Vieka
Vieka, Voor Ieder Een KAdo! Unieke en eerlijke producten gemaakt door mensen met afstand tot de arbeidsmarkt onder begeleiding van zorgprofessionals. Ons streven is om bekendheid en waardering te geven aan de producten die gemaakt worden binnen verschillende zorgorganisaties. We hopen met deze webshop een boost te kunnen geven aan de verkoop. Zodoende kunnen deze dagbestedingslocaties die de producten maken meer geld investeren in het voortbestaan van hun activiteiten en nieuwe ideeën bedenken en uitvoeren.

Kadootjes en decoratie gemaakt met zorg!

Lidmaatschap per 17-01-2024 stopgezet

8,9
Filter 28 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 11 met beschrijving

• M Bos
    Geverifieerde klant van Vieka

De stippen op de foto op de site zijn heel klein, in werkelijkheid krijg je hele grote dikke stippen. Is ook mooi, maar niet zoals afgebeeld helaas..

Antwoord van Vieka

Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet naar wens is. Wellicht is er iets fout gegaan bij het doorgeven van de bestelling aan het naaiatelier. Ik heb u een bericht gestuurd om te kijken of we het op kunnen lossen.

• Nele
    Geverifieerde klant van Vieka

Snelle levering. Mooi product. Als de knijpers iets meer knijpkracht hadden zou ik ze als uitstekend beoordelen.

Antwoord van Vieka

Bedankt voor uw reactie! Met een extra o-ring op de speelknijper kunt u overigens de knijpkracht eenvoudig vergroten. Veel plezier met uw aankoop.

• Hendrika Jongsma
    Geverifieerde klant van Vieka

Doordat 1 stof niet leverbaar bleek na mijn bestelling (knisperdoekjes) kon ik kiezen uit meerdere andere stoffen en zo mijn bestelling aanpassen. Fijne en goede service! Tevreden met de levering en het product zelf.

• Alie baas

Heel blij met mn mooie tas!!! En snel geleverd!!!! Dank

• Annemieke van Dort
    Geverifieerde klant van Vieka

Er stond niet bij het artikel dat het een kinderbezem was. Dus was van een gewone uit gegaan. Dat was een tegenvaller toen het binnen kwam

Hallo,

Wat vervelend om te lezen dat u een kinderbezem heeft ontvangen terwijl u een gewoon formaat bezem heeft besteld. Beide soorten worden aangeboden in onze webwinkel maar u heeft inderdaad de gewone grote versie besteld. We zoeken even contact met het atelier die de bezems maakt en verstuurd en vragen of ze de juiste versie nazenden.

• Thea

Keurig verpakt,snel geleverd.

• S. Zewald

Erg tevreden!

Antwoord van Vieka

Bedankt voor je beoordeling!

• Jitske van Erp
    Review voor Vieka

Goede communicatie tussen vieka en klant. Houten sierboom is goed aangekomen. Bedankt!!

• VanderLei
    Review voor Vieka

Leuke website met originele cadeautjes.
    Ook erg makkelijk om op deze manier een cadeautje aan iemand te geven.

• Jitske
    Review voor Vieka

Heel goed initiatief, zo krijg je producten te zien die je in andere winkels niet snel tegenkomt. Zeer klantvriendelijk en staan open voor feedback! Ik ga zeker verder shoppen bij Vieka!!

• P.L.

Goede waar