Van Ee Buitenspeelgoed

Van Ee Buitenspeelgoed

Van Ee Buitenspeelgoed is specialist op het
gebied van (groot) buitenspeelgoed zoals
skelters, speelhuisjes, trampolines en meer.
8,9

• Petra
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Kwam met tweedehands skelter die ik aan het opknappen ben. Ik had een probleem met de montage. De vaklui van van Ee hebben alles in het werk gesteld om het probleem te verhelpen. De skelter rijdt weer als een zonnetje en dat geheel gratis. Top !

• Christian Briel
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Lieferung und die Schaukel waren beides top.

• Hoe beoordeel je Van Ee Buitenspeelgoed?

• Ortolani
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Snelle levering, Berg skelter gekocht skelter was goed en netjes verpakt.
    Skelter is makkelijk in mekaar te zetten.
    Onze zoon is er erg blij mee!

• Kevin
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Nieuw zwembad besteld, levering was snel en top.
    Prijs is ook eerlijk bij sommige betaal je zo €100 meer voor hetzelfde

• Gerrie Visscher
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Geweldige service, snelle levering alles volgens afspraak. Het prijsverschil is keurig opgelost en terug gestort. Goede instructie bijgeleverd.

• Axel
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Ik bestelde online een schommel (Mustang/Rocky Mountain) voor levering in België. Op zaterdag besteld, en maandag kreeg ik al een vriendelijk telefoontje van Van Ee om te zeggen dat hij dinsdag geleverd zou worden, en dat de chauffeur me zou bellen om verder af te spreken. Dit gebeurde dezelfde dag ook netjes. Een vriendelijke man van "Van Reenen Transport" die de volgende dag stipt op tijd bij mij was, lekker vroeg (6u 's morgens) :-). Hij droeg alles samen met mij mee in de tuin en was blij dat ik speciaal vroeg was opgestaan om hem te helpen.
    Uitstekende, snelle service dus! En een heel degelijke, makkelijk te monteren schommel. Mijn kinderen zijn heel tevreden! :-)

• bryan

Prima service en reactiesnelheid

• Angelo
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Snelle service en meedenken en meebewegen met de klant. Wij hadden per vergissing de verkeerde trampoline besteld. Deze konden wij dezelfde week nog omruilen. De juiste trampoline stond drie weken eerder dan gepland al voor ons klaar. Met een betaallink konden we het verschil bijleggen zonder teveel administratieve rompslomp. De kinderen helemaal blij dat de trampoline er veel eerder was. Wij zijn erg tevreden met de Berg trampoline ultim280 en de kinderen nog meer. Fijne service en snelle levering!! Top!!

• Reinier
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Supergoed geholpen door het team van Van Ee Buitenspeelgoed. Ik was op zoek naar 4 'wieldoppen' voor het opknappen van een oude Berg skelter en dankzij Van Ee ziet de skelter van mijn zoon er nu weer prachtig uit!

• Blom
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Ik krijg geen antwoord via de mail. Ik krijg wel een ontvangstbevestiging retour maar geen antwoord op mijn vragen. Pluspunten: snelle en nette levering en prima prijs.