VRmotion
VRmotion levert alles op het gebied van Virtual Reality en 360° tegen een concurrerende prijs. Of het nu gaat om Virtual Reality-brillen, 360-graden camera's, GoPro 360° mounts of accessoires. Ons assortiment is zeer uitgebreid en wordt regelmatig aangevuld met de nieuwste producten. Doordat onze bedrijfsvoering volledig op online is ingericht, kunnen we u snel én deskundig voorzien van de beste Virtual Reality en 360° producten. Virtual Reality en 360° is onze passie en we pakken deze hobby professioneel aan. Wij streven er dagelijks naar om iedereen de kans te geven de waanzinnige mogelijkheden van Virtual Reality en 360° te ontdekken en beleven.

Lidmaatschap per 20-03-2018 stopgezet

9,7

• MeanD
    Review voor VRmotion

Uitstekende service en snelle levering. Helemaal top

• Richard van Lieshout
    Review voor VRmotion

Ruime keuze uit diverse modellen VR brillen. Bij vraagstelling werd er snel en duidelijk gereageerd. Verder keurig verpakt en bezorgd.

• Arjen
    Review voor VRmotion

Snel en goed geregeld! Geen problemen ondervonden tijdens het bestellen en leveren van mijn camera tas. Beveel deze webwinkel iedereen aan!

• Rekentube.nl
    Review voor VRmotion

VrMotion heeft een testbril beschikbaar gesteld voor de ontwikkeling van lesmateriaal door Rekentube.nl
    Een dag na het overleg was de bril al in huis. Perfecte verzending in beschermende verpakking.

Beste Rekentube.nl,

Wij wensen jullie veel succes met de testbril en hopen dat veel leerlingen hier profijt van hebben. Virtual Reality is een perfect leermiddel voor het onderwijs. Succes met het VR-project!

• Carry
    Review voor VRmotion

Eerste keer hier wat gekocht. Na de bestelling gelijk een mail dat het verzonden was met track en trace. Volgende dag goed verpakt bezorgd. Tot nu toe erg tevreden met mijn vrbril.

Beste Carry,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij zetten ons altijd volledig in voor al onze bestaande en nieuwe klanten. Daarom vinden wij het fijn om te lezen dat uw eerste ervaring met VRmotion direct positief is. Dat geeft ons altijd weer het gevoel dat wij ons werk goed gedaan hebben. Veel plezier gewenst met uw VR-bril!

• Femke van Voorthuizen
    Review voor VRmotion

Het zal je gebeuren….je moet ingreep ondergaan op de poliklinische operatiekamer van ons ziekenhuis. Weliswaar een kleine ingreep, maar je ziet er erg tegenop. Als ze het maar goed afdekken, zodat je niet mee hoeft te kijken. Nog wat zenuwachtig neem je plaats op de operatietafel, tot zover gaat alles goed. Na het afdekken en de eerste incisie vloeien je zenuwen een beetje weg en ga je langzaam een beetje om je heen kijken. Je ziet de dokter, de assistente, wat apparaten en ineens schrik je….via de grote glimmende OK-lamp zit je live mee te kijken met je eigen ingreep. Je doet je ogen dicht, maar hoe harder je hoofd denkt “niet naar kijken”….hoe meer je geneigd bent om je ogen weer even open doen. Ai en daar ging weer een instrument naar binnen….dat wil je toch niet…

….en wij ook niet voor onze patiënten. Daarom bedachten we dat een VR bril wellicht een goede, aangename afleiding kan bieden. Graag wilden we hiermee experimenteren om te bepalen of dit patiënten bevalt en of zij hierdoor rustiger de ingreep kunnen ondergaan. En VR motion sponsorde ons en gaf ons zo de mogelijkheid om het voor onze patiënten aangenamer, prettiger en gevoelsmatig veiliger te maken. We testen momenteel 2 modellen:
    De BOBOVR Z3 Virtual Reality-bril en de de VR BOX Virtual.
    Tot nog toe valt op dat beide brillen erg prettig op het hoofd zitten. En hoewel we gesponsord werden, zijn we erg te spreken over de prijs-kwaliteit verhouding. Voor hen die al een eigen telefoon hebben, bieden de brillen een fantastische VR beleving.

Beste Femke,

Hartelijk dank voor uw leuke en uitgebreide reactie. Wat fijn om te horen dat de Virtual Reality-brillen in jullie ziekenhuis goed ontvangen zijn. Het team van VRmotion is in ieder geval ontzettend blij dat we een positieve bijdrage kunnen leveren voor dit fantastische project. Wij wensen jullie, maar vooral alle ziekenhuispatiënten, veel test plezier met de gesponsorde VR-brillen!

