Veldkamp Keukens

Veldkamp Keukens

Op Veldkampkeukens.nl kunt u witgoed en keukenapparatuur kopen Wij bieden een groot aantal merken aan. Regelmatig vindt u bij ons scherpe keukenapparatuur en witgoed aanbiedingen.
8,3
Filter 296 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 295 met beschrijving

• Geert
    Review voor Veldkamp Keukens

Reageren snel, goed advies, scherpe prijzen en betrouwbare levering!

• Ron Scholten - Stichtse Vecht
    Review voor Veldkamp Keukens

Voor onze nieuwe keuken mooie apparatuur besteld bij Veldkamp Keukens. De offerte was heel scherp net als de service. Enkele onderdelen waren niet aanwezig (we vermoeden kwijtgeraakt bij de meubelmaker), maar dit werd heel snel opgelost door Veldkamp en heel duidelijk gecommuniceerd! Complimenten en heel veel dank gaan uit naar de Veldkamp crew!

• Hoe beoordeel je Veldkamp Keukens?

• Hein
    Review voor Veldkamp Keukens

Prima advies en snelle levering volgens afspraak va een Etna inbouw combi magnetron / oven. Feitelijk aflevering via sms en telefoontje van de chauffeur.

• Voedselverspiller
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Ik begrijp als geen ander dat een winkel die alleen producten doorsluist van fabrikant naar klant dat je dan afhankelijk bent van de leversnelheid van de fabrikant. Dat gezegd hebbende vind ik het echt misleiding te noemen als je op je webshop lekker schampt met 3 tot 5 werkdagen levering terwijl je als doorsluispartij echt wel weet dat dat onhaalbaar is. Zo bleek het dus 3 weken te duren waardoor verjaardagen die in die 3 weken vielen echt ware voedsel wegwerpfestijnen werden zonder koelkast. Mocht je overwegen om hier een koeler, of iets anders, te bestellen houdt er dan rekening mee dat de levertijden complete onzin zijn en dat de werkelijke levertijd pas bekend wordt gemaakt als de leverancier dat vrijgeeft. Verder prima levering en goede koelkast maar ik bestel hier nooit weer als het artikel er vlot moet zijn.

• Wil van Nus
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Tja, wat moet je vertellen van iets dat gewoon goed gaat? Goed telefonisch advies, prima prijs afgesproken, makkelijk online bestellen en betalen, goed op de hoogte gehouden van de uiteindelijke levertijd (sneller dan verwacht), eigen bezorgdienst meldde per mail alsook per telefoon op een half uur nauwkeurig de bezorgtijd, dit klopte ook precies, zending werd ter plaatse op schade gecontroleerd, gefotografeerd en dat was het. Zeer tevreden, dikke pluim !!

• Tim Koppelman
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Mooie prijzen, goede service.

• Danny Kruijff
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Snel geleverd, in vermelde tijdslot vriendelijke chauffeur .

• Sadettin
    Review voor Veldkamp Keukens

Leveren een Quooker eerst zonder kraan, komen 2 keer hun bezorgafspraak niet na. Tijdens de montage door de monteur die door hen ingezet is, blijkt de kraan beschadigd te zijn. Komen niet met oplossingen en willen foto’s zien van de kraan IN de doos met de schade. Reageren niet meer op mails en telefonisch is de betreffende Henk Veldman niet te bereiken en alleen maar in overleg. Bespraak je een hoop gezeik om snel door te kijken.

• Luc Gerrits

Top geholpen

• Ronald
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Perfecte aflevering, vriendelijke bezorger €80 voordeliger dan coolbleu.

• Jan Verhagen
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Prima afwikkeling van geannuleerde order.

• Fbike

Duide

• Joop

Mooie prijzen goede service

• Rene Verhoeven
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Goede service! Scherpe prijs! Heldere communicatie over levering product!

• Henk Huijskes
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Een goede prijs en stipte en nette bezorging door eigen bezorgdienst

• Anno Kemper

Zeer goede service.

• K van Houten
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Goede prijs en prima bezorging.

• Marjolein Kuijsten

goede service (hoop ik)

• Ab Theunissen
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

De overeengekomen levering van een vriezer op zolder was bij de bezorger niet bekend, maar werd supersnel en klantvriendelijk hersteld. Ook al bleek dit niet heel eenvoudig uit te voeren. Compliment mannen van Veldkamp!

• Liebherr Hoedemakers
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Prima op tijd bezorgd en keurig verpakt afgeleverd. Vriendelijke bezorger.