Vers van de pers

Vers van de pers

"Aandacht is het mooiste cadeau dat je kan geven"
Bij Vers van de pers shop je unieke en hartverwarmende wenskaarten, kunst en cadeautjes. De wenskaarten van Vers van de pers kenmerken zich door hun gedichtjes en aquarelle schilderingen. Het doel van Vers van de pers: eerlijke wenskaarten maken voor situaties waar je misschien niet zo snel een wenskaart voor kan vinden. Allemaal met een eerlijke, oprechte en unieke boodschap.

Vers van de pers heeft zich ontwikkeld als merk met wenskaarten, flessenpost, kunst en cadeautjes voor jezelf of voor iemand anders. Zowel handgemaakt als uniek. Mooi, liefdevol, hilarisch soms confronterend en altijd hartverwarmend.
9,9
Filter 44 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 31 met beschrijving

• Iris Kroon
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Met liefde verpakt en snel verstuurd. De webshop staat vol met allemaal leuke dingen dus ik ga zeker nog een keer bestellen.

• Soraya Verheijden-van Diest
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Onwijs leuke spullen en snel geleverd! Ik weet wel waar ik zijn moet in het vervolg :)

• Hoe beoordeel je Vers van de pers?

• Lucia
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Prachtig concept en snel geleverd!

• Anouk Sengers
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Mijn bestelling was super mooi verpakt, stevige flessenpost met alles erop en eraan en het was ruim binnen de geschatte levertijd aangekomen. Kortom; super aankoop!

• Carine Claesens
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Netjes afgewerkt en snelle levering

• Corinna Kortland
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Top service en super mooi verpakt!

• Kimberley
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Geweldige service, bestelling werd snel bezorgd en superleuk en goed ingepakt!

• Imanda Noordam
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Snelle verzending van handgemaakt product! Product echt tof!

• Marion Vugts
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Nette en snelle levering. De producten zijn ook precies zoals ze op de foto en omschreven staan. Ook fijn dat Jelske meedenkt en cadeautjes op persoon kan maken. Verder zijn de verzenddoosjes een cadeautje op zich en een feestje om open te maken.

• Nick
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Het is heel leuk ingepakt en super leuke details, echt voor herhaling vatbaar