Van Harte Steeldoors

Van Harte Steeldoors

Van Harte steel doors is een bedrijf gespecialiseerd in metalen deuren uit Barneveld, centraal gelegen in Nederland. Wij leveren ook in heel Nederland Van Harte steel doors verzorgt ook de montage van metalen deuren, degelijk uitgevoerd door onze vakkundige monteurs. Zij installeren uw deuren of wanden volledig naar wens. Van Harte steel doors levert taatsdeuren, schuifdeuren en vaste wanden voor binnen en voor buiten. Wij kunnen ook uw kantoor voorzien van de stalen kantoorwanden met glas. Voor meer info, bekijk onze website of neem contact met ons op
7,3

• Defne
    Review voor Van Harte Steeldoors

Dit bedrijf is echt om te huilen! De eigenaar is een kapper die zonder enige kennis of vakkundigheid van de ene op de andere dag heeft besloten om een deurenzaak te beginnen. Resultaat: SLECHT afgewerkte, SLECHT gemonteerde en te hoge deuren ontvangen die niet eens kunnen sluiten. We hebben ze meerdere keren de kans gegeven om het netjes op te lossen maar we worden al maandenlang aan het lijntje gehouden en niet serieus genomen. Met andere woorden zijn we zwaar opgelicht door deze beunhazen.

• frank
    Review voor Van Harte Steeldoors

Taatsdeuren zouden een levertijd hebben van 2 weken ,dit werd 8 weken.Toen zat het glas er weer niet bij werd nageleverd. weer wachten!Toen een gescheurd vloerplaatje, nieuwe gekregen, ook een scheurtje.Toch in elkaar gezeten na een tijdgeweer kapot.nog geen nieuwe gekregen.Daarna scharnier zelf gebroken, gemelden zou teruggebeld worden.Weer geen reactie.ander bedrijf laten komen.die heeft geconsateerd dat er hele goedkope en slechte taatsscharnieren inzitten.(aliexpress kwaliteit).Zelf nieuwe moeten kopen 180 Euro per stuk (Argenta).deuren zelf zien er netjes uit. Er zijn veel bedrijven die deze deuren maken, misschien ietsje duurder maar dan krijg je misschien waar voor z'n geld. dus voor mij; NOOIT MEER!

• Hoe beoordeel je Van Harte Steeldoors?

• Remon
    Review voor Van Harte Steeldoors

Scherpe prijzen en zeer goede service!

• Marvin
    Review voor Van Harte Steeldoors

Een van de eerste klanten geweest bij van harte steeldoors. Zeer scherp geprijsde deuren met hoge kwaliteit. ik heb zelf gekozen voor de dubai deur en ben ontzettend tevreden met de montage, levering en kwaliteit. Zeker een aanrader!