• Jan Verhaar

Op tijd geleverd

Beste heer Verhaar,

Bedankt voor uw beoordeling! Alle bestellingen bij VRmotion worden altijd binnen 24 uur verwerkt en verzonden. Veel plezier met uw bestelling!

• Derk
    Review voor VRmotion

Heel tevreden. Was precies wat ik zocht. Na de koop per email nog ondersteuning gehad. Klasse. Volgende keer weer hier.

Beste Derk,

Hartelijk dank voor uw review. Ontzettend goed om te lezen dat u enthousiast bent over uw bestelling en onze service.

• Femke van den Brink
    Review voor VRmotion

Gisterenochtend besteld en vandaag voor 11:00 al in huis, super snelle levering! Kwaliteit is top, helemaal gelukkig met mijn bestelling. Zeker een aanrader!

Beste Femke,

Wij willen u hartelijk danken voor het delen van uw ervaring bij VRmotion. Wij zijn blij dat u tevreden bent met uw bestelling. We wensen u dan ook veel plezier toe!

• Salem
    Review voor VRmotion

Je pakje is snel in huis. Ook een ruime keuze aan virtual reality brillen is fijn

Beste Salem,

Hartelijk dank voor uw review. Gelukkig bent u tevreden over de snelle verzending en ons ruime assortiment producten. Wij wensen u dan ook veel plezier met uw bestelling!

• Theo van Doorn
    Review voor VRmotion

De tas voor de Ricoh Theta ziet er prima uit. Levering uitstekend en volgens planning.

Beste heer Van Doorn,

Wij willen u hartelijk danken voor het delen van uw ervaring bij VRmotion. Het is voor ons altijd fijn om dit soort leuke berichten te lezen. Veel plezier met uw tas voor de Ricoh Theta!

• Joan
    Review voor VRmotion

Dit was voor mij de eerste keer bij dit bedrijf en gelijk overtuigd. Ik was op zoek naar een VR bril voor onze dochter. Kort contact gehad met een medewerker via de chat. Ik kan niets anders zeggen. De medewerker was zeer vriendelijk en alles werd duidelijk uitgelegd. De bestelling liep vlekkeloos en werd net op tijd voor de feestdagen bezorgd. Ze is er helemaal weg van. Zeker een tevreden klant dus.

Beste Joan,

Hartelijk dank voor uw krachtige review! Altijd leuk om dit soort berichten te lezen van onze klanten. Wij wensen jullie (en vooral jullie dochter) nog veel plezier met de Virtual Reality-bril!

• Ray
    Review voor VRmotion

Betrouwbare en snelle levering.

Beste Ray,

Hartelijk dank voor uw review. Ontzettend goed om te lezen dat u enthousiast bent over onze betrouwbare en snelle levering van uw bestelling. Wij verzenden alle bestellingen altijd binnen 24 uur (mits het product natuurlijk op voorraad is). Hierbij zijn wij wel afhankelijk van PostNL, maar doorgaans leveren zij binnen 1 à 2 werkdagen.

• René van Bruggen
    Review voor VRmotion

Bestelling en levering ging volgens het boekje.

Beste René,

Wat fijn om te lezen dat u ontzettend blij bent met uw bestelling bij VRmotion. Zo te lezen bent u ook tevreden over onze service en nazorg. Daar doen we het allemaal voor!

Bedankt voor uw review en we wensen u nog veel plezier met uw bestelling.

• Bas
    Review voor VRmotion

top dat je dit nieuwe model hier al kunt kopen in NL, bijna niet te vinden, thnx!

Beste Bas,

Bedankt voor uw review! Wij zetten ons altijd in voor het leveren van de nieuwste producten. Fijn om te lezen dat u daar ook direct gebruik van hebt gemaakt. Veel plezier met uw VR-bril!

• Rob

Snelle levering; goede kwaliteit

Beste Rob,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zetten ons altijd in voor een snelle levering van uw bestelling bij VRmotion. Veel plezier gewenst met uw bestelling!

• Robbo37
    Review voor VRmotion

Goede service, snel geleverd en werkt als een zonnetje. Een echte aanrader.

Beste Rob,

Bedankt voor uw review. Wij zullen u uiteraard ook in 2017 van goede service voorzien!