gehaakt!
    Het speelgoed is helaas vervangen door ander mooi speelgoed dat beter functioneerde.

• Babs
    Review voor VAN TES

De spulletjes zijn van uitstekende kwaliteit en snelle levering. Heb 3 rammelaars besteld, muziekmobiel, 2 speenkoorden en 2 speelkoorden.