VKF Renzel B.V.

VKF Renzel B.V.

La compétence par l’expérience dans la promotion des ventes

VKF Renzel GmbH est forte d’une expérience et d’une compétence de plus de 30 années dans tous les domaines relatifs à la promotion des ventes. Outre la fiabilité et la pérennité, la ligne directrice de notre entreprise s’appuie sur l’innovation, la créativité et la flexibilité, afin de devenir un partenaire compétent en offrant les solutions adéquates à nos clients dans l’industrie et le commerce.

La zone d’exploitation de notre groupe comprend plus de 100 000 m². Le groupe VKF réalise à l’échelle mondiale et avec son équipe de 885 employés, un chiffre d’affaires annuel avoisinant les 110 millions d’euros.
9,0

• Rob Hurenkamp
    Geverifieerde klant van VKF Renzel B.V.

Ik moest deze keer, veel langer dan normaal, wachten op de levering.

• Erik Peersman

Tevreden goede service

• Hoe beoordeel je VKF Renzel B.V.?

• Johan Leonhardt - Drukkerij AMV
    Geverifieerde klant van VKF Renzel B.V.

Eenvoudig bestellen via de webshop

• thomas lippens
    Geverifieerde klant van VKF Renzel B.V.

Snelle levering, correct product.

• Henk van der Klis

Alles correct.

• Tim Niemietz
    Geverifieerde klant van VKF Renzel B.V.

Bestelling heeft wel even geduurd, maar product en service waren top

• verkoper 2

toppers

• Olteanu Marius

JA IS OK

• Michael Lam
    Geverifieerde klant van VKF Renzel B.V.

Bestelling was goed afgeleverd en met een fijne snelheid en communicatie erover.

• A Weijers
    Geverifieerde klant van VKF Renzel B.V.

Goede en snelle levering van de bestelling

• Philip Vliegen

Zoals het hoort!

• Dick Winnubst
    Geverifieerde klant van VKF Renzel B.V.

Na terugzending van een product kreeg ik maar 90% aangeboden als terugbetaling. Dit terwijl de wet voorschrijft dat je het volledige bedrag plus verzendkosten terug moet krijgen. Nu moeg ik er achteraan om mijn recht te halen.

Antwoord van VKF Renzel B.V.

Beste Dick, Dank voor uw review. Wellicht goed om nogmaals kenbaar te maken dat wij een Business-to-Business bedrijf zijn (wat ook onderaan elke pagina van onze website/webshop terug te vinden is), die wat flexibeler om mogen gaan met hun algemene voorwaarden. Wanneer er sprake zou zijn van een Business-to-Consumer overeenkomst zou u helemaal gelijk hebben. In ieder geval vervelend dat u niet tijdig geweten heeft of notie heeft genomen dat wij een B2B-bedrijf zijn met eigen opgestelde voorwaarden. Feit blijft dat wanneer u als particulier producten bij ons bestelt, u in principe de algemene voorwaarden altijd eerst goed dient door te nemen. Met vriendelijke groet, VKF Renzel

• Diana van Os
    Geverifieerde klant van VKF Renzel B.V.

Heerlijk sortiment, snelle levering, en top service! Het credo "Uw presentatie onze specialisatie" maken ze 100% waar. Absolute aanrader!

• Ed Leuven
    Geverifieerde klant van VKF Renzel B.V.

Snelle levering, betrokken luisterend meedenkend

• Ruben Sciffer

Vlotte afhandeling

• JJ Belderok

Prima service

• Marc Bos
    Geverifieerde klant van VKF Renzel B.V.

snelle levering en goed advies

• Harrie van Veen
    Geverifieerde klant van VKF Renzel B.V.

Goede communicatie en snelle afhandeling.

• Dito
    Review voor VKF Renzel B.V.

Goede ondersteuning voor de opmaak en afspraken rond leveringstermijn, zowel telefonisch als per mail. Vlotte levering, goed beschermd en professioneel resultaat. Deze week ons magnetisch rad van fortuin voor het eerst uitgetest op een beurs en heel veel bezoekers mogen ontvangen aan onze stand.

• Meryem Circi
    Geverifieerde klant van VKF Renzel B.V.

Mooie prijzen en snelle service