Verzorging voor paarden

Verzorging voor paarden

Onze voedingssupplementen voor paarden zijn van de hoogste kwaliteit om uw paard beter en gezonder te maken. Ook vind u natuurlijk bij verzorging voor paarden een heel gamma aan verzorgingsproducten met de beste prijs/kwaliteit verhouding, gaande van paardenshampoo, insectenbestrijding, hoefverzorging tot scheermachines en andere toebehoren voor paarden.

Lidmaatschap per 19-10-2021 stopgezet

5,1

• Marco ter Bekke

De webwinkel:
    A levert betaalde producten niet en B reageert niet op mail.
    Het is dus geen winkel, maar een oplichter.

• Emma Pricken
    Geverifieerde klant van Verzorging voor paarden

We hebben een week geleden een bestelling geplaatst. Hebben alleen een bevestiging van de bestelling ontvangen en worden verder niet op de hoogte gehouden. Zelf een mail gestuurd en gevraagd naar een update van de levering. Ontvang je een korte mail retour met een print screen van een track en trace nummer, geen verdere uitleg of communicatie over wanneer het pakket verwacht kan worden. Wij vinden dit niet klantvriendelijk. Geef bij het bevestigen van de bestelling al door dat het product uit het buitenland moet komen en dat levering langer duurt. Nu word je in het ongewisse gelaten.

• eric mannaerts
    Geverifieerde klant van Verzorging voor paarden

Niet nog niets gehad wel betaald
    Ook geen reactie op mail

• Franky De Gendt
    Geverifieerde klant van Verzorging voor paarden

Is eerste keer dat ik bestel dus kan ik er nog niet véél over zeggen.
    ook dat mijn bestelling van vorige week woensdag nog altijd NIET geleverd is vind ik wel een minpunt !

• Maud Spijkers

Snel en goede kwaliteit