Vintshop
Design producten gemaakt met veel passie en liefde
Vintshop verkoopt design producten met een knipoog naar het verleden. Bij Vintshop vind je geen standaard 13 in een dozijn artikelen maar duurzame design producten gemaakt met veel passie en liefde voor materialen en kwaliteit.

Wij zijn een etalage voor design merken mét een goed verhaal. Blikvangers van een uitstekende kwaliteit, waarbij er bewust voor is gekozen om bij te dragen aan een mooi en eerlijk product die de wereld weer wat mooier maakt. Ieder merk heeft een pagina bij Vintshop waar je alles leest over de filosofie achter het merk.

Wij werken nauw samen met onze designers en heb je na je aankoop soms zelf contact met de ontwerper. zo houden we de lijnen kort en betaal je een eerlijke prijs voor je design product.

Wij geloven in bijzondere en ambachtelijke producten waarvan je blij wordt van de textuur, de uitstraling en de kwaliteit als je ze ziet.
9,4

• L.K.

Snelle levering.
    Klein detail ontbrak, na melding werd het ding onmiddellijk nagestuurd. Het is wel een verademing hoe de communicatie verloopt. Erg prettig en vertrouwen wekkend!

• Michel
    Review voor Vintshop

Fijne website en kundig personeel. Mijn eerste "eetkamerlamp" project tot een mooi einde gebracht. Nu op naar de de keukenlampen. Hiervoor is een tweede bestelling gedaan en wacht ik op de onderdelen.

Aanrader !

• Hoe beoordeel je Vintshop?

• Anouk Apeldoorn
    Review voor Vintshop

Laatst had ik de kippenvoerbak lamp gekocht voor in mijn tuinhuis. Ik ben tevreden over de levering en de kleur op de foto's komen overeen met de kleur in het echt. Opvallend positief was het belletje wat ik van een van de medewerkers kreeg. Ik had