Van Ee Buitenspeelgoed

Van Ee Buitenspeelgoed

Van Ee Buitenspeelgoed is specialist op het
gebied van (groot) buitenspeelgoed zoals
skelters, speelhuisjes, trampolines en meer.
9,0

• Gerrie Visscher
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Geweldige service, snelle levering alles volgens afspraak. Het prijsverschil is keurig opgelost en terug gestort. Goede instructie bijgeleverd.

• Axel
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Ik bestelde online een schommel (Mustang/Rocky Mountain) voor levering in België. Op zaterdag besteld, en maandag kreeg ik al een vriendelijk telefoontje van Van Ee om te zeggen dat hij dinsdag geleverd zou worden, en dat de chauffeur me zou bellen om verder af te spreken. Dit gebeurde dezelfde dag ook netjes. Een vriendelijke man van "Van Reenen Transport" die de volgende dag stipt op tijd bij mij was, lekker vroeg (6u 's morgens) :-). Hij droeg alles samen met mij mee in de tuin en was blij dat ik speciaal vroeg was opgestaan om hem te helpen.
    Uitstekende, snelle service dus! En een heel degelijke, makkelijk te monteren schommel. Mijn kinderen zijn heel tevreden! :-)

• Hoe beoordeel je Van Ee Buitenspeelgoed?

• bryan

Prima service en reactiesnelheid

• Angelo
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Snelle service en meedenken en meebewegen met de klant. Wij hadden per vergissing de verkeerde trampoline besteld. Deze konden wij dezelfde week nog omruilen. De juiste trampoline stond drie weken eerder dan gepland al voor ons klaar. Met een betaallink konden we het verschil bijleggen zonder teveel administratieve rompslomp. De kinderen helemaal blij dat de trampoline er veel eerder was. Wij zijn erg tevreden met de Berg trampoline ultim280 en de kinderen nog meer. Fijne service en snelle levering!! Top!!

• Reinier
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Supergoed geholpen door het team van Van Ee Buitenspeelgoed. Ik was op zoek naar 4 'wieldoppen' voor het opknappen van een oude Berg skelter en dankzij Van Ee ziet de skelter van mijn zoon er nu weer prachtig uit!

• Blom
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Ik krijg geen antwoord via de mail. Ik krijg wel een ontvangstbevestiging retour maar geen antwoord op mijn vragen. Pluspunten: snelle en nette levering en prima prijs.

• Chris

Hele goede service

• Mariska
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

We hebben na een goed advies een berg flatground trampoline besteld bij van EE buitenspeelgoed.
    Ze konden snel leveren (werd persoonlijk afgeleverd).
    De service was uitstekend. Er waren wat vragen en uitdagingen bij de installatie en de medewerkers heb en ons en de tuinman uitstekend geholpen.
    Een betrouwbare en fijne partij!

• Jan Op de Beeck
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Een groene trampolinerand van het "Berg" besteld. De verkoper heeft ons gecontacteerd daar deze niet voorradig was en pas over een paar weken terug in stock. De optie was een paar weken wachten of een andere kleur kiezen. Wij hebben gekozen voor de andere kleur en deze is netjes binnen de 24uur geleverd, mooie service.

• Marja
    Review voor Van Ee Buitenspeelgoed

Wat een geweldig sympathiek bedrijf is dit. Voor onze kleinzoon ruim voor zijn verjaardag een Puky fietsje besteld. Door omstandigheden kon de leverancier niet op tijd leveren maar van Ee heeft er alles aan gedaan om het fietsje op tijd bij ons thuis te krijgen. Via mail en telefoon prettig te woord gestaan en ook nog een leuke verjaardagskaart via de post voor onze kleinzoon. Hoe leuk is dat ? Wij komen zeker terug voor een volgende aankoop.