VIVE Huidtherapie

VIVE Huidtherapie

De favoriete merken waarmee ik mijn klanten behandel, vind je terug in de webshop. Nee, die webshop doe ik er niet zomaar ‘even bij’. In de webshop steek ik minstens zoveel tijd, aandacht en liefde, zodat VIVE Huidtherapie óók op afstand voor jou van waarde kan zijn.

Online advies
Bij ieder product vind je een specifieke toelichting over de werking en de ingrediënten. Zo weet je vooraf of de crème, lotion of reiniger daadwerkelijk zal bijdragen aan het verbeteren van jouw huid.

Geen impulsaankopen, geen miskopen. Bij VIVE Huidtherapie wéét je wat je koopt. Het is immers mijn missie om ook jou elke ochtend op te laten staan met een stralend, mooi & zelfverzekerd gevoel.

• Lianne Heemskerk
    Geverifieerde klant van VIVE Huidtherapie

Top service en heeft er echt verstand van!

• Vera Verhoeven
    Geverifieerde klant van VIVE Huidtherapie

Super goede begeleiding. Vivian neemt echt de tijd voor je en deelt haar kennis met je. Ook de producten gaan altijd gelijk op de post! Echt een topper.

• Hoe beoordeel je VIVE Huidtherapie?

• Miranda Hoekelen
    Review voor VIVE Huidtherapie

snelle levering alles top geregeld!

• Anouschka de Waal

Alles in orde

• Wendy Hillebrand
    Review voor VIVE Huidtherapie

Producten worden snel bezorgd, met zorg ingepakt en als je vragen hebt krijg je snel antwoord

• Geralinde Wendt
    Geverifieerde klant van VIVE Huidtherapie

Heel fijn geholpen door Vive en super blij met de producten!

• Gabrielle Beens
    Geverifieerde klant van VIVE Huidtherapie

Snelle levering, duidelijk advies.

• Tanja Boer
    Geverifieerde klant van VIVE Huidtherapie

Snel verzonden en goed product

• Melissa
    Geverifieerde klant van VIVE Huidtherapie

Goede service en mijn pakketje goed ontvangen!

• Cosette Huisman
    Geverifieerde klant van VIVE Huidtherapie

Professioneel advies en behandelingen worden duidelijk uitgelegd. Over een paar maanden weer voor mijn 3e behandeling!