Veldkamp Keukens

Veldkamp Keukens

Op Veldkampkeukens.nl kunt u witgoed en keukenapparatuur kopen Wij bieden een groot aantal merken aan. Regelmatig vindt u bij ons scherpe keukenapparatuur en witgoed aanbiedingen.
Witgoed, Keukenapparatuur, Inbouwapparatuur
8,5
Filter 114 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 113 met beschrijving

• Mieke
    Review voor Veldkamp Keukens

Maandag 9-11 oven besteld en vandaag 12-11 geleverd en geplaatst in Deventer. Tevens werd meteen even geholpen om een magnetron te verplaatsen en de stroomaansluiting aan te passen. Top service. Erg vriendelijk. Weet wel waar ik in vervolg mijn witgoed ga halen.

• Gerda
    Review voor Veldkamp Keukens

Veldkamp geeft uitstekende service. Ik ben keurig voorgelicht over de aanschaf van een Cooker. Bovendien is de Cooker na aankoop snel geleverd en geïnstalleerd. Dit bedrijf is een aanrader!

• Hoe beoordeel je Veldkamp Keukens?

• E van der Scheer
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Goede prijs kwaliteit verhouding.

• S Neuteboom
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Geweldige service keurig aan de deur bezorgd en vriendelijk. Helemaal blij met m'n inductie kookplaat

• Onno Hoorn

Heldere communicatie

• douma douma
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

uitstekend advies, scherpe prijs, betrouwbaar

• Hilde Knoop
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Houden je keurig op de hoogte wanneer er geleverd wordt. Het tijdstip van bezorgen klopte precies

• Gertjan Kalshoven
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Net geprijsd en goede communicatie. Bezorgservice is top!

• Renee Meijer
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Er is een schroef die niet goed

• mariselle
    Review voor Veldkamp Keukens

Begin juni LG koelkast besteld. Beschadigd geleverd. Groentebak gescheurd en deuk in deur. Na email en telefooncontact zou er een nieuwe groentebak en deur geleverd worden. Bijna 2 maanden verder nog geen oplossing. Geen antwoorden op emails en worden niet teruggebeld. Slechte klantenservice en dus geen garantie....