Van Helsdingen Techniek

Van Helsdingen Techniek

Van Helsdingen Techniek heeft na ruim 30 jaar ervaring in de lucht- en reinigingstechniek besloten om ook producten aan te bieden in onze webshop voor schone industrie. In samenwerking met onze partners bouwen wij aan een zo breed mogelijk assortiment, geschikt voor een milieuvriendelijke, veilige en schone werkomgeving. De koers richting e-commerce zorgt voor een helder beeld van onze expertise en ons assortiment. Met de webshop regelen wij een efficiënte en prettige afhandeling van de verkoop van o.a. reinigingsmachines en beschermingsmiddelen van Numatic. Ook bent u bij ons aan het juiste adres voor ozongeneratoren en ozonvernietigers van Ecozone Technologies. Wij zijn altijd bereid en bereikbaar om onze klanten te voorzien van advies.
Reinigingsmachines, Industriële apparatuur, Ozongeneratoren
De zekerheden van https://www.vanhelsdingen.tech
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020