Verticale Tuinen

Verticale Tuinen

Verticale-tuinen
Tover uw saaie muren en wanden om tot een groene oase met een verticale-tuin. De mogelijkheden zijn haast onbeperkt. Zelfs de meest creatieve ideeën zijn mogelijk, ongeacht de vorm of de locatie. Een groene plantenwand zal rust scheppen en de eyecatcher zijn binnen uw gebouw. Planten aan de muur binnen zijn niet alleen mooi, maar dagen door de luchtzuiverende werking bij aan een aangenaam binnenklimaat. Tevens leveren groenwanden een belangrijke bijdrage aan de juiste luchtvochtigheid in een gebouw. Een plantenmuur filtert en vangt fijnstof en produceert zuurstof. Een ander voordeel van plantenwanden is de natuurlijke regeling van de luchtvochtigheid.
9,9
Filter 20 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• Malon
    Review voor Verticale Tuinen

Vorig jaar via instagram bij deze webshop gekomen. We zochten al langer iets voor een saaie wand die we hebben in de tuin. En dit was de oplossing! De panelen zijn erg makkelijk op te hangen en de plantenbakken die erbij zitten zijn van goede kwaliteit. We zijn zo tevreden dat we nu ook weer 2 panelen bestellen voor de andere kant van de tuin, dit wordt dan in moestuin thema :)

• Tilly Diels
    Review voor Verticale Tuinen

Wij zijn heel blij met onze aankoop en hebben al heel leuke reacties gehad van iedereen.

• Hoe beoordeel je Verticale Tuinen?

• Albert-Jan
    Review voor Verticale Tuinen

We hebben een groot paneel met 15 bakken besteld.
    Het koerier deel was belabberd, maar daar kan Verticale Tuinen niks aan doen.
    De pakketten netjes ingepakt én voorzien van een duidelijke montage handleiding.
    Nu nog even kijken welke opstelling én indeling we nu het mooiste vinden.
    Dank jullie wel Verticale Tuinen.11035

• Baars
    Review voor Verticale Tuinen

Het pakket met de bestelde artikelen is zoekgeraakt bij de bezorgende partij. De communicatie hierover met Wouter verliep zeer naar wens, en hij stuurde zonder extra kosten voor ons, nog een keer eenzelfde pakket op. Zeer tevreden! Ook wat betreft de kwaliteit van de bestelde rekken, hangbakken en bevestigingsmateriaal, zijn wij zeer tevreden.

• Tinus
    Review voor Verticale Tuinen

9 juli vier roosters + paneel + toebehoren besteld. Die werden 15 juli bezorgd Alles compleet zoals besteld. 20 pothouders en 15 plantenbakjes voor aan de roosters en paneel. Al snel bleek dat wij de plantenbakjes te groot vonden.
    1 plantenbak per rooster/paneel kan nog, maar meer is bij ons niet mooi.
    Probleem gemaild en al snel belde Wouter van VT. Wij hadden voorgesteld 10 bakjes retour en 20 pothouders daar voor in de plaats. Hij stelde voor die ruil te doen en dan zonder bijbetaling van het prijsverschil dat ontstond. Ook de verzendkosten nam hij voor hun rekening. Dat betekende dat wij alleen de verzendkosten van de retourzending moesten betalen. Zowel de bakjes als de pothouders zijn op 20 juli op de respectievelijke adressen geleverd. Daarmee is de ruil voltooid, GEWELDIG WOUTER. Het gaat ons niet om het geld, verschil was niet extreem. De klantvriendelijkheid is wat wij waarderen, CHAPEAU,

• Nicole
    Review voor Verticale Tuinen

Twee grote panelen hebben wij gebruikt om de zijkant van een grote regentank van 2000 liter te verbergen, zodat deze de tuin niet meer ontsierd maar versiert ! Met onderaan klimrozen die je ook aan het paneel kan op binden. En zelf een omkadering gemaakt waar de panelen aan hangen. Nu zijn de rozen nog klein en het is al mooi, wat zal het dan zijn als ze groter worden! Met boven op de panelen plantenbakken met bloemen. Op de andere kant van de regentank nog een paneel en meerdere plantenbakken met bloemen. Bovendien is het een zaakvoerder om U tegen te zeggen, zeer correct en vriendelijk . De panelen zijn van zeer goede kwaliteit waar je zoveel kan mee doen als je maar creatief bent. Heel veel dank voor de goede verzorging van de levering.

• Femke
    Review voor Verticale Tuinen

De panelen met plantenbakken en pothouders zijn een aanwinst voor onze kleine stadstuin. Snelle levering en prettig contact gehad.

• Ramon
    Review voor Verticale Tuinen

Snelle levering en Goede service! Erg blij met deze mooie groene wand in onze kleine tuin.

• John
    Review voor Verticale Tuinen

Ideaal voor mensen met een balkon of een kleine tuin. Door verticaal te tuinieren kijk je uit op groen en houd je toch genoeg ruimte op je balkon of terras over om lekker buiten te kunnen chillen.

• Alfons
    Review voor Verticale Tuinen

Mooi en origineel product, goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering

• Maud
    Review voor Verticale Tuinen

Een origineel en mooi degelijk ontwerp. En een feest voor alle zintuigen, met name bij het kweken van tuinkruiden.

• Paula
    Review voor Verticale Tuinen

Heel mooi en praktisch product.
    Je kunt de bakjes mee naar de keuken nemen, daar de hoeveelheid kruiden afknippen en na het koken weer terug hangen, geen opspattend zand op de kruiden! 👍🏼

• Rob
    Review voor Verticale Tuinen

Snelle levering en een prachtig resultaat in onze tuin!

• E. Broos
    Review voor Verticale Tuinen

Mooi uniek product. Ideaal voor een saaie muur!

• Sem

Super service!

• Sibren van Heugten

Mooie producten!

• Frederique
    Review voor Verticale Tuinen

Top systeem! Wij hebben twee grote zwarte panelen bij ons op het balkon en ziet er heel mooi uit!

• Eline
    Review voor Verticale Tuinen

Ziet er prachtig uit in onze tuin!!

• Roger
    Review voor Verticale Tuinen

Mooie producten en snelle levering