Vikk
Verkoop van massief houten tafels en onderstellen
Filter 27 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

• Nicoline Bogaards
    Geverifieerde klant van Vikk

Prachtige tafel van hele goede kwaliteit en super levering

• Lianne
    Review voor Vikk

We zijn ontzettend blij met onze Deens ovale eettafel. De communicatie met Felix verliep soepel en vlot; we werden tussentijds op de hoogte gehouden met 3D-ontwerpen en foto's en hebben precies de op maat gemaakte tafel gekregen waar we naar op zoek waren. Ook leuk om even op de werkplaats rond te kijken. Een mooi familiebedrijf dat we zeer kunnen aanbevelen!

• Hoe beoordeel je Vikk?

• Sara
    Review voor Vikk

Prachtige tafel, op maat gemaakt! Felix denkt uitgebreid met je mee, tot in detail. Hoogstaande kwaliteit.

• Marit Kolitz
    Geverifieerde klant van Vikk

Sehr hochwertige und toll gefertigte Produkte! Zudem ein sehr guter Service, schnelle Antwort auf Fragen und immer Kontakt bereit. Zudem ein sehr freundlicher Inhaber. 5 Sterne 🌟

• Ilse Verbruggen
    Review voor Vikk

Wij zijn echt ontzettend gelukkig met deze tafel. Ik was vanmiddag in een andere provincie dus mijn vriend heeft hem in ontvangst genomen, hij was helemaal enthousiast over hoe perfect de tafel ingepakt was. De kleur is perfect, de vorm is perfect en de grootte is perfect. Het is niet alleen de tafel wat het aankoopproces goed maakt: de kleurstalen zagen er netjes afgewerkt uit, de communicatie was prettig en zoals hiervoor benoemd de manier waarop de tafel verpakt was. Ontzettend bedankt Felix!

• Marit
    Review voor Vikk

Super goede service! Communicatie met Felix verliep heel vloeiend, alle vragen werden netjes beantwoord en er werden vaak foto’s verstuurd van de tafel als tussen update. Zeker een aanrader!

• René
    Review voor Vikk

Studio VIKK heeft een fantastische tafel op maat voor ons gemaakt. Het eindresultaat is precies wat we in gedachten hadden en zelfs mooier. We zullen vele jaren plezier hebben van deze prachtige tafel en ik kan het iedereen aanraden.

• Stefan
    Review voor Vikk

De op maat gemaakte eetkamertafel van Studio Vikk is heel erg mooi geworden. Zacht en mooi eikenhout. Mooie afwerking en snelle aflevering. Vragen werden snel beantwoord en de service is super.

• Nadia
    Review voor Vikk

Ik ben super blij met mijn nieuwe op maat gemaakte tafel en bankje! Super service en hele goede kwaliteit; aanrader!!

• Merel
    Review voor Vikk

Heel enthousiast team dat een tafel en bankje voor ons maakte van een foto die wij toestuurden.
    Uitstekende communicatie om tot de huiste uitvoering te komen en een prachtig resultaat. Wij krijgen veel complimenten over onze tafel en eettafelbank!

• Astrid
    Review voor Vikk

Wij zijn erg blij met onze mooie tafel!! Erg snel reactie via whatsapp gekregen en de benadering was zeer vriendelijk en meedenkend. Snelle levering en een zeer goede service. Een mooi bedrijf waar met aandacht en passie meubels worden gemaakt. Echt een aanrader.

• Myrthe
    Review voor Vikk

Geweldige service! Snelle respons via whatsapp. We zijn heel blij met het resultaat. Prachtige eikenhouten eettafel van hoogwaardige kwaliteit!

• Esther
    Review voor Vikk

Blij met mijn nieuwe tafel ! Prettig contact zowel telefonisch als via WhatsApp over de wensen en het verloop. Komen afspraken na. Goede service, liefde voor het vak en eindresultaat. Ik kan Studio Vikk van harte aanbevelen.

• Willem
    Review voor Vikk

Tafel van hele goede kwaliteit ontvangen. Ze kwamen hem afleveren en plaatsen. Wij zijn er erg blij mee! Toen de tafel gemaakt werd, kregen we foto's toegestuurd. We konden beslissen over hoever de onderstellen uitelkaar geplaatst moesten worden. Er was ook een lamel die een kleur aannam die afweek van de rest. Hier kwamen ze zelf mee en vroegen ze onze mening. Vervolgens hebben ze het opgelost.

Kortom, hoogwaardig en mooi product tegen een goede prijs en een top service.

• Jan Conradi
    Review voor Vikk

Zowel uitvoering, kwaliteit als begeleiding boven verwachting.
    zo maak je het tegenwoordig niet vaak meer mee. Chapeau!

Antwoord van Vikk

Hartelijk dan voor je mooie review! Wij wensen je veel gezellige uren aan je nieuwe eettafel!

• Karin
    Review voor Vikk

Super goede en snelle service. Contact via Whatsapp heel handig en vrijwel meteen antwoord. Doen wat ze beloven en denken mee! Echt een aanrader.

Antwoord van Vikk

Dankjewel voor je super review! Heel veel plezier met je nieuwe tafel!

• Janneke
    Review voor Vikk

Ten eerste raad ik deze winkel aan vanwege de mooie tafel die we er hebben gekocht. Verder heel prettig geholpen door Felix. Hij denkt mee, adviseert goed en heeft liefde voor wat hij maakt. Een aanrader.

Antwoord van Vikk

Wat een prachtige review Janneke, wij wensen jullie enorm veel plezier met de tafel!

• BPN
    Review voor Vikk

Prachtige tafel geleverd! Wij zijn er heel blij mee. En ook top vent, heeft al onze vragen keurig beantwoord en ook nog een en ander meegekregen van het vak.

Antwoord van Vikk

Bedankt voor je geweldige review!
    Wij wensen jullie nog heel veel plezier van de tafel!
    Met vriendelijke groet, VIKK

• Guusje van Gils - de Haas
    Review voor Vikk

Wat een fijn bedrijf! Goede service, super snelle en vriendelijke communicatie en niet te vergeten, onze prachtige op maat gemaakte tafel! Zo blij mee!

Hi Guusje,

Wat een geweldige review, Bedankt! Heel veel plezier met de tafel!

Groet, VIKK

• Karina Stelloo
    Review voor Vikk

Van het begin tot het eind heeft Felix met ons meegedacht. Heel betrokken en toegewijd aan het resultaat. De tafel is helemaal naar onze smaak en moest vervoerd worden naar Portugal. Het was een groot feest toen we de tafel eindelijk op z'n plek konden zetten. Echt prachtig. Wat ik mooi vind van VenderBoschwoods is de echte betrokkenheid en de persoonlijke aandacht. Ik kan hem van harte aanbevelen.