Ventoz Sails

Ventoz Sails

Ventoz Sails is een jong, modern en Nederlands zeilmerk. Ventoz Sails biedt nieuwe -kwalitatief hoogwaardige- complete zeilen voor een eerlijke, lage prijs. Ventoz Sails richt zich op de wat kleinere, open zeilboten.

Alle prijzen zijn inclusief BTW en wij rekenen geen verzendkosten in Nederland.
De zeilen zijn direct leverbaar (check bij grotere aantallen).

Ventoz Sails houdt de (overhead)kosten laag en heeft daarom geen dure panden of winkels. Wel werkt Ventoz Sails uitsluitend met internationaal erkende en gecertificeerde zeilmakers, voor een altijd hoogwaardig kwaliteitsprodukt.

Ventoz Sails - Topkwaliteit zeilen voor een eerlijke prijs!
De zekerheden van https://ventoz.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018