Van Dam Gevelproducten

Van Dam Gevelproducten

Van Dam is een in Schijndel opgericht familiebedrijf door Ton en Rieky van Dam. Het bedrijf is gestart als eenmanszaak aan huis met een kleine werkplaats en demonstratie ruimte.

Met een nieuwe generatie in het bedrijf is er een stabiele groei doorgemaakt en wordt er gewerkt vanuit Veghel en Elst. Met de technische opleiding en inzicht van ons team maakt het dat wij de complete gevel van uw woning of bedrijfspand onder handen kunnen nemen.

Als verlengstuk van onze service kunt u vanaf 2021 terecht in de webshop van Van Dam Gevelproducten. Hier bestelt u eenvoudig de producten en onderdelen in garagedeuren, bedrijfsdeuren en zonwering. Uiteraard kun u altijd bij ons terecht voor eerlijk en deskundig advies.
9,4
Filter 93 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 50 met beschrijving

• L.A. Rackwitz
    Review voor Van Dam Gevelproducten

Snelle en concrete hulp bij het instellen van de juiste code voor mijn garage deur.

• Francis De Roeck
    Review voor Van Dam Gevelproducten

De toelichting vooraf was heel goed en erg nuttig.
    Ik moest wel even wachten omdat de stukken niet in voorraad waren.
    De levering was prima en net wat ik nodig had.

Antwoord van Van Dam Gevelproducten

Beste Francis, het onderdeel moest specifiek besteld worden zoals besproken. Dat neemt iets meer tijd in beslag. Heeft u het inmiddels ontvangen? Mvgr Bas van Dam

• Hoe beoordeel je Van Dam Gevelproducten?

• geen

correcte behandeling en afhandeling

• Jos Colijn
    Review voor Van Dam Gevelproducten

Zeer goede service, perfect geholpen bij vragen en perfecte en snelle afwikkeling.

• Peter
    Review voor Van Dam Gevelproducten

Snelle levering, goede track & trace. Prima prijs.

• Arno Arts
    Review voor Van Dam Gevelproducten

Binnen een dag aanvullende vragen via mail gekregen. Deze beantwoord en spullen netjes volgens afspraak ontvangen.

• Annoesjka van den Akker

Super fijne service!!

• Mary de Gunst

Prima service en snel.

• Jan de Graaf
    Review voor Van Dam Gevelproducten

We hadden een storing aan onze garagedeur. Direct werder advies gegeven hoe we hem handmatig konden gebruiken tot de monteur kwam.
    De zeer sympathieke monteur repareerde in korte tijd de deur en regelde hem weer helemaal goed in en gaf perfect advies wat we er zelf aan konden doen en maakte ook zeer duidelijk wat de oorzaak van de storing was. En bevestigde onderdelen om een toekomstige storing te vermelden.
    Voor dit bedrijf was geen moeite te veel. Ook het telefonisch contact hebben wij als zeer prettig ervaren. Ga zo door familie van Dijk.

• Ron Lammerts
    Review voor Van Dam Gevelproducten

Geweldige service ook buiten kantoortijden kreeg ik antwoord perfect …..

• Leon Kitapciyan
    Review voor Van Dam Gevelproducten

Bestelde product is een vervangend onderdeel van garagedeur welk is afgebroken. 1 wiel voor €.30,= Het onderdeel passte perfect. Er is wel een minpunt. Het onderdeel moet met 3 schroeven vastgemaakt worden en aangezien het een vervangend onderdeel is lever er dan 3 nieuwe schroeven bij..jammer.

• Hans Wiggers
    Review voor Van Dam Gevelproducten

Prima geleverd, fijn dat het product hier wel te verkrijgen was. De 2 sluitstangen waren niet 100% identiek maar functioneren naar behoren.

• Wijbe

Uitstekende service

• Wim Gielis
    Review voor Van Dam Gevelproducten

Afstadsbediening persoonlijk afgeleverd en ook nog ingeregeld. Klasse!

• Freek van der Salm

goede service

• J.R. Plevier
    Review voor Van Dam Gevelproducten

Snelle service en fijn dat het onderdeel na 30 jaar nog verkrijgbaar was.

• Behrooz, Veghel
    Review voor Van Dam Gevelproducten

Very good service. Installation was done by the expert.

Antwoord van Van Dam Gevelproducten

Thank you for your positive review

• Pieter Thomassen
    Review voor Van Dam Gevelproducten

Komt afspraken na, je krijgt kwaliteit voor een acceptabele prijs

Antwoord van Van Dam Gevelproducten

beste heer Thomassen, bedankt voor de mooie review

• Martin, Sint Michielsgestel
    Review voor Van Dam Gevelproducten

Als klant belt en als antwoord krijgt meerdere malen gebeurt bel morgen terug en vervolgens wordt dat niet gedaan meerdere malen dan zit dat niet goed. En dan haken klanten af zou zonde zijn. Actiepuntje voor het bedrijf hier wel degelijk aandacht aan te besteden

Antwoord van Van Dam Gevelproducten

Beste Martin, Dank voor uw toelichting en verbeterpunt.

• Niek, Sint Michielsgestel

goede service, adequate reacties