VanEckBeenmode.nl

VanEckBeenmode.nl

Welkom bij vaneckbeenmode.nl! Een groot assortiment aan sokken, kousen en panty’s in alle maten te verkrijgen. Het met zorg samengestelde aanbod voldoet aan hoge kwaliteitseisen en is zeer scherp geprijsd. U vindt hoogwaardige materialen zoals merino wol, bamboe viscose en katoen in onze online shop. De winkel is gesorteerd op heren, dames en kinderen maar ook op merken om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken. Van eck beenmode verstuurd uw pakketten binnen 48 uur met Post NL. De meeste pakketten gaan door de brievenbus en hier hoeft u niet voor thuis te blijven, de rest wordt als normale pakketpost geleverd. Bij beide krijgt u via de mail een track & trace code zodat het pakket gevolgd kan worden. Heeft u nog vragen over een product of uw bestelling kunt u altijd mailen naar info@vaneckbeenmode.nl ook zijn wij telefonisch te bereiken via +316 28 195 394. U kunt op dit nummer met ons bellen en whatsappen, maandag t/m vrijdag tot 5 uur kunt u ons bellen en Whatsapp is maandag t/m zondag te bereiken tot 10 uur s’avonds.
9,1

• Nicole Marsman

Perfecte service!

• Jan Tuil
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

snelle verzending, goede kwaliteit!

• Hoe beoordeel je VanEckBeenmode.nl?

• Laura
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Ik kon de pantoffels die ik altijd draag nergens meer vinden. Hier meerdere kleuren. Komt precies overeen met wat er op de website staat. Snelle levering

• Sarah Liebing

Snelle service, goede producten

• K.T. Timmerman
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Goede service en snelle levering

• christ netten
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

goede sokken wel duur .nee waren duren sokken is goed zo 16 euro een paar met verzendkosten .gr

• Lucy Huyg
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Snelle levering. Wel jammer, dat de bestelde kleuren niet op voorraad waren. Dat bleek niet bij het bestellen. Wel werd er keurig telefonisch contact opgenomen.

• Jilles Booij

Snelle levering goede produkten

• Nelly Minnaert

Goede vlotte services

• Christel Haalboom
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Snelle levering. Product zoals op de website getoond.