VanEckBeenmode.nl

VanEckBeenmode.nl

Welkom bij vaneckbeenmode.nl! Een groot assortiment aan sokken, kousen en panty’s in alle maten te verkrijgen. Het met zorg samengestelde aanbod voldoet aan hoge kwaliteitseisen en is zeer scherp geprijsd. U vindt hoogwaardige materialen zoals merino wol, bamboe viscose en katoen in onze online shop. De winkel is gesorteerd op heren, dames en kinderen maar ook op merken om het voor u zo makkelijk mogelijk te maken. Van eck beenmode verstuurd uw pakketten binnen 48 uur met Post NL. De meeste pakketten gaan door de brievenbus en hier hoeft u niet voor thuis te blijven, de rest wordt als normale pakketpost geleverd. Bij beide krijgt u via de mail een track & trace code zodat het pakket gevolgd kan worden. Heeft u nog vragen over een product of uw bestelling kunt u altijd mailen naar info@vaneckbeenmode.nl ook zijn wij telefonisch te bereiken via +316 28 195 394. U kunt op dit nummer met ons bellen en whatsappen, maandag t/m vrijdag tot 5 uur kunt u ons bellen en Whatsapp is maandag t/m zondag te bereiken tot 10 uur s’avonds.
9,1

• Tm van den Berg
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Goede service snellelevering goede kwaliteit

• Kenneth Rijkaard
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Omdat hun producten helpen om goed werk te leveren. Die bamboe sokken helpen mij op verschillende manieren, geen zweetvoeten meer en gespannen hoofd. Enzovoort.

• Hoe beoordeel je VanEckBeenmode.nl?

• Nelly Timisela
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Prima sokken en de levering was ook snel

• M. Meewisse

Vlotte levering

• Joost van Berkom
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

klant is tevreden. Goede prijs, goede kwaliteit, snel geleverd

• Janny de Boo-de Vries

snelle levering, mooie kwaliteit

• Roellien Woldendorp
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Goed product en prima levering

• A Visser
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

Gewoon,omdat het snel en goed is.

• E van de Weg

• Jean Stommen
    Geverifieerde klant van VanEckBeenmode.nl

snelle levering goede prijs kwaliteit