VMUS Vloerkleden

VMUS Vloerkleden

Chique & Sympathiek!
VMUS Vloerkleden gaat net dat stapje verder en komen indien gewenst vrijblijvend voor een adviesgesprek bij u thuis!

Het juiste vloerkleed maakt uw interieur helemaal af! Daarom is het belangrijk dat u zich helemaal op uw gemak voelt bij de keuze van uw vloerkleed. Met die keuze wil VMUS Vloerkleden u graag assisteren! Hoogwaardige vloerkleden, direct vanuit de tapijtstad Genemuiden tegen aantrekkelijke prijzen, dat is waar wij voor staan!

Welk vloerkleed past bij u?

Wilt u juist die eyecatcher in die opvallende kleur? Of gaat u toch voor een altijd passende grijs of beige tint? VMUS vloerkleden biedt u een breed assortiment van moderne, klassieke, vintage en sisal vloerkleden welke leverbaar zijn in veel verschillende afmetingen en kleuren.

Stalen service:
Om de juiste keuze te kunnen maken wilt u natuurlijk graag even de werkelijke kleur en kwaliteit zien. Past de gekozen kleur van mijn vloerkleed goed bij mijn interieur? Hiervoor bieden wij onze stalenservice! Selecteer uw interesses en plaats ze in het winkelmandje, de stalen zullen binnen enkele dagen bij u afgeleverd worden.

Indien gewenst komen wij ook vrijblijvend bij u langs voor een gratis adviesgesprek!
Filter 243 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 165 met beschrijving

• Claudia
    Review voor VMUS Vloerkleden

Prettig telefonisch contact, snel geleverd en een prachtig vloerkleed 😍

• Erna
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede service en mooi product ontvangen.

• Hoe beoordeel je VMUS Vloerkleden?

• Gretha
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede en vriendelijke service. Er werd een staal opgestuurd en ik werd goed geïnformeerd over de levertijd en er werd netjes een afspraak gemaakt. Zeer tevreden.

• Ruth
    Review voor VMUS Vloerkleden

Vriendelijke mensen allemaal, goede services, mooi tapijt!

• Carla Kienhuis
    Review voor VMUS Vloerkleden

Ik heb daar geen gebruik van hoeven maken

• G Gribling
    Review voor VMUS Vloerkleden

Het duurde even voor mijn kleed geleverd werd, maar dat had te maken met het feit dat het op maat gemaakt moest worden. Wat ik wel een min punt vind is dat het afgeleverd wordt door een gewoon vervoers bedrijf en niet door de winkel zelf. Ik kreeg mijn kleed op een rol in het plastic en kreeg het zelf echt niet neergelegd, het was veel te groot en zwaar voor mij. Ik vind dat dat voor zo'n duur kleed wel anders kan. Klantvriendelijker.

• Rebekka Everts
    Review voor VMUS Vloerkleden

Keurig op de hoogte gehouden over levertijd van bestelling. Nette service en een mooi kleed!

• Elly Hendricks
    Review voor VMUS Vloerkleden

Door de weersomstandigheden werd de bestelling een dag later uitgevoerd, waarvoor ik begrip had (hevige sneeuwval)

• Tomas Oudejans
    Review voor VMUS Vloerkleden

Zeer snelle levering met strakke prijs. Wel op het verkeerde been gezet met de vlekkenservice van Protexx. In de beschrijving staat: "Uw karpet wordt voorzien van een professioneel beschermingsproduct." Wat er niet bijstaat is dat je dit zelf moet aanbrengen. Ben gewend bij meubels dat die al behandeld geleverd worden. Verder was de spuitbus niet voldoende voor ons kleed van 4 m2 terwijl het geschikt zou moeten zijn voor 10 m2. Voor €80 extra mag je toch verwachten dat het picobello is.

• Wilma van Ravens
    Review voor VMUS Vloerkleden

Eerst monsters ontvangen, keuze gemaakt en besteld, snelle levering. Vloerkleed, sisal met lederen rand, is prachtig!

• D. Reitsma
    Review voor VMUS Vloerkleden

Zeer prettig en coöperatief contact, en het kleed keurig verzorgd ontvangen.

• Kolk
    Review voor VMUS Vloerkleden

We zijn blij met ons prachtige vloerkleed. Uitstekende service! De stalen werden snel opgestuurd en daarna fijn telefonisch contact en super snelle levering!

• Kristina
    Review voor VMUS Vloerkleden

Leuk contact, levering zoals afgesproken. We waren er zo tevreden met onze loper dat we er nóg een voor mijn moeder bestelden.

• Dirkx
    Review voor VMUS Vloerkleden

We hadden een vloerkleed besteld dat keurig binnen een week geleverd werd. Helaas was het niet het juiste. Na een telefoontje en een zeer begripvolle meneer, hadden we binnen een week het juiste kleed. Een maatje groter omdat die zeker binnen een week geleverd kon worden zonder extra kosten. Nu zitten wij met kerst op een prachtig vloerkleed. Top service en een goede kwaliteit tegen een mooie prijs!

• Bert Saarloos
    Review voor VMUS Vloerkleden

Prachtig vloerkleed en ook nog 4 weken eerder in huis. Chapeau!

• Kramer
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goed geholpen en snelle levering

• Desiree
    Review voor VMUS Vloerkleden

Goede en vriendelijke communicatie. Geleverd zoals afgesproken.

• van Dalen
    Review voor VMUS Vloerkleden

Snelle service, mooi maatwerkkarpet ontvangen van 3,8 x 5,70.

• Fer
    Review voor VMUS Vloerkleden

Snelle levering, goede service, top!

• Peter
    Review voor VMUS Vloerkleden

Prima prijs en goede service.