Vet Gezellig

Vet Gezellig

In deze webshop bieden we zelf ontwikkelde producten aan die bijdragen aan het bevorderen van de bespreekbaarheid van mentale gezondheid. Zoals onze ‘Overprikkeld’-kleding. Samen werken aan een wereld waarin we elkaar beter begrijpen, dat is de missie!
kleding kaartspellen posters
9,9

• Sophie
    Review voor Vet Gezellig

Super fijne producten, zowel de kleding als andere producten zoals de eetplanner en het boek. De kleding is heel zacht en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

• Amanda
    Geverifieerde klant van Vet Gezellig

Mooi product, snel geleverd, leuk persoonlijk kaartje ontvangen

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt voor je positieve review Amanda! Dat helpt ons enorm ;)

• Hoe beoordeel je Vet Gezellig?

• Emily
    Review voor Vet Gezellig

Snel geleverd, veel aandacht gegeven aan het inpakken op een leuke manier en goede kwaliteit!

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt Emily voor je mooie review!

• Denise Ooms
    Review voor Vet Gezellig

Duidelijke communicatie en in mooie stevige doos geleverd. Ik vond de prijs van de trui erg duur. Maar het draagcomfort maakt alles goed. Heerlijk zonder irriterende zittende labels etc. Verder een mooi geborduurd en zeker goede kwaliteit trui.

Antwoord van Vet Gezellig

Fijn om te horen dat je blij bent met de kwaliteit en draagcomfort van de trui! Dat vinden wij het allerbelangrijkste. Bedankt voor je positieve review, dat helpt ons enorm ;)

• Sabine Vermeulen
    Review voor Vet Gezellig

Fantastische kwaliteit, zit echt heel erg fijn, borduursel zit heel mooi, wordt leuk verpakt in eigen Vet Gezellig huisstijl, wil eigenlijk geen ander kledingstuk meer aan haha (maar echt. Wandelen, slapen, huishouden, dagje weg.. altijd)

Hey Sabine,
    Bedankt voor jouw positieve review, zo leuk om te horen dat je zo blij bent met je kledingstuk haha!

• Ellen Huijser-Kok
    Review voor Vet Gezellig

Een fijne, kleinschalige webshop met prachtige (kleding)items. Allemaal met mentale gezondheid in het achterhoofd ontworpen. De kwaliteit is altijd super goed, het wordt mooi verpakt verzonden en contact is via Instagram altijd snel en vriendelijk! Aanrader voor iedere Vetgezellig fan!

Antwoord van Vet Gezellig

Hey Ellen, heel erg bedankt voor je mooie review!

• Rianne
    Review voor Vet Gezellig

Ik ontvang veel complimenten over dit t-shirt. Het t-shirt is van uitstekende kwaliteit en heeft een mooie pasvorm. De levering was redelijk snel en het t-shirt werd geleverd in een prachtige doos (een doosje dat je eigenlijk niet wilt weggooien 😉). Er zat ook een leuk kaartje bij, het voelde daardoor extra persoonlijk.

Antwoord van Vet Gezellig

Hey Rianne, bedankt voor je mooie review! Wat leuk om te horen dat je veel complimenten krijgt over je t-shirt en dat je de kwaliteit waardeert. We plakken onze dozen meestal niet dicht, maar vouwen ze en doen ze in een verzendzak. Zo kun je de verpakking hergebruiken en bijvoorbeeld iemand in je omgeving verrassen met een leuk cadeautje ;)

• Olaf Vermeulen
    Review voor Vet Gezellig

Kwalitatief goede en fijne kleding, uniek en creatieve opdruk!! Heb al een aantal keer besteld en ben meer dan tevreden over de producten van VetGezellig. Ga zo door!! 🥰

Antwoord van Vet Gezellig

Hey Olaf, bedankt voor je 5-sterrenreview! Dat helpt ons enorm. Fijn om jouw positieve ervaring te lezen ;)

• Silke V.
    Review voor Vet Gezellig

T-shirt en trui zijn van goede kwaliteit. Mooi geborduurd. Leveringstermijn zoals vooraf aangegeven. Heel tevreden met mijn aankopen!

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt voor je mooie review Silke! Dit waarderen we enorm ;)

• @notrecognizable
    Review voor Vet Gezellig

Heb een overprikkeld shirt en hoodie gekocht in mijn eigen maat (M), ze zitten heerlijk, lekkere stof van goede kwaliteit. Blij mee!

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze kledingitems.

• Zico Moerland
    Review voor Vet Gezellig

De levering was super snel en heel netjes en leuk ingepakt. Ook de producten zijn van hele goede kwaliteit. De overpikkeld club pet is mijn main pet op het moment omdat hij echt usper comfortabel is. Ook ben ik heel erg blij met de overprikkeld hoodie. Ik ga hier zeker meer dingen bestellen en ik raad iedereen om hier eens een kijken te nemen en te bestellen!

Antwoord van Vet Gezellig

Hey Zico! Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met de kwaliteit van onze producten en dat je de Overprikkeld Club pet zo vaak draagt. We kijken uit naar je volgende bestellingen!

• Anneloes Van Noord
    Review voor Vet Gezellig

Duidelijke en goede site. Ik heb zelf een t-shirt gekocht met geborduurde tekst. Het shirt zit prachtig, precies zoals beschreven. Het is van goede kwaliteit en verzending en communicatie waren ook top!

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt voor de mooie review Anneloes, heel fijn om te lezen dat je blij bent met je bestelling! :)

• Schaë Netteler
    Review voor Vet Gezellig

Leuke webshop met vooral tshirts die je allemaal graag wilt hebben. Daarnaast is je bestelling met zorg ingepakt en snel verzonden. Het is gewoon een fijne webshop met fijne communicatie.

Antwoord van Vet Gezellig

Hey Schaë! Bedankt voor je leuke review, altijd fijn om te lezen. We vinden het geweldig om bestellingen van terugkerende klanten te zien binnenkomen; daar doen we het tenslotte voor! Super om te weten dat je blij bent met onze producten.

• Nikita
    Review voor Vet Gezellig

Erg blij met mijn aankopen! De shirts zijn van goede kwaliteit materialen en de print blijft mooi in de was. Alles was netjes ingepakt in een leuke Vet Gezellig doos en met handgeschreven briefje!

Ik draag zeker elke week wel een van de shirts 😄

Antwoord van Vet Gezellig

Hey Nikita :) Wat leuk om te horen dat je de shirts elke week draagt. Bedankt voor je mooie review, dat betekent veel voor ons!

• NAAD
    Review voor Vet Gezellig

Mooie kwaliteit shirts, Goede service, vroeg of het pakketje wat later bezorgd kon worden, was helemaal geen probleem! Bij bestelling een persoonlijke touch met een handgeschreven bedankje.

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat je blij bent met de shirts ;)

• Bibi
    Review voor Vet Gezellig

De shirts zijn echt van een mega fijne stof en je voelt dat het echt goede kwaliteit is! Ik krijg er regelmatig complimentjes over en mensen vinden het erg origineel bedacht!

Antwoord van Vet Gezellig

Leuk om te horen dat je veel complimentjes krijgt! Heel erg bedankt voor je leuke review Bibi, dit gaat ons zeker helpen.

• Marjolein
    Review voor Vet Gezellig

Erg goede kwaliteit, orgineel en van fantastische makers

Antwoord van Vet Gezellig

Bedankt voor je mooie review Marjolein!

• Merel Baks
    Review voor Vet Gezellig

Shirt werd snel verstuurd met een persoonlijk kaartje erbij (waar ik erg blij van werd). Stond versteld van de kwaliteit van het shirt! De stof is erh stevig en zacht en het shirt zit erg lekker. Voor dames met maat xs-s zijn de regular fit shirts in maat xs mooi oversized, maar niet too much. Echt aan te raden!

Antwoord van Vet Gezellig

Hey Merel, heel erg bedankt voor je positieve review! Geweldig om te horen dat je blij bent met je t-shirt en dat de goede kwaliteit je opvalt. Dat is voor ons het allerbelangrijkste.

• Leonie
    Review voor Vet Gezellig

Ik heb al 2x besteld bij deze website, t-shirts van de Overprikkeldclub-lijn. En ik ben heel tevreden over het contact en de optie om een herinnering te krijgen als je maat er is.
    De verzending is snel en goed verpakt. 5 sterren voor Vet Gezellig!

Antwoord van Vet Gezellig

Heel erg bedankt voor je 5-sterrenreview, Leonie! Wat leuk om te horen dat je al twee t-shirts uit de Overprikkeld-lijn hebt.

• Amaryllis Claessens
    Review voor Vet Gezellig

Ik heb ondertussen al 2 shirts besteld en beide zijn echt van supergoede kwaliteit! Héél fijne stof die lekker comfortabel is. Ik had mijn bestellingen redelijk snel in huis (België) en pluspunten voor de mega leuke verpakking!

Antwoord van Vet Gezellig

Wat fijn om te horen dat je de kwaliteit van onze t-shirts en de verpakking kan waarderen! Bedankt voor je positieve review; dat betekent veel voor ons en helpt ons enorm vooruit.