Vintage Hatter
Webshop in vintage hoeden

• Ilse
    Review voor Vintage Hatter

Snelle en vriendelijke service, goed advies, geweldige selectie hoeden. Heb een heerlijke hoed gekocht, super kwaliteit en krijg alleen maar complimentjes! Koop hier je hoed & be happy :)

Antwoord van Vintage Hatter

Dank je wel Ilse, als je de collectie wilt uitbreiden staan we weer voor je klaar, met een kop thee er bij natuurlijk!

• Rob
    Review voor Vintage Hatter

Ik gebruik mijn pet om 's winters lekker warm te vissen. Sindsdien vang ik grotere vissen. Ze verkopen hier echt 'lucky-hats' 😉

Antwoord van Vintage Hatter

Haha, wat een leuke review! Wij hebben zulke leuke klanten! Veel plezier er van en veel succes met vissen!

• Hoe beoordeel je Vintage Hatter?

• Lilian
    Review voor Vintage Hatter

Snelle levering zelf tussen de feestdagen in perfect precies wat ik verwacht had top!!

Antwoord van Vintage Hatter

Heel erg bedankt voor de review! Hoop dat je er nog veel plezier van hebt!

• JHR
    Review voor Vintage Hatter

Vandaag in de winkel twee Hawkins hoeden gekocht bij Vintage Hatter. Geholpen door vriendelijke verkoopster met verstand van zaken.... Ik zal hier zeker vaker komen.

Antwoord van Vintage Hatter

Dank voor de fijne review, een volgende keer helpen we je natuurlijk weer van harte!

• Toon
    Review voor Vintage Hatter

Ze hebben ontzettend gave hoeden. Snelle levering, hoeden zijn netjes en de foto komt overeen met de werkelijkheid. We hebben al verscheidene modellen bij hun afgenomen, alle naar complete tevredenheid

Antwoord van Vintage Hatter

Super bedankt voor de fijne review Toon! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag!

• Judith
    Review voor Vintage Hatter

Snelle levering en goede kwaliteit. Dochter erg blij met de aankoop in verband met een schoolfeest.

Antwoord van Vintage Hatter

Fijn om te horen, dank je wel!

• Joseph
    Review voor Vintage Hatter

Super tevreden over de service, er ging iets mis in de bestelling en dat hebben ze meteen op een zeer klantvriendelijke manier opgelost. Ik zal een volgende keer zeker weer bij hun bestellen!

Antwoord van Vintage Hatter

Dank voor de positieve review! We hadden inderdaad een foutje gemaakt (er werken hier échte mensen) en hoopten het zo zorgvuldig en goed opgelost te hebben. Fijn om te horen dat dat gewaardeerd wordt!

• Bert
    Review voor Vintage Hatter

Groot aanbod. Vlotte en uitstekende levering.

Antwoord van Vintage Hatter

bedankt voor de fijne review!

• Jan-Willem Nuisker
    Review voor Vintage Hatter

Geweldig! Super snel geleverd en de hoed voldoet precies aan de omschrijving en dus verwachting. Ga er meteen nog een uitzoeken.

• Pim Staps
    Review voor Vintage Hatter

De verkoop via / op Marktplaats was in eerste instantie 'misleidend'. Eenmaal de order geplaatst enz. is mijn artikel in goede orde ontvangen. Bezorgen / ontvangen kan sneller.