VanEckBeenmode.nl

VanEckBeenmode.nl

Welkom bij vaneckbeenmode.nl! Een groot assortiment aan sokken, kousen en panty’s in alle maten te verkrijgen. Het met zorg samengestelde aanbod voldoet aan hoge kwaliteitseisen en is zeer scherp geprijsd. U vindt hoogwaardige materialen zoals merino wol, bamboe viscose en katoen in onze online shop. De winkel is gesorteerd op heren, dames en kinderen maar ook op merken om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken. Van eck beenmode verstuurd uw pakketten binnen 48 uur met Post NL. De meeste pakketten gaan door de brievenbus en hier hoeft u niet voor thuis te blijven, de rest wordt als normale pakketpost geleverd. Bij beide krijgt u via de mail een track & trace code zodat het pakket gevolgd kan worden. Heeft u nog vragen over een product of uw bestelling kunt u altijd mailen naar info@vaneckbeenmode.nl ook zijn wij telefonisch te bereiken via +316 28 195 394. U kunt op dit nummer met ons bellen en whatsappen, maandag t/m vrijdag tot 5 uur kunt u ons bellen en Whatsapp is maandag t/m zondag te bereiken tot 10 uur s’avonds.
9,1

• Anita Tijken

Fijne sokken zitten prima

• Roy Smits
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Goede prijzen, snelle levering. Webwinkel zoals het hoort.

• Hoe beoordeel je VanEckBeenmode.nl?

• Cynthia De Gooijer
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Goede service en snelle levering

• Claudia Folkerts

Gemakkelijk bestellen en fijne

• desiree

Snelle service.

• Jacqueline Hoedemakers
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

snelle correcte levering van aangekocht product, alles verliep heel vlot, zelfs de aanpassing van het huisnr. dat ik per ongeluk verkeerd had ingegeven en na bestelling heb gecorrigeerd, en jullie deze correctie per mail hebt gevestigd. Alvast bedankt en tot ziens bij de volgende bestelling. groetjes

• Nelly Van iersel

Hele goede service

• peter saat

lekker snelle levering

• suzy engels
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

goede service snel verzonden en de aanpassing gedaan zoals gevraagd( verkeerde postcode)

• Betsy van der Meij - Coes

Tevreden met mijn aankoop