VLOERLOODS.nl

VLOERLOODS.nl

Bij ons in de grootste on- en offline vloerenshowroom van Nederland vind je meer dan 3500 fantastische vloeren! Kom je binnenkort langs in ons unieke vloeren Experience Center? We helpen je graag en met plezier! #Eenmooievloermaaktjeblij
pvc vloeren visgraat vloeren laminaat vloeren

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 04-06-2024 ingetrokken

8,7
Filter 1087 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 867 met beschrijving

• KvG
    Review voor VLOERLOODS.nl

Donderdag 30 mei nog contact met ze gehad om het restant bedrag van mijn vloer te betalen. Vrijdag 31 mei zou deze geleverd worden, maar niemand gezien en ook niks met me gecommuniceerd. Kan ze telefonisch niet bereiken en op hun site staat dat ze vanwege omstandigheden zijn gesloten. Hoor via via dat ze failliet zijn. Echt asociaal om mij de dag vantevoren nog te laten betalen!

• Sander
    Review voor VLOERLOODS.nl

Vandaag zou vloer geschuurd en geegaliseerd worden, niemand komen opdagen. Zo te zien zijn we niet de enige gedupeerde, hopelijk komt dit nog goed, anders loopt de planning van de verbouwing in de soep en zijn we een hoop geld kwijt

• VFA
    Review voor VLOERLOODS.nl

Wij hebben ruim op tijd visgraat PVC vloer besteld bij Vloerloods en de PVC vloer zou vorige week geleverd worden. Echter kregen wij vrijdagochtend een bericht dat wij het totale bedrag z.s.m moesten overmaken anders werd de vloer niet geleverd en niet gelegd. Op dezelfde dag in de middag kregen wij een telefoontje van ene Fatma, die aangeeft dat de PVC vloer niet meer in de voorraad ligt….. terwijl de volgende dag de vloer geleverd zou worden en maandag gelegd. Hoe kun je de planning niet op orde hebben? 1 dag van te voren dit bericht ontvangen.. De medewerkster bood geen enkele oplossing aan en zou ons deze week contacteren voor een gewenste oplossing. De hele week kregen wij ze niet te pakken!!!!! Gisteren hebben wij te horen gekregen (via via) dat het bedrijf waarschijnlijk failliet is verklaard… en nu zitten wij zonder een vloer en zijn we ons geld kwijt! Schandalig dat ze ons eerst onder druk zetten om het geld over te maken terwijl ze dondersgoed wisten dat het slecht ging met het bedrijf. Wij gaan dit aanvechten, ze komen hier niet zomaar mee weg.

• Patrick
    Review voor VLOERLOODS.nl

Had laminaat besteld maar kwam tekort dus moest een pak bij bestellen.
    Kreeg ik een pak wat oude voorraad was en niet past op het laminaat wat ik al had, kliksysteem is in de tussentijd veranderd. Telefonisch waren ze niet te bereiken, dus mail gestuurd. Kreeg te horen dat ze gingen overleggen met de fabrikant. Enkele dagen niks gehoord, dus weer contact opgenomen kreeg te horen dat er dan een ander pak zou komen. Zijn inmiddels alweer een week verder maar hoor niks meer van hun. Op mijn mails word ook niet meer gereageerd. Dus het begint er erg op te lijken dat ik gewoon belazerd ben.

• K
    Review voor VLOERLOODS.nl

Wat een geweldige service, snelle levering een aanrader.

• jan brouwer
    Review voor VLOERLOODS.nl

eerder bestelt keuze en prijs en kwaliteit hoog in de vaandel top
    en levering ook uitstekend

• Anne
    Review voor VLOERLOODS.nl

Mooie vloeren, snelle levering!

• Derk Jan
    Review voor VLOERLOODS.nl

Snel een goede keuze gemaakt. Eerlijk advies gekregen. Levering volgens afspraak.

• CC
    Review voor VLOERLOODS.nl

Prima verzorgd allemaal. Mooi laminaat en een fantastische prijs.

• Kitty van Driel
    Review voor VLOERLOODS.nl

Levering op tijd zoals besproken. Werd netjes van tevoren gebeld met de tijd op de dag van de levering.

• Rolly Vermeulen
    Review voor VLOERLOODS.nl

Echt mooi pvc laminaat voor een goede prijs, veel keuze en diversen ondervloeren.

• Vincent
    Review voor VLOERLOODS.nl

Het verkoop gedeelte was echt top, we werden goed geholpen en ze dachten met ons mee. Het probleem zat hem in het leggen van de vloer en het plaatsen van de plinten. Eerst kwamen de vloerlegers, dag één niet genoeg egaline. Ze zouden in de avond terug komen. Nooit gedaan want collega was door zijn rug gegaan. Prima kan gebeuren dacht ik. Dag 2 zijn ze later op de middag pas gekomen. Dag 3, vloer was niet droog want de plinten zijn geleverd. In plaats van deze te verplaatsen zijn ze naar huis gegaan. Dag 4, nog steeds niet droog. (Hoe kan dat toch?). Collega voor de klik pvc kwam langs om de zolder te doen. (Daar waren we erg tevreden mee.) Meneer geeft aan de volgende ochtend heel vroeg te beginnen en vervolgens leggen ze alles in 5-6 uurtjes. Wij hadden stress omdat op Dag 5 de keuken zou komen want dan was men allang klaar met de begaande grond.
    En dan komt de vraag, en de muurplinten dan? Ja dat komt iemand anders doen. Planning bellen, ze zouden kijken. Hoor niks meer. Volgende dag nog een keer bellen. Iemand zou volgende week donderdagavond langs komen om alles te leggen. Om 17.55 krijg ik een appje dat ze uitlopen en ze het niet gaan redden. Of ik het goed vond dat ze zaterdag kwamen. En dan is het zaterdag en sta je de hele dag te wachten, telefoon van die plintenlegger wordt niet opgenomen en de planning is er niet in het weekend. Maandag dan maar boos bellen en vervolgens staat er iemand binnen 2 uur bij de deur. Eén werkt en de ander zit te bellen en zie hier het resultaat, het huis zit er vol mee. Nooit weer, beter zelf kunnen doen want dat was minder gedoe geweest dan vloerloods inschakelen. Klacht ingediend maar nooit wat van gehoord.
    2 sterren omdat hun verkoop afdeling wel goed is.

• Alex
    Review voor VLOERLOODS.nl

Snelle service en perfect geholpen!

• Ingrid van Zutphen-Rijsdijk
    Review voor VLOERLOODS.nl

Snelle levering, precies als was gezegd.. Netjes voor de deur afgeleverd..

• Ria
    Review voor VLOERLOODS.nl

Snelle levering ,goede service en goede prijzen

• Marlieke Coerwinkel

Heel blij mee, super kwaliteit! En top bezorging! Aanrader! 🫶

• Maria
    Review voor VLOERLOODS.nl

I ordered a stunning floor from this company, which claimed on their website that it was ready to use and oil at €114 per m2. However, the oiling turned out to be of low quality, as evidenced by the attached pictures—anything leaves stains. I had to hire contractors to properly oil it. After contacting customer services, their solution was to provide a "maintainable cleaning liquid," implying I wasn't properly maintaining it. Deeply disappointed.

• Jan Hendriks
    Review voor VLOERLOODS.nl

Door een hele vriendelijke jongeman werd het laminaat gebracht

• Cliff Riemens
    Review voor VLOERLOODS.nl

Prima vloer voor een prima prijs. De leveringsvoorwaarden vielen wel enorm tegen: weinig tot geen keus wat betreft de dag en een dagdeel eerder dan 24 uur doorgeven was niet mogelijk. Levering tot aan de deur en niet eens tot in de gang vond ik ook een tegenvaller.

• Sander Feelders
    Review voor VLOERLOODS.nl

Duidelijke website en prettige bezorging. Er werd een half uur voor aflevering gebeld.