Van Gils Automotive

9,3
Filter 110 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 99 met beschrijving

• Geen geld terug
    Review voor Van Gils Automotive

Helaas geen goede ervaring bij dit bedrijf, ga normaal ook altijd naar een andere sloperij, het is dan ook de eerste en laatste keer dat ik hier kom, bij binnenkomst, moest ik helaas al 10 minuten wachten terwijl er maar 1 klant aanwezig was, daarna moest het onderdeel nog gepakt worden wat ook nog eens 5 minuten duurde, terwijl telefonisch werd aangegeven dat ze het zouden klaar leggen, maarfijn het is wat het is, eenmaal het onderdeel gekregen heb ik deze afgegooid bij de garage waar ze dit zouden maken, alleen bleek het vervangen onderdeel toch niet kapot te zijn en de garage gaf aan dat ik het gekochte onderdeel van automotive weer terug kon brengen, dus ik blij aangezien dit mij weer 60 euro zal besparen, dus ik weer terug naar automotive, er was letterlijk geen 1 klant aanwezig, en er liepen meerdere medewerkers en toch moest ik 5 minuten wachten, zeer teleurstellend, en eenmaal geholpen kreeg ik te horen dat ik geen geld terug zou krijgen maar een tegoedbon, dus ik zei waarom is dit niet aangegeven bij de aankoop, want dan had ik dit product niet bij jullie gekocht maar bij iemand anders, hij had hier geen antwoord op, ook is de tegoedbon maar 6 maanden geldig, waar je als partuculier weinig aan hebt, want hoevaak kom je als particulier bij een sloperij, tevens heb ik ze ook een mail gestuurd en een klacht ingediend, op beide wordt niet gereageerd, dit zegt dan ook heel veel over het bedrijf en de service die ze bieden

• Joyce van Alphen
    Review voor Van Gils Automotive

Ontzettend goede service! Goede prijs kwaliteit verhouding. Ik raad van Gils automotive ten zeerste aan. Ik kom volgende keer weer terug.

• Hoe beoordeel je Van Gils Automotive?

• Dick

......

• Simon Galinsky
    Review voor Van Gils Automotive

Snelle levering en goed geholpen door medewerkers!

• Autoservice Vierlingh bv

Snelle service

• Marciano Ramdhari
    Review voor Van Gils Automotive

Blij met de snelle levering

• Keaton
    Review voor Van Gils Automotive

Motorblok kwam binnen met beschadigingen, ook misten er delen die altijd met een blok worden meegeleverd (zoals tapeindes van het uitlaatspruitstuk). Kleppendeksel had deuken van het er uit tillen. Kabelboom was zodanig kapot gegaan bij het demonteren dat meer dan de helft van de stekkers waren afgebroken en er kabelbreuken zijn ontstaan. Verder 0 excuses voor gekregen en verschuilen zich achter voorwaarden ipv schappelijk zijn. Wuiven het gewoon weg. En daarbij heb ik totaal niet gekregen wat op de foto te zien was... alle inbouwdelen, spruitstukken e.d. waren op de foto te zien en ik kreeg alleen een kaal blok. Verder stond er niet in de omschrijving dat het om een kaal blok met alleen inlaatspruitstuk en injectorrails ging. Ik vind dit schandalig. Er zit 6 maanden garantie op het product, maar alsnog boeit het ze niet dat ik mij nu goed genaaid voel. Als je iets van een betrouwbare demontage garage wilt aanschaffen, raad ik Van Gils zeker niet aan. Het enige positieve was de verzendtijd...

• Duco Rob
    Review voor Van Gils Automotive

Waanzinnige service en uitstekend personeel!

• Bleeker
    Review voor Van Gils Automotive

Lijkt overtoom wel, vandaag besteld, dag erna geleverd. netjes verpakt. (Twee deuren)

• Deepak
    Review voor Van Gils Automotive

Snelle afhandeling en vriendelijk aanbde telefoon...

• Turbo Direct BV
    Review voor Van Gils Automotive

Goede service, snelle levering, grote bereidheid te helpen het juiste onderdeel te leveren

• Henk van de Kamp
    Review voor Van Gils Automotive

Kennis van zaken. Uitstekend tel. bereikbaar. Goed verpakken van de order. Scherpe prijs. Uitstekende garantie.

• Leo Kortleve

Goed advies, prettig kontskt

• Anwaruddin Omar Ali
    Review voor Van Gils Automotive

they have items that is not easily found in South East Asia. Should look into cheaper shipping rates and more consumer friendly on the whatsapp. replies can be a bit slow at times.

• Gerbrand van der Veen
    Review voor Van Gils Automotive

Afspraken nakomen, duidelijker communiceren, processen controleren, excuses aanbieden, als onderdeel pas na 10 dagen wordt geleverd i.p.v. 2 dagen, voorstel doen in gemaakte onkosten en niet verschuilen achter voorwaarden.

• Martin van der Vecht
    Review voor Van Gils Automotive

Belofte nakomen en op tijd teageren.

• J. Slaibi

Nice very Good

Antwoord van Van Gils Automotive

Thank you order! We are grateful for your 5-star review!

• Evry Schuiling
    Review voor Van Gils Automotive

De ACC camera was de volgende dag al binnen en werkt feilloos!

Tot de volgende keer 👍

Antwoord van Van Gils Automotive

Mooi dat het bevallen is! Veilige kilometers toegewenst. Tot de volgende keer!

• Walid - Garage Binkhorst
    Review voor Van Gils Automotive

Hallo mijn naam bedrijfsnaam is garage binckhorst al jaren lang doe ik zaken met bedrijf van Gils na vertrek van Sander werd het steeds minder met zaken doen. Maar sinds de aanwinst van nieuwe medewerkers Sherwin is mijn vertrouwen in van Gils helemaal weer in top staat. Sherwin je bent een topper hartstikke bedankt en hoop nog vele jaren zaken te doen met je.
    Groetjes garage binckhorst

• Roland
    Review voor Van Gils Automotive

In juni onderdeel besteld, deze retour gestuurd omdat deze defect was.
    Terugbetaling loopt erg rommelig en duurt ca. 4 weken voor je je centjes terughebt