Vinox
VINOX, voor de beste wijnen uit de Languedoc!

Overzichtelijk assortiment
Op deze website zult u tevergeefs zoeken naar wijnen uit andere regio's dan de Languedoc-Roussillon. Dit is een bewuste keuze van wijninkoper Cees Oxener. Anders dan de meeste wijn-websites biedt VINOX een overzichtelijk assortiment zodat de wijnliefhebber makkelijker zijn voorkeur kan bepalen.

Voldoende keuze
Het wijnassortiment van VINOX biedt ruim voldoende keuzemogelijkheden om aan ieders smaak te voldoen. Niet voor niets noemt men de Languedoc-Roussillon 'de nieuwe wijnwereld van Frankrijk'. Wijnen uit deze regio kunnen de concurrentie met wijnen uit zowel de oude als de nieuwe wijnlanden moeiteloos aan.

Best mogelijke wijnen
Wijninkoper Cees Oxener heeft een jarenlange en zeer gedegen horeca-achtergrond, zowel op culinair gebied als op het vlak van management. Door zich te blijven concentreren op de Languedoc-Roussillon, de streek waar hij al jaren de wijnen vandaan haalt, kan hij de best mogelijke wijnen selecteren.

Optimale prijs-kwaliteitsverhouding
Wijnen uit de Languedoc-Roussillon, waar de laatste jaren een enorme kwaliteitsslag werd gemaakt, hebben doorgaans een betere prijs-kwaliteitsverhouding dan wijnen uit de traditionele wijngebieden. Door rechtstreekse inkoop bij lokale wijnboeren en het aanhouden van een beperkte voorraad kan VINOX kwaliteitswijnen bieden voor een aangename prijs.

Rood, wit, rosé en ook mousserende wijnen: de mooiste producten van de beste wijnboeren uit de Languedoc heeft VINOX voor u weten te vinden.

Proef de zon voor een reële prijs!
De zekerheden van https://www.vinox.nl/nl/

Goedgekeurd