zeer goede service, vriendelijk personeel. Al jaren goed behandeld ook na de garantietermijn
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2022
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bert
- Roger
Ik kocht 1 achterwielmoer. Hij was gebruikt. Ik moest €3 betalen. Dat vind ik schandalig veel. Daarnaast heb ik eerder gemerkt dat de voorraad erg beperkt is. Wat ze wel hebben is duur in vergelijking met de concurrenten.
Hoe zou je Veloto beoordelen?
- Anoniem
Prima
- Eppie v Achteren
In de vakantie e-bike stuk gegaan na vakantie naar Veloto gegaan en daar ben ik supergoed en vriendelijk geholpen. Dank jullie wel.