VanEckBeenmode.nl

VanEckBeenmode.nl

Welkom bij vaneckbeenmode.nl! Een groot assortiment aan sokken, kousen en panty’s in alle maten te verkrijgen. Het met zorg samengestelde aanbod voldoet aan hoge kwaliteitseisen en is zeer scherp geprijsd. U vindt hoogwaardige materialen zoals merino wol, bamboe viscose en katoen in onze online shop. De winkel is gesorteerd op heren, dames en kinderen maar ook op merken om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken. Van eck beenmode verstuurd uw pakketten binnen 48 uur met Post NL. De meeste pakketten gaan door de brievenbus en hier hoeft u niet voor thuis te blijven, de rest wordt als normale pakketpost geleverd. Bij beide krijgt u via de mail een track & trace code zodat het pakket gevolgd kan worden. Heeft u nog vragen over een product of uw bestelling kunt u altijd mailen naar info@vaneckbeenmode.nl ook zijn wij telefonisch te bereiken via +316 28 195 394. U kunt op dit nummer met ons bellen en whatsappen, maandag t/m vrijdag tot 5 uur kunt u ons bellen en Whatsapp is maandag t/m zondag te bereiken tot 10 uur s’avonds.
9,1

• Ellen Dales-van de Wiel
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Makkelijk te bestellen, snelle levering, goede kwaliteit

• Louis Overgoor
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Correcte levering met goede communicatie. Tevreden over producten.

• Hoe beoordeel je VanEckBeenmode.nl?

• Reinie ter Beek

Goede producten

• winnie pollard

Mooi assortiment. Overzichtelijk in thema’s ondergebracht. Snelle levering

• Oscar Nieuwenhuijse
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Aangeven op voorhand en concreet wanneer iets wordt verstuurd, en niet zo spoedig mogelijk. Daar heb ik niets aan.
    Helaas werkte ook de track and trace niet goed. Het kwam een dag eerder dan aangegeven.

• Jacqueline Nugteren

• B. Dekkers

prima

• Juliette
    Review voor VanEckBeenmode.nl

Geweldige service, heel snel en correct!!!!

• Anouk Ploeg
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Fijne producten van goede kwaliteit met een normale prijs. Levering binnen paar dagen

• M. Roodenburg
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Goede service en snel geleverd.