Van Gils Automotive

Demontage
Filter 98 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 88 met beschrijving

• Henk van de Kamp
    Review voor Van Gils Automotive

Kennis van zaken. Uitstekend tel. bereikbaar. Goed verpakken van de order. Scherpe prijs. Uitstekende garantie.

• Leo Kortleve

Goed advies, prettig kontskt

• Hoe beoordeel je Van Gils Automotive?

• Anwaruddin Omar Ali
    Geverifieerde klant van Van Gils Automotive

they have items that is not easily found in South East Asia. Should look into cheaper shipping rates and more consumer friendly on the whatsapp. replies can be a bit slow at times.

• Gerbrand van der Veen
    Review voor Van Gils Automotive

Afspraken nakomen, duidelijker communiceren, processen controleren, excuses aanbieden, als onderdeel pas na 10 dagen wordt geleverd i.p.v. 2 dagen, voorstel doen in gemaakte onkosten en niet verschuilen achter voorwaarden.

• Martin van der Vecht
    Review voor Van Gils Automotive

Belofte nakomen en op tijd teageren.

• J. Slaibi

Nice very Good

Antwoord van Van Gils Automotive

Thank you order! We are grateful for your 5-star review!

• Evry Schuiling
    Geverifieerde klant van Van Gils Automotive

De ACC camera was de volgende dag al binnen en werkt feilloos!

Tot de volgende keer 👍

Antwoord van Van Gils Automotive

Mooi dat het bevallen is! Veilige kilometers toegewenst. Tot de volgende keer!

• Walid - Garage Binkhorst
    Geverifieerde klant van Van Gils Automotive

Hallo mijn naam bedrijfsnaam is garage binckhorst al jaren lang doe ik zaken met bedrijf van Gils na vertrek van Sander werd het steeds minder met zaken doen. Maar sinds de aanwinst van nieuwe medewerkers Sherwin is mijn vertrouwen in van Gils helemaal weer in top staat. Sherwin je bent een topper hartstikke bedankt en hoop nog vele jaren zaken te doen met je.
    Groetjes garage binckhorst

• Roland
    Review voor Van Gils Automotive

In juni onderdeel besteld, deze retour gestuurd omdat deze defect was.
    Terugbetaling loopt erg rommelig en duurt ca. 4 weken voor je je centjes terughebt

• Tho
    Geverifieerde klant van Van Gils Automotive

Door een klantgerichte aanpak en een service op maat is Van Gils Automotive uitblinkend in haar diensten. De snelheid van de service is hoog waarbij de kwaliteit niet in het geding komt. Hierdoor ben ik zeer positief gestemd over de ervaring bij Van Gils Automotive.

Beste heer,
    Hartelijk bedankt voor uw reactie. We zijn blij dat we u naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen. Tot de volgende keer!