Vers van de pers

Vers van de pers

"Aandacht is het mooiste cadeau dat je kan geven"
Bij Vers van de pers shop je unieke en hartverwarmende wenskaarten, kunst en cadeautjes. De wenskaarten van Vers van de pers kenmerken zich door hun gedichtjes en aquarelle schilderingen. Het doel van Vers van de pers: eerlijke wenskaarten maken voor situaties waar je misschien niet zo snel een wenskaart voor kan vinden. Allemaal met een eerlijke, oprechte en unieke boodschap.

Vers van de pers heeft zich ontwikkeld als merk met wenskaarten, flessenpost, kunst en cadeautjes voor jezelf of voor iemand anders. Zowel handgemaakt als uniek. Mooi, liefdevol, hilarisch soms confronterend en altijd hartverwarmend.
9,9
Filter 87 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 61 met beschrijving

• Stephanie
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Prima service, uitstekende afhandeling van mijn vraag en mijn adres vergissing. Een aanrader.

• Jordi van Oosten
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Het is altijd bijzonder om een bestelling van Vers van de Pers te ontvangen. Met zoveel zorg en liefde gemaakt en verpakt. Dit was een Valentijns cadeautje voor mijn man en hij was helemaal overdonderd en onder de indruk, echt zo mooi! Super blij mee!!

• Hoe beoordeel je Vers van de pers?

• Henny Huizing
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Leuke mooie kaarten , mooi ingepakt

• Carine Claesens

Top materiaal, mooie afwerking

• Ana
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Jelske heeft onze trouwkaartjes ontworpen en 3 jaar later het geboortekaartje van mijn dochter. Er is niemand die ik meer zou aanraden dan Jelske, ze is professioneel, vlot in communicatie en ontzettend creatief. Twijfel je nu nog? Niet doen. ;)

• Van Wijck Verpakkingen
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Wat een ontzettende mooie kaarten. Wij sturen wel eens kaartjes naar zakenrelaties voor bepaalde gebeurtenissen en deze zullen echt indruk maken. Er is voor iedereen een kaartje met een toepasselijke tekst. Soms speels, soms wat serieuzer, maar het is net wat meer dan "sterkte, beterschap of gefeliciteerd". En Jelske is altijd bereid mee te denken (hoewel, ik vermoed niet om 3 uur 's nachts ;-)). Absolute aanrader!

• Anouk
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Ik heb iemand heel erg kunnen verrassen met de flessenpost.

• Esther Brady
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Prachtige kaarten en goede service!

• JillzBeads
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Super lieve webshop eigenaresse, leuke producten en mooie kwaliteit. Aanrader!

• Evelien van Dommelen
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Mooie producten en snelle, professionele service!

• Nel van Zelderen
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Goede service en snelle levering

• Claudia de Klerk

Super goede service !

• Gera
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

goede service, snelle levering, leuk contact

• Ann Steemans
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Fijne producten en snelle levering,

• Joyce Sanders

Snelle service, mooie producten

• Lotje van Gerwen
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Superleuk verpakt en snelle levering

• Jordi van Oosten
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Zo'n mooie en inspirerende webshop. Al geruime tijd mijn favoriete plek voor kaarten en cadeaus maar ook prachtige kunstwerken voor in ons interieur. Geregeld hele leuke acties en aanbiedingen en de persoonlijke aandacht die Jelske aan alles geeft is echt top!! Aanrader!

• Desirée
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

Mooie teksten, mooi en leuk om als cadeau te geven.

• Eveline Bruin
    Geverifieerde klant van Vers van de pers

De vriendinnen flessenpost + persoonlijke boodschap aan mijn vriendinnen echt super leuk opgepakt ✨

• Ana van Dam

Geweldig, als gewoonlijk!