Vorig jaar via instagram bij deze webshop gekomen. We zochten al langer iets voor een saaie wand die we hebben in de tuin. En dit was de oplossing! De panelen zijn erg makkelijk op te hangen en de plantenbakken die erbij zitten zijn van goede kwaliteit. We zijn zo tevreden dat we nu ook weer 2 panelen bestellen voor de andere kant van de tuin, dit wordt dan in moestuin thema :)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2021
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Malon
- Tilly Diels
Wij zijn heel blij met onze aankoop en hebben al heel leuke reacties gehad van iedereen.
Hoe zou je Verticale Tuinen beoordelen?
- Albert-Jan
We hebben een groot paneel met 15 bakken besteld. Het koerier deel was belabberd, maar daar kan Verticale Tuinen niks aan doen. De pakketten netjes ingepakt én voorzien van een duidelijke montage handleiding. Nu nog even kijken welke opstelling én indeling we nu het mooiste vinden. Dank jullie wel Verticale Tuinen.11035
- Baars
Het pakket met de bestelde artikelen is zoekgeraakt bij de bezorgende partij. De communicatie hierover met Wouter verliep zeer naar wens, en hij stuurde zonder extra kosten voor ons, nog een keer eenzelfde pakket op. Zeer tevreden! Ook wat betreft de kwaliteit van de bestelde rekken, hangbakken en bevestigingsmateriaal, zijn wij zeer tevreden.
- Tinus
9 juli vier roosters + paneel + toebehoren besteld. Die werden 15 juli bezorgd Alles compleet zoals besteld. 20 pothouders en 15 plantenbakjes voor aan de roosters en paneel. Al snel bleek dat wij de plantenbakjes te groot vonden. 1 plantenbak per rooster/paneel kan nog, maar meer is bij ons niet mooi. Probleem gemaild en al snel belde Wouter van VT. Wij hadden voorgesteld 10 bakjes retour en 20 pothouders daar voor in de plaats. Hij stelde voor die ruil te doen en dan zonder bijbetaling van het prijsverschil dat ontstond. Ook de verzendkosten nam hij voor hun rekening. Dat betekende dat wij alleen de verzendkosten van de retourzending moesten betalen. Zowel de bakjes als de pothouders zijn op 20 juli op de respectievelijke adressen geleverd. Daarmee is de ruil voltooid, GEWELDIG WOUTER. Het gaat ons niet om het geld, verschil was niet extreem. De klantvriendelijkheid is wat wij waarderen, CHAPEAU,
- Nicole
Twee grote panelen hebben wij gebruikt om de zijkant van een grote regentank van 2000 liter te verbergen, zodat deze de tuin niet meer ontsierd maar versiert ! Met onderaan klimrozen die je ook aan het paneel kan op binden. En zelf een omkadering gemaakt waar de panelen aan hangen. Nu zijn de rozen nog klein en het is al mooi, wat zal het dan zijn als ze groter worden! Met boven op de panelen plantenbakken met bloemen. Op de andere kant van de regentank nog een paneel en meerdere plantenbakken met bloemen. Bovendien is het een zaakvoerder om U tegen te zeggen, zeer correct en vriendelijk . De panelen zijn van zeer goede kwaliteit waar je zoveel kan mee doen als je maar creatief bent. Heel veel dank voor de goede verzorging van de levering.