Van Dam Gevelproducten

Van Dam Gevelproducten

Van Dam is een in Schijndel opgericht familiebedrijf door Ton en Rieky van Dam. Het bedrijf is gestart als eenmanszaak aan huis met een kleine werkplaats en demonstratie ruimte.

Met een nieuwe generatie in het bedrijf is er een stabiele groei doorgemaakt en wordt er gewerkt vanuit Veghel en Elst. Met de technische opleiding en inzicht van ons team maakt het dat wij de complete gevel van uw woning of bedrijfspand onder handen kunnen nemen.

Als verlengstuk van onze service kunt u vanaf 2021 terecht in de webshop van Van Dam Gevelproducten. Hier bestelt u eenvoudig de producten en onderdelen in garagedeuren, bedrijfsdeuren en zonwering. Uiteraard kun u altijd bij ons terecht voor eerlijk en deskundig advies.
Filter 61 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 32 met beschrijving

• Martin, Sint Michielsgestel
    Geverifieerde klant van Van Dam Gevelproducten

Als klant belt en als antwoord krijgt meerdere malen gebeurt bel morgen terug en vervolgens wordt dat niet gedaan meerdere malen dan zit dat niet goed. En dan haken klanten af zou zonde zijn. Actiepuntje voor het bedrijf hier wel degelijk aandacht aan te besteden

Antwoord van Van Dam Gevelproducten

Beste Martin, Dank voor uw toelichting en verbeterpunt.

• Niek, Sint Michielsgestel

goede service, adequate reacties

• Hoe beoordeel je Van Dam Gevelproducten?

• Dirk, Berlicum
    Geverifieerde klant van Van Dam Gevelproducten

onfatsoenlijk gedrag van eigenaar en medewerkens, eerst betalen anders zouden ze deur niet afmaken. hebben politie ingeschakeld voor dit bedrijf

Antwoord van Van Dam Gevelproducten

Beste Dirk, dank voor uw feedback. Wat kunnen we voor u doen om tot een wederzijds geschikte oplossing te komen? Met vriendelijke groet Bas

• Etienne Dederen

Heel service gericht

• Jack de Groot

snelle levering, goede after-sale

• Hamers, sint Michielsgestel
    Geverifieerde klant van Van Dam Gevelproducten

goede service en goed contact

• Teredo, Boxtel

Goede service

• Paul, Drunen

......

• Haerkens Servicefarm / Lambèr Haerkens
    Geverifieerde klant van Van Dam Gevelproducten

Goede service en staan je vriendelijk te woord.

• Harrie Muhren

Uitstekende service