Vinntouch
Welkom bij Vinntouch!
In het Noors staat 'Vinn' voor veroveren of winnen. 'Verover' dan ook jouw unieke pronkstuk bij Vinntouch. Het onderscheidende vermogen van ons zit hem in de vinn'Touch', waarbij we alles net iets anders doen met onze eigen draai ofwel ‘touch’.
In de wereld van Fast Fashion komt er alleen maar kleding bij, terwijl er nog zo veel kwalitatieve en mooie kleding uit het verleden te vinden is. Vinntouch streeft ernaar om deze unieke eyecatchers van de jaren ‘50 tot en met ‘00 een nieuw leven te geven.
Wij vinden het ook belangrijk om kledingstukken in alle maten aan te bieden ‘voor de normale Nederlander’, mits deze natuurlijk vindbaar zijn. Tevens bieden wij vintage kleding aan tegen betaalbare prijzen.
Vinntouch is een online webshop met vintage fashion voor mannen en vrouwen. Ben je op zoek naar een warme lammy coat, een lekkere fur, hippe festivaloutfit, een 70’s outfit of de orginele Levi’s 501 jeans? Vindt deze producten en nog veel meer op Vinntouch!
Heel veel shop plezier!

Lidmaatschap per 14-11-2018 stopgezet

• Jaimie
    Review voor Vinntouch

Uitgebreide collectie met betaalbare unieke items. Heb een leuk windjack voor Paaspop gescoord. Donderdag besteld, vrijdag al in huis. Ga zo door!

• Kylie
    Review voor Vinntouch

Bestelling was snel in huis, super blij mee!

• Veerle
    Review voor Vinntouch

Snelle en goede service, goede kwaliteit. Erg blij met deze bestelling!

• Rosa
    Review voor Vinntouch

Erg leuke items voor een leuke prijs. Werd snel geleverd! Top winkel, kom hier zeker vaker terug.

• Bianca Arendse
    Review voor Vinntouch

Zo goed als nieuwe lammycoat uit de collectie uitgezocht. Supermooie jas voor een hele kleine prijs. Heerlijk warm en staat prachtig. Super!!!!

• Remke

Goed!

• Mila
    Review voor Vinntouch

Hele leuke kleren voor een prikkie!

• Laura
    Review voor Vinntouch

Overzichtelijk site met mooie spullen!

• Pieter
    Review voor Vinntouch

Prachtige kwaliteit, een zeer mooie prijs en snelle levering. Erg positief!

• Krista
    Review voor Vinntouch

Erg tevreden. Mooie spullen, niet duur en hele goede service.

• Renée Boogaard
    Review voor Vinntouch

Fantastische service. Ik ben erg blij met mijn lammy coat en dat voor die prijs! Ik hoop nog vaak te kunnen winkelen in deze web shop!

• Elke
    Review voor Vinntouch

Zeer tevreden, hele snelle levering.

• Sabrina
    Review voor Vinntouch

Fijn contact gehad met Vinntouch. Toffe items in goede staat gekocht en snel geleverd.

• Noortje
    Review voor Vinntouch

Super goede service, snelle levering en top vintage spullen!