Veiligheidssticker.com

Veiligheidssticker.com

Veiligheidsstickers zijn een belangrijk hulpmiddel voor bedrijven en particulieren om de veiligheid op de werkvloer te bevorderen. Ze bieden een visuele herkenning aan veiligheidsprotocollen en procedures en helpen ervoor te zorgen dat iedereen de veiligheidsrichtlijnen volgt.
stickers printen veiligheidsdiensten
9,3

• Frank Griffioen

Snelle levering,

• Pascaline De Cooman
    Geverifieerde klant van Veiligheidssticker.com

• Hoe beoordeel je Veiligheidssticker.com?

• Vlassak Holding BV
    Review voor Veiligheidssticker.com

Eerlijke en goede service!

• Tonny Roelofs-Meijer
    Geverifieerde klant van Veiligheidssticker.com

ziet er netjes uit, is goed aan te brengen en het wordt snel geleverd

• Frans van de Laar
    Geverifieerde klant van Veiligheidssticker.com

bestelling en levering vlot verlopen

• Ron Rijnshoeven

Volgende dag geleverd, Top

• Patrick Ghysels
    Geverifieerde klant van Veiligheidssticker.com

Ondanks dat de Courier de bestelling niet tijdig rond kreeg (meer dan een week levertijd) zijn we zeer tevreden van de opvolging en communicatie vh bedrijf, zeer snelle respons en feedback

• Houben Davy
    Geverifieerde klant van Veiligheidssticker.com

stickers nodig gehad op leveringsdatum nog steeds aant wachten

Antwoord van Veiligheidssticker.com

Goedemorgen Davy, spijtig om te lezen dat je nog zit te wachten op je levering. Wij hebben netjes je bestelling de volgende werkdag verstuurd via PostNl welke een 97% betrouwbaarheid heeft op verzendingen naar België.

Ik zal morgen (lees maandag de 13e febr) zelf met PotNL contacten om meer informatie op te vragen over de levering. Wanneer wij geen geruststellend antwoord ontvangen van PostNL, zullen wij de stickers opnieuw printen en versturen middels een andere vervoerder.

De volgende keer mag je altijd eerst contact met ons opnemen per telefoon of per mail. Dan kunnen wij kijken naar een passende oplossing.

Fijn weekend nog en met vriendelijke groet,
    Rob Sprenger | Veiligheidssticker.com