VadoDesign
VadoDesign focust zich op het maken van unieke en gepersonaliseerde kado's en producten door middel van laser graveren- en snijden, 3D printen en plotten. Tevens bieden we ook maatwerk aan, we begeleiden uw project van A tot Z.

Lidmaatschap per 21-02-2020 stopgezet

• Barend

Heel tevreden,

Goed contact via de e-mail.
    Producten waren snel klaar en zagen er goed uit.

Niks op aan te merken.

• Guido
    Review voor VadoDesign

Goede communicatie, snelle levering. Prima service!

• Agnes
    Review voor VadoDesign

Goed en duidelijk mailcontact waarin ik mijn wensen kenbaar kon maken, uitstekende service , goed meedenken en geweldig eindresultaat

• Ellen
    Review voor VadoDesign

Zeer fijne ervaring! Goed contact per mail, ik vroeg advies over het juiste formaat en de kwaliteit van mijn foto. Ik kreeg een snelle fijne reactie met goed advies. Ik kon zo per mail ook de bestelling doen na het bespreken van de opties en kreeg een ideal betalingslink doorgemaild voor mijn gemak. De bestelling kwam snel een goed verpakt (niet te veel verpakking materiaal ook) en het resultaat was ronduit prachtig!! Erg tevreden, zeker voor herhaling vatbaar en aan iedereen aan te raden!!

• Natascha
    Review voor VadoDesign

De producten zijn van hoge kwaliteit en zijn netjes afgewerkt. Er is fijn en snel overleg over grootte en materiaal. De producten worden goed ingepakt bij verzending en worden snel geleverd.

• Sanne de Jong
    Review voor VadoDesign

Door kort overleg een origineel persoonlijk product ontvangen. Klantvriendelijk en snelle levering.