Ventoz Sails

Ventoz Sails

Ventoz is een modern Europees zeilmerk uit Nederland. Ventoz Sails brengt deze kwalitatief hoogwaardige ‘one design’ zeilen op de Europese markt, voor een eerlijke prijs. Daarbij maken wij alléén gebruik van de best mogelijke materialen (Contender of Challenge zeildoek) voor een gegarandeerd hoogwaardig kwaliteitsprodukt.

Wij richten ons primair op de wat kleinere open zeilboten, catamarans en zeilen om mee te blokarten.

Alle prijzen zijn inclusief BTW en wij rekenen geen verzendkosten in Nederland.
De zeilen zijn direct leverbaar (check bij grotere aantallen).

Ventoz Sails houdt de (overhead)kosten laag en heeft daarom geen dure panden of winkels. Wel werkt Ventoz Sails uitsluitend met internationaal erkende en gecertificeerde zeilmakers, voor een altijd hoogwaardig kwaliteitsprodukt.

Ventoz Sails - Topkwaliteit zeilen voor een eerlijke prijs!
  • Thijs
    Review voor Ventoz Sails

Prijs kwaliteit verhouding is ontzettend goed! Netjes te woord gestaan. Snelle levering. Echt mooie zeilen voor onze Centaur.

• Kaufer
    Review voor Ventoz Sails

Preis Leistungsverhältnis ist Top!!!

• Hoe beoordeel je Ventoz Sails?

• Klaas de Boer
    Review voor Ventoz Sails

Fijn contact. Snelle reactie. Afspraken worden nagekomen.
    Heel mooi zeil

• Dex
    Geverifieerde klant van Ventoz Sails

Ottima ricettività e buon tempismo. Materiale spedito in tempi concordati e ricevuti in perfetto orario.

• Stefan
    Review voor Ventoz Sails

Ventoz Laser zeil gekocht. Echt een goede kwaliteit zeil en snelle levering! Ben zeer tevreden.

• Maurice
    Review voor Ventoz Sails

Mooie, duidelijke website. Het zeil werd snel geleverd. Heel goed zeil. Ga zo door Ventoz!