VMUS Vloerkleden

VMUS Vloerkleden

Chique & Sympathiek!
VMUS Vloerkleden gaat net dat stapje verder en komen indien gewenst vrijblijvend voor een adviesgesprek bij u thuis!

Het juiste vloerkleed maakt uw interieur helemaal af! Daarom is het belangrijk dat u zich helemaal op uw gemak voelt bij de keuze van uw vloerkleed. Met die keuze wil VMUS Vloerkleden u graag assisteren! Hoogwaardige vloerkleden, direct vanuit de tapijtstad Genemuiden tegen aantrekkelijke prijzen, dat is waar wij voor staan!

Welk vloerkleed past bij u?

Wilt u juist die eyecatcher in die opvallende kleur? Of gaat u toch voor een altijd passende grijs of beige tint? VMUS vloerkleden biedt u een breed assortiment van moderne, klassieke, vintage en sisal vloerkleden welke leverbaar zijn in veel verschillende afmetingen en kleuren.

Stalen service:
Om de juiste keuze te kunnen maken wilt u natuurlijk graag even de werkelijke kleur en kwaliteit zien. Past de gekozen kleur van mijn vloerkleed goed bij mijn interieur? Hiervoor bieden wij onze stalenservice! Selecteer uw interesses en plaats ze in het winkelmandje, de stalen zullen binnen enkele dagen bij u afgeleverd worden.

Indien gewenst komen wij ook vrijblijvend bij u langs voor een gratis adviesgesprek!
Filter 283 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 190 met beschrijving

• Joke
    Review voor VMUS Vloerkleden

Ongekende service! Ik had een deadline voor deze bestelling en heb in het weekend via de chat contact opgenomen. Daar werd ik perfect geadviseerd. Maandagochtend zat mijn bestelling al in productie en ik heb ze op het afgesproken moment ontvangen.
    In deze tijden is een kwaliteit en service van dit niveau ongezien.
    Ik bestel zeker nog

• Fam Koning
    Review voor VMUS Vloerkleden

Ben heel goed geholpen en ze dachten goed met me mee , ben heel blij met m’n kleed , raad t iedereen aan

• Hoe beoordeel je VMUS Vloerkleden?

• Henny
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede service, uitleg en afspraken. Alles verliep meer dan soepel.
    Het sisal-kleed is prachtig.

• Dobrochna
    Review voor VMUS Vloerkleden

Uitstekende service! Ik had er een kleed besteld die een andere kleur bleek te hebben dat op stal (productie veranderd) maar het werd netjes opgelost. Terugkoppeling aan de producent en samen zoeken naar oplossingen zodat alsnog alles naar tevredenheid. Petje af. Een hoop gedoe en toch heb ik er goed gevoel aan over gehouden. Goede communicatie en meedenken.

• Laura
    Review voor VMUS Vloerkleden

Heel blij met het mooie vloerkleed op maat, snelle levering en fijne communicatie.

• Caroline Visser
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede service (stalen op zicht), vlotte communicatie, duidelijke afspraken die nagekomen worden.

• Els
    Review voor VMUS Vloerkleden

prima communicatie, mooi product en snel bezorgd.

• Bets Both
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede service. Snelle reactie en scherpe prijs/kwaliteit.

• Edwin Noord
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede kwaliteit, service en een zeer mooi kleed. Zou zeker terug komen bij VMUS.

• M. Brouwer
    Review voor VMUS Vloerkleden

Vloerkleed (maatwerk) had lange levertijd zoals verwacht. Goede communicatie en nette, tijdige levering. Zeer tevreden.

• Dorine Bunnik

Maatwerk en perfecte service

• Jeuring
    Review voor VMUS Vloerkleden

We hebben een vloerkleed op maat gekocht. De prijs kwaliteitsverhouding was goed. De communicatie met de winkel verliep prima. We werden regelmatig geïnformeerd over het verloop van onze bestelling. Onze vloerkleed is precies zoals we hadden verwacht.

• Renske
    Review voor VMUS Vloerkleden

Vriendelijke medewerkers die je goed op de hoogte hielden van de bestelling.

• joke de graaf
    Review voor VMUS Vloerkleden

Overzichtelijke website, men reageert snel op een vraag. Correcte verzending, heel tevreden over deze winkel en de service. Men is bereid met de klant mee te denken. Ook geweldige service bij toesturen van proefstukken

• Babette
    Review voor VMUS Vloerkleden

Heel blij met ons mooie nieuwe tapijt!

• Remko Gribling
    Review voor VMUS Vloerkleden

Na de website gevonden te hebben kregen we snel de gratis staal voor het vloerkleed dat we op het oog hadden. Vervolgens houdt VMUS contact voor wanneer je tot koop wil overgaan. Ze zijn gedreven om je met de laagste prijsgarantie als klant binnen te halen en dat contact werd erg gewaardeerd. Levering en verzending was daarna exact in de week die voorspelt was. Dat is tegenwoordig ook niet meer logisch. Ik zou er zo weer iets kopen!

• Kristie
    Review voor VMUS Vloerkleden

Levertijd was iets langer dan aangekondigd, maar dat lag waarschijnlijk aan brinker en niet aan vmus. Contact verliep vlot en vriendelijk en we zijn blij met ons nieuwe kleed!

• Tom Jaburg
    Review voor VMUS Vloerkleden

Prachtige vloerkleden, snel geleverd en prima prijs!

• Gerlinde
    Review voor VMUS Vloerkleden

Heel blij met ons vloerkleed. Goede service toen bleek dat er foutjes in zaten; keurig opgelost.

• Brandt
    Review voor VMUS Vloerkleden

Aantrekkelijke prijzen en goede service. Waar voor je geld.