VMUS Vloerkleden

VMUS Vloerkleden

Chique & Sympathiek!
VMUS Vloerkleden gaat net dat stapje verder en komen indien gewenst vrijblijvend voor een adviesgesprek bij u thuis!

Het juiste vloerkleed maakt uw interieur helemaal af! Daarom is het belangrijk dat u zich helemaal op uw gemak voelt bij de keuze van uw vloerkleed. Met die keuze wil VMUS Vloerkleden u graag assisteren! Hoogwaardige vloerkleden, direct vanuit de tapijtstad Genemuiden tegen aantrekkelijke prijzen, dat is waar wij voor staan!

Welk vloerkleed past bij u?

Wilt u juist die eyecatcher in die opvallende kleur? Of gaat u toch voor een altijd passende grijs of beige tint? VMUS vloerkleden biedt u een breed assortiment van moderne, klassieke, vintage en sisal vloerkleden welke leverbaar zijn in veel verschillende afmetingen en kleuren.

Stalen service:
Om de juiste keuze te kunnen maken wilt u natuurlijk graag even de werkelijke kleur en kwaliteit zien. Past de gekozen kleur van mijn vloerkleed goed bij mijn interieur? Hiervoor bieden wij onze stalenservice! Selecteer uw interesses en plaats ze in het winkelmandje, de stalen zullen binnen enkele dagen bij u afgeleverd worden.

Indien gewenst komen wij ook vrijblijvend bij u langs voor een gratis adviesgesprek!
Filter 82 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 62 met beschrijving

• Mirjam
    Review voor VMUS Vloerkleden

Zeer goede service! Men denkt graag met je mee. Erg blij met het prachtige sisal karpet.

• Schriks
    Review voor VMUS Vloerkleden

Prima kleed voor een betaalbare prijs.

• Hoe beoordeel je VMUS Vloerkleden?

• Klaske
    Review voor VMUS Vloerkleden

Prettige en correcte communicatie. Mooie vloerkleden.

• van Noort
    Review voor VMUS Vloerkleden

Steeds goede contacten gehad .Prijs was ook stuk lager dan andere winkels.Een ding wil ik iedereen voor waarschuwen en dat is dit: Ik had ook spul gekregen om kleed tegen vuil te beschermen of schoon te maken en ik wist niet dat er beschermings middel bij zat Dus legden we het kleed direct neer met antislip ondertapijt wat nog iets op maat geknipt moest worden.Best een hele klus .En dan zie je te laat dat het kleed eerst ingespoten had moeten worden Liefst buiten,wat op een flat best moeilijk is.Ik had het fijn gevonden als dat duidelijk was aangegeven
    In je enthousiasme leg je dat kleed snel neer om te kijken hoe het staat Nou het is een prachtig kleed.en ik krijg alleen maar lovende woorden dat het zo mooi is en ook mooi staat bij de rest

• van Broekhoven
    Review voor VMUS Vloerkleden

Mooi karpet. Goede aflevering.
    Lange wachttijd.
    Prima, zeer tevreden.

• Kamoen

Prima service en advies

• Fuchs
    Review voor VMUS Vloerkleden

In alles opzichten perfecte afhandeling.

• Wester
    Review voor VMUS Vloerkleden

Snel staaltjes toegestuurd gekregen, konden zelf de bandafwerking kiezen en het kleed werd binnen 3 werkdagen afgeleverd, wat een service en kwaliteit! Kan menig ander bedrijf nog iets van leren. VMUS ga zo door!

• Pierik
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede service de vragen goed beantwoord en goede communicatie
    zeggen om terug te bellen en dat ook doen

• Snippe

Kwaliteit geleverd!