Vanzustotzo

woonaccessoires en
cadeau's.

• Ingrid Los
    Review voor Vanzustotzo

Geweldige service na een foute zending. dikke pluim.

• Debbie Priester
    Review voor Vanzustotzo

Super leuke webshop met veel verschillende dingen. Heel snel in huis en ook precies zoals op de site wordt weergegeven.

• Hoe beoordeel je Vanzustotzo?

• AnneMarie
    Review voor Vanzustotzo

Snelle reactie als je een vraag hebt.
    Ik krijg een goede indruk van de website. Zeer professioneel

• Sandra
    Review voor Vanzustotzo

Super snelle levering, keurig ingepakt, super blij mee !!!

• Mitra
    Review voor Vanzustotzo

Ik was op zoek naar een specifiek kerstproduct namelijk de soldaat beeldjes van de J-line. Ik kon deze nergens meer vinden tot ik bij de webshop vanzustotzo kwam. De levering was erg snel en ondanks dat deze met heel veel steunmateriaal waren ingepakt kwam een van de soldaat beeldjes helaas niet heel aan.
    Na aanleiding van mijn mail kreeg ik meteen een reactie terug. Er werd mij meteen alle opties voorgelegd wat betreft vervangende producten of mijn geld terug. Uiteraard was ik ontzettend blij met de snelle reactie, het begrip en de opties die mij werden aangeboden. Aangezien de beeldjes er niet meer in het zilver waren heb ik deze twee gehouden (waaronder een gelijmd) en binnen enkele dagen stond het geld weer op mijn rekening. Al met al echt top service!

• Christel
    Review voor Vanzustotzo

Heb goede ervaring met van Zustotzo. De bestellingen zijn altijd keurig op tijd!
    Goede kwaliteit en schappelijke prijzen.

• Marie-Claire
    Review voor Vanzustotzo

Van zus tot zo is een leuke webwinkel met een groot assortiment artikelen voor binnen en buiten, voor elk seizoen. bestellingen worden netjes en snel bezorgd.

• den Ouden
    Review voor Vanzustotzo

Diverse malen iets bij VanZusTotZo gekocht middels de webshop en elke keer zeer tevreden over de producten en afhandeling.

• Margot Vink
    Review voor Vanzustotzo

leuk ingepakt en een snelle verwerking van de bestelling. ik zeg: tot zo!