Van der Garde Warenhuis

Van der Garde Warenhuis

Van Der Garde is echt van álle markten thuis. Wat je ook nodig hebt, je zult het bij ons vinden. Allereerst staan wij bekend om ons enorme aanbod in speelgoed. Aan alle baby’s en peuters, jongens en meisjes van verschillende leeftijden hebben wij gedacht. Door speelgoed per leeftijd in te delen kunnen de spelers naar ontwikkeling worden uitgedaagd. Hoe ouder het kind, hoe moeilijker of ingewikkelder het speelgoed wordt. Dit wordt op allerlei vlakken gedaan, zoals op inzicht, denkvermogen, creativiteit en nog veel meer. Zo vind je altijd een passende bezigheid naar de leeftijd en ontwikkeling van je kind. Naast binnenspeelgoed verkopen wij ook buitenspeelgoed. Hierbij kun je denken aan skeelers, schaatsen enz. Voor de oudere kinderen en natuurlijk ook de volwassenen hebben we een divers assortiment in legpuzzels. Ga zelf de uitdaging aan en kies uit hoeveel stukjes de legpuzzel moet bestaan! Urenlang speelplezier en vermaak gegarandeerd. Ook voor gezelschapspellen en sportieve activiteiten ben je bij Van Der Garde aan het juiste adres.

Naast het speelgoed, staan wij ook bekend om ons diverse assortiment van huishoudelijke artikelen. Alles wat je nodig hebt om het huishouden goed draaiende te houden zul je op deze afdeling vinden. Prullenbakken in alle soorten, kleuren en afmetingen, strijkplanken, droogtorens en droogmolens die in hoogte verstelbaar zijn, stofzuigers, vliegengordijnen… Allemaal om jou te helpen bij de dagelijkse taken!
Speelgoed, Koken en tafelen, Huishoudelijk
9,0
3.792 klantbeoordelingen
Filter 683 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 681 met beschrijving

• Monique van Luyk

Duidelijk, snel en compleet

• Sandra Hinrichs
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Wat een service! Sochtends besteld er savonds al binnen.... ook mooie kwaliteit

• Hoe beoordeel je Van der Garde Warenhuis?

• Kirsty Timmermeester
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

snelle levering en top qualiteit

• Jack Poels
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Mooie Brabantia flow cool pannenset gekocht. Top kwaliteit!
    Snelle service, ‘s avonds besteld en dag erna ‘s avonds in huis. 👍

• Elly Van Groeningen

Alles prima geregeld,

• Karin Verschuur
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Geweldig verpakt en keurig op tijd bezorgd.

• Ivo Verdellen

Zeer snelle bezorging!

• Henk Boes
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

alleen jammer dat het pakket bij de buren werd gedumpt terwijl ik er speciaal voor thuis was gebleven

• Jaap Breen
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Snelle levering, en een prima prijs

• Suzanna Leenstra

Super en snel