VanEckBeenmode.nl

VanEckBeenmode.nl

Welkom bij vaneckbeenmode.nl! Een groot assortiment aan sokken, kousen en panty’s in alle maten te verkrijgen. Het met zorg samengestelde aanbod voldoet aan hoge kwaliteitseisen en is zeer scherp geprijsd. U vindt hoogwaardige materialen zoals merino wol, bamboe viscose en katoen in onze online shop. De winkel is gesorteerd op heren, dames en kinderen maar ook op merken om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken. Van eck beenmode verstuurd uw pakketten binnen 48 uur met Post NL. De meeste pakketten gaan door de brievenbus en hier hoeft u niet voor thuis te blijven, de rest wordt als normale pakketpost geleverd. Bij beide krijgt u via de mail een track & trace code zodat het pakket gevolgd kan worden. Heeft u nog vragen over een product of uw bestelling kunt u altijd mailen naar info@vaneckbeenmode.nl ook zijn wij telefonisch te bereiken via +316 28 195 394. U kunt op dit nummer met ons bellen en whatsappen, maandag t/m vrijdag tot 5 uur kunt u ons bellen en Whatsapp is maandag t/m zondag te bereiken tot 10 uur s’avonds.
9,0

• de Vries
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Goed materiaal en snelle levering

• Ann
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Prima communicatie, snelle levering, kniekousen zijn van zeer goede kwaliteit en heerlijk warm! Blij mee 😀

• Hoe beoordeel je VanEckBeenmode.nl?

• John Vande Velde

Snel geleverd. Prijs/ kwaliteit prima

• Ans
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Snelle levering, prima kwaliteit.

• Niekamp
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Service is uitstekend. Korting werkte niet op de gehele bestelling. Na een telefoontje afgesproken dat ik zonder korting zou betaling en dat de korting teruggestort zou worden. Zo is het gegaan!! Dezelfde week nog!!

• Mike
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

kwaliteit voor een goede prijs!

• Wieranda Fokken
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

snelle levering en hele fijne sokken

• Jolanda van Otten
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Betaald en vlot geleverd. Prima! Gaat weer bij deze firma bestellen

• Joy
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Hele fijne betrouwbare site. Mooie goede warme merino wollen sokken besteld en ontvangen, heel blij mee

• Ella

Goede producten
    , snelle levering.

• J. van der sluijs

precies zoals omschreven.

• Yvonne Loof
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Bestelling op tijd. Netjes verpakt en van goede kwiteit

• A. Pploeger-de Geus

• Jeand

Goede service.
    Keurig verpakt en snel geleverd.
    Mooie kwaliteit voor een nette prijs

• Joop Schut

Prima en snel.

• Marjan van den Berg
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Product was prima. Snelheid verzending ook. Verpakking was NIET oké. Het "brievenbuspakje" was veel te breed, en paste dus niet. Onnodig, het pakje was voor ⅔ gevuld met leegte.

• Christa Vermeulen
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Snelle levering. Zo in huis. Plus klantvriendelijke website.

• Mayke Bekers Martens
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Duurde iets langer dan gewend, maar keurig verpakt en prima sokken!

• Ak
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Verkeerde producten gekregen, 2 van hetzelfde kleur Fleece Leggings. Ik had 2 verschillende kleuren besteld. Echt jammer

• Bianca De vries
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Goede kwaliteit sokken en netjes geleverd. Ik had vorige jaar al 2 paar sokken van merinowol gekocht en nu nog 2 paar erbij. Heerlijk warm aan de voeten!