VMUS Vloerkleden

VMUS Vloerkleden

Chique & Sympathiek!
VMUS Vloerkleden gaat net dat stapje verder en komen indien gewenst vrijblijvend voor een adviesgesprek bij u thuis!

Het juiste vloerkleed maakt uw interieur helemaal af! Daarom is het belangrijk dat u zich helemaal op uw gemak voelt bij de keuze van uw vloerkleed. Met die keuze wil VMUS Vloerkleden u graag assisteren! Hoogwaardige vloerkleden, direct vanuit de tapijtstad Genemuiden tegen aantrekkelijke prijzen, dat is waar wij voor staan!

Welk vloerkleed past bij u?

Wilt u juist die eyecatcher in die opvallende kleur? Of gaat u toch voor een altijd passende grijs of beige tint? VMUS vloerkleden biedt u een breed assortiment van moderne, klassieke, vintage en sisal vloerkleden welke leverbaar zijn in veel verschillende afmetingen en kleuren.

Stalen service:
Om de juiste keuze te kunnen maken wilt u natuurlijk graag even de werkelijke kleur en kwaliteit zien. Past de gekozen kleur van mijn vloerkleed goed bij mijn interieur? Hiervoor bieden wij onze stalenservice! Selecteer uw interesses en plaats ze in het winkelmandje, de stalen zullen binnen enkele dagen bij u afgeleverd worden.

Indien gewenst komen wij ook vrijblijvend bij u langs voor een gratis adviesgesprek!
Filter 163 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 120 met beschrijving

• Louise Quispel
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede prijs-kwaliteit verhouding .

• Raoul Dusseljee
    Review voor VMUS Vloerkleden

Mooie Brinker Portofino Multi 04 carpet voor uitstekende prijs en snel geleverd, helemaal blij!

• Hoe beoordeel je VMUS Vloerkleden?

• Hans Klaassens
    Review voor VMUS Vloerkleden

Prachtig vloerkleed Brinker New Paulo gekocht bij Klaas. Levering, kwaliteit en prijs is goed, afspraak is afspraak.
    Fijne zaak.

• Heleen

Gewoon goed

• Petra
    Review voor VMUS Vloerkleden

Mooie producten, beste prijs/ kwaliteit en een snel reagerende klantenservice.

• Kees-Jan
    Review voor VMUS Vloerkleden

Een prachtig vloerkleed van het merk Brinker gekocht bij Vmus. Eerst via de mail heel netjes te woord gestaan door Klaas. Nadat wij akkoord waren met de aanschaf van het vloerkleed, was deze erg snel in huis. Ook hierin werden wij weer netjes op de hoogte gehouden omtrent de levering. Het resultaat mag er ook zijn, want het kleed staat prachtig. Voorlopig zijn wij niet van plan om een nieuw kleed te kopen, maar mochten wij in de toekomst toch nog eens willen wisselen, dan komen wij zeker terug bij Vmus. Zeker een aanrader dus en ook nog eens scherp in de prijs!

• C voor den Dag
    Review voor VMUS Vloerkleden

Snelle levering, bezorger bracht het op de etage.

• Welles
    Review voor VMUS Vloerkleden

Persoonlijke en eerlijke bediening, prima prijzen, mooie producten

• Hofman
    Review voor VMUS Vloerkleden

Fijne stalenservice, nog een extra belletje over de afwerk mogelijkheden (ik had dit niet helemaal goed begrepen op de website) daarna heel snel ons op maat gemaakte vloerkleed ontvangen, TOP!

• Astrid
    Review voor VMUS Vloerkleden

Mooie mat voor onze caravan. Zal ik weer bestellen.

• Astrid
    Review voor VMUS Vloerkleden

Snelle levering, betrouwbaar en vriendelijk. Alles ging volgens afspraak.

• Ans
    Review voor VMUS Vloerkleden

Prachtig kleed, mooi afgewerkt, snelle en correcte levering

• Hans
    Review voor VMUS Vloerkleden

Ruime keuze tapijten, zeer klantvriendelijke benadering, scherpe prijzen en het bedrijf doet wat het belooft. Wij zijn erg blij met ons tapijt. Het werd geleverd zoals was afgesproken.

• Freddy
    Review voor VMUS Vloerkleden

Staal aangevraagt snel opgestuurd en daar door carpet besteld en erg snel en goed geleverd grandioos ga zo door

• ghislaine
    Review voor VMUS Vloerkleden

Snelle levering, goede communicatie.

• Jan Bouwman
    Review voor VMUS Vloerkleden

Supermooie kwaliteit vloerkleed besteld. Vlot geholpen, vlot geleverd.

• Slotboom
    Review voor VMUS Vloerkleden

De bestelde vloerkleed was even verkeert
    Maar was zo weer opgelost de dag erna werd het bij mij gebracht door een aardige jonge man

• N Westerink
    Review voor VMUS Vloerkleden

Mooie vloerkleden en snelle levering

• de Gans
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede prijs fijn direct contact.

• Jolanda Soons
    Review voor VMUS Vloerkleden

Monsters toegestuurd. Keuze gemaakt, mooi product, vlot afgehandeld!