VanEckBeenmode.nl

VanEckBeenmode.nl

Welkom bij vaneckbeenmode.nl! Een groot assortiment aan sokken, kousen en panty’s in alle maten te verkrijgen. Het met zorg samengestelde aanbod voldoet aan hoge kwaliteitseisen en is zeer scherp geprijsd. U vindt hoogwaardige materialen zoals merino wol, bamboe viscose en katoen in onze online shop. De winkel is gesorteerd op heren, dames en kinderen maar ook op merken om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken. Van eck beenmode verstuurd uw pakketten binnen 48 uur met Post NL. De meeste pakketten gaan door de brievenbus en hier hoeft u niet voor thuis te blijven, de rest wordt als normale pakketpost geleverd. Bij beide krijgt u via de mail een track & trace code zodat het pakket gevolgd kan worden. Heeft u nog vragen over een product of uw bestelling kunt u altijd mailen naar info@vaneckbeenmode.nl ook zijn wij telefonisch te bereiken via +316 28 195 394. U kunt op dit nummer met ons bellen en whatsappen, maandag t/m vrijdag tot 5 uur kunt u ons bellen en Whatsapp is maandag t/m zondag te bereiken tot 10 uur s’avonds.
De zekerheden van https://www.vaneckbeenmode.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest