Brouwerstraat 8b 8b
1318BP Almere

8,5

Google Plus/Places - 7,0

Antoine beoordeelde op 2019-07-09

Een afspraak is bij deze winkel geen afspraak. Telefonisch fiets uit de sale gereserveerd om later die week langs te gaan. De verkoper heeft mijn contactgegevens opgenomen verder was er geen aanbetaling of iets dergelijks noodzakelijk. De fiets werd voor mij gereserveerd. Daags erna een telefoontje met de melding dat de fiets inmiddels verkocht was aan een ander. Op de vraag hoe dat dan werkte met het nakomen van afspraken volgde alleen een sorry. Geen stijl om zo met klanten om te gaan en goed om te weten voordat je met deze winkel in zee gaat.

Gerard Horvath beoordeelde op 2019-07-07

Sebastian Buijs beoordeelde op 2019-06-23

8 Dagen na de geplaatste bestelling heb ik de fietscomputer helaas nog niet ontvangen. Waarschijnlijk is dit aan Postnl te wijten.

Dirk-Jan Sloothaak beoordeelde op 2019-06-20

Jelle Taman beoordeelde op 2019-06-20

Super goede service, snelle reactie en super levering. Ben zeer tevreden met hoe Van der Linde werkt.

marcel van rhijn beoordeelde op 2019-06-08

Wally Siemons beoordeelde op 2019-06-06

Goed geïnformeerd via de mail en keurig bezorgd.

Ger van der Wal beoordeelde op 2019-06-06

Snelle levering en scherpe prijs

Y. Kerkvliet beoordeelde op 2019-06-04

TOP! Die fietshandschoenen zijn geweldig om te roeien -;)!
Goede service, snelle levering en geweldige handschoenen.

Groet
Yolanda Kerkvliet
KWV de Kaag (Koninklijke Watersport Vereniging)

Maurice Maassen beoordeelde op 2019-04-29

Snel in huis en netje geleverdšŸ‘

Nel van Cappellen Mieras beoordeelde op 2019-03-18

Nog niet eens binnen !!!!!!
Dit doe ik nooit meer

Bart van der Hulst beoordeelde op 2019-03-02

Esther van Dok beoordeelde op 2018-12-05

Bart van Beeck beoordeelde op 2018-11-24

romus beoordeelde op 2018-11-17

Binnen een half uur waren de remmen en versnellingen afgesteld van mijn nieuwe fiets: € 49,50! Slag uit het voorwiel halen kost € 40,00. Fiets verzekeren? Eerst € 35,00 taxatiekosten betalen! (Let op: de verkoper wist dat het een nieuwe fiets betrof!) Vraag ik naar fietsverlichting, komt de mw met fietsverlichting van € 80,00 - € 87,50!
Man-man, wat een prijzen en tarieven. Vraag VOORAF wat e.e.a. gaat kosten.

Bart Bringmans beoordeelde op 2018-11-08

Gerda de Groot beoordeelde op 2018-11-05

Laurens Looijschelder beoordeelde op 2018-10-29

Helaas geen uitstekend kunnen geven. In de webwinkel stond voor 1 artikel dat er nog 2 voorradig waren, dus besteld. 2 dagen later werd ik gebeld dat ze niet konden leveren. De voorraad op de webshop is niet op to date. Van der Linde bood een alternatief aan die bij hun even duur is. Omdat ik het artikel nodig had, maar akkoord gegaan, en geen mogelijkheid gehad om verder te zoeken. Het alternatief de volgende dag in huis, en werkt goed.

Corina van Zundert beoordeelde op 2018-10-07

Goede service