Van der Garde Warenhuis

Van der Garde Warenhuis

Van Der Garde is echt van álle markten thuis. Wat je ook nodig hebt, je zult het bij ons vinden. Allereerst staan wij bekend om ons enorme aanbod in speelgoed. Aan alle baby’s en peuters, jongens en meisjes van verschillende leeftijden hebben wij gedacht. Door speelgoed per leeftijd in te delen kunnen de spelers naar ontwikkeling worden uitgedaagd. Hoe ouder het kind, hoe moeilijker of ingewikkelder het speelgoed wordt. Dit wordt op allerlei vlakken gedaan, zoals op inzicht, denkvermogen, creativiteit en nog veel meer. Zo vind je altijd een passende bezigheid naar de leeftijd en ontwikkeling van je kind. Naast binnenspeelgoed verkopen wij ook buitenspeelgoed. Hierbij kun je denken aan skeelers, schaatsen enz. Voor de oudere kinderen en natuurlijk ook de volwassenen hebben we een divers assortiment in legpuzzels. Ga zelf de uitdaging aan en kies uit hoeveel stukjes de legpuzzel moet bestaan! Urenlang speelplezier en vermaak gegarandeerd. Ook voor gezelschapspellen en sportieve activiteiten ben je bij Van Der Garde aan het juiste adres.

Naast het speelgoed, staan wij ook bekend om ons diverse assortiment van huishoudelijke artikelen. Alles wat je nodig hebt om het huishouden goed draaiende te houden zul je op deze afdeling vinden. Prullenbakken in alle soorten, kleuren en afmetingen, strijkplanken, droogtorens en droogmolens die in hoogte verstelbaar zijn, stofzuigers, vliegengordijnen… Allemaal om jou te helpen bij de dagelijkse taken!
9,0
Filter 2005 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1777 met beschrijving

• Nil

Snel ontvangen.

• Peter
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Prima produkt en snel geleverd

• Hoe beoordeel je Van der Garde Warenhuis?

• Marc Gottmer
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Het product is erg goed en de levering was op tijd.

• Van Gemert
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Volgende dag geleverd. Perfect!

• Jerry
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Goede prijs en op zondag besteld en maandag al in huis!

• Inge
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

snelle levering. dat is erg prettig

• S Hartman
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Snelle levering, mijn bestelling had ik zo in huis.

• Lut
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Zeer goede service (ook telefonisch) bij bestelling. Levering product ook vlot verlopen, o.a. zorgvuldige verpakking en mogelijkheid van opgeven afhaalpunt.

• Sandra
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

s'ochtends besteld in de middag al geleverd

• Christa
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Snelle levering en kwalitatief hoogstaand product!

• Leslie
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Kreeg nog een mail hoe je de rvs pan voor het eerst moet gebruiken.

• Nynke
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Snel en netjes bezorgd door Trunkrs. Het was een grote doos en toen ik die aanpakte bood de pakketbezorger aan om de deur voor mij dicht te doen. Wat een service! De bestelling zelf is ook top en zeer keurig verpakt. Goede omschrijving op de site en mooie kwaliteitspannen. Meerdere sets te koop voor ieder wat wils. Wij hebben een set van 4 pannen plus losse wok en losse koekenpan gekocht.

• Anita de Voer
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

We kregen een tijdslot maar het pakket kwam 20 minuten eerder dus waren we nog niet thuis. Gelukkig nam de buurvrouw het aan.

• Jeff
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Goede prijs en snel geleverd.

• Toos Pelster
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Alles goede geregeld. Sms lak voor de levering. Erg fijn!

• Tt
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Makkelijk besteld, goed ingepakt, snel bezorgd. Wij zijn tevreden :)

• Eric v B
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Snel volgens afspraak bezorgd.

• Unknown
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Mooie en kwalitatief goede pannenset, goede prijs en snelle levering.

• Margreet Slee

Zeer prettige bezorger.

• M.J. van den Boom-Siegenthaler
    Geverifieerde klant van Van der Garde Warenhuis

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de fase waarin jouw bestelling zich bevindt.