Veldkamp Keukens

Veldkamp Keukens

Op Veldkampkeukens.nl kunt u witgoed en keukenapparatuur kopen Wij bieden een groot aantal merken aan. Regelmatig vindt u bij ons scherpe keukenapparatuur en witgoed aanbiedingen.
Witgoed, Keukenapparatuur, Inbouwapparatuur
8,2
1.225 klantbeoordelingen
Filter 140 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 139 met beschrijving

• Robert Velhorst
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Goede prijzen en welwillend om de courier een tweede keer op pad te sturen omdat bij de eerste keer het pakketpunt het artikel weigerde (buiten éénieders zijn schuld om).

Die extra stap gaan is geweldig!

• Leo Becker
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Snelle en duidelijke reactie op vragen. De mededeling over de vertraagde levering van één van de producten werd netjes en snel gedaan met als mogelijkheid de koop te annuleren.

• Hoe beoordeel je Veldkamp Keukens?

• Tom Jonk
    Review voor Veldkamp Keukens

De manier waarop je te woord wordt gestaan is ronduit onbeschoft. Helaas heb ik een AEG Fusion wok pan besteld bij deze verschrikkelijke organisatie. Product werkt niet naar behoren. Hoe kom je hier achter door de pan hiervoor te gebruiken. Eenmalig aangehad en het probleem komt gelijk naar voren pan wordt niet heet genoeg. Het is volgens de verkoper niet menselijk om dan maar de pan terug te sturen omdat het een gebruikte pan is. Kijkend naar het retourbeleid van de organisatie artikel 6: lid 1 & 2 sta ik volledig in het recht.
    Koop niet bij deze organisatie als je niet 100% zeker weet of het werkt

Ik moest maar contact opnemen met AEG. Dit wordt uiteraard de rechtsbijstandverzekering.

• Imco van Oers
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Ik heb nog steeds niets geleverd gekregen en moet nu al een beoordeling geven. Maar jeb mijn spullen nog niet eens binnen

• Wisse
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Goede service! En een snelle levering zoals beloofd.

• J.A. Maljaars
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Communicatie was goed. Levertijd iets langer dan op website aangegeven maar wel op tijd bericht gehad van de levering. Levering was binnen het opgegeven tijdslot. Oude apparatuur meenemen zat er niet in en verpakkingsmateriaal afvoeren ook niet. Maar dat kan misschien ook niet met zo'n scherpe prijs!

• Desiree Alberto

Goed en snel geleverd

• Marlies
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Snelle levering, goede prijs en ook de levering zelf was uitstekend en heel handig dat je de bezorger zo stipt kan volgen!

• Patricia van Zanten
    Geverifieerde klant van Veldkamp Keukens

Snelle levering, duidelijke mail en scherpste prijs voor het artikel.

• Ron
    Review voor Veldkamp Keukens

Geen beloftes doen die je niet na kan komen, en op z'n minst normaal je (aanstaande klanten) behandelen, anders worden het, zoals ik nooit geen klanten.