Vesonza

Vesonza

Wij zijn een klein bedrijf gebaseerd in hartje Amsterdam. Wij houden van de mooiste en handigste producten voor in huis en worden er enthousiast van deze met de mensen om ons heen te delen. Van producten die gezelligheid brengen tot producten die het dagelijks leven een stuk makkelijker maken. Sinds januari 2023 zijn wij hier mee bezig en sinds die tijd hebben wij ons bedrijf enorm zien groeien. Elke dag zijn wij druk opzoek naar de beste producten voor onze shoppers voor de beste kwaliteit en prijs. Met trots dragen wij de naam Vesonza.

Wij willen alle Vesonza shoppers en liefhebbers bedanken voor het vertrouwen in ons. Samen maken wij niet alleen jouw thuis maar jouw hele leven makkelijker, gezelliger en veel leuker ;)

• Kaatje
    Review voor Vesonza

Erg klantvriendelijk, reageert snel en leuke producten!

• Jacqueline
    Review voor Vesonza

Snel en prima geleverd, blij mee

Antwoord van Vesonza

Bedankt voor je goede review Jacqueline! We hopen je snel terug te zien in onze webshop ;)
    Team Vesonza

• Hoe beoordeel je Vesonza?

• Dunja
    Review voor Vesonza

Super fijne services. Ik had een vraag over de levering van mijn product, ik werd hier heel goed mee geholpen en heb mijn product ontvangen. Product van goede kwaliteit! Echt een aanrader!

Antwoord van Vesonza

Hey Dunja! Bedankt voor je goede review!
    Fijn dat je toen met ons contact opnam, we staan altijd voor je klaar om je vragen te beantwoorden ;)
    Veel plezier met de Allessnijder™!

• Nick
    Review voor Vesonza

Super snelle levering en in top staat ontvangen

Antwoord van Vesonza

Bedankt voor je review Nick! Leuk dat je bij ons geshopt hebt! Hopelijk tot de volgende ;)

• Merel
    Review voor Vesonza

Snel ontvangen en goede kwaliteit, aanrader!

Antwoord van Vesonza

Bedankt voor je review Merel! We hopen je snel terug te zien in onze shop ;)

• Meggie
    Review voor Vesonza

Sneller geleverd dan verwacht en super handig die multitool ik kan niet meer koken zonder!!

Antwoord van Vesonza

Hey Meggie, bedankt voor je review! Veel kookplezier ;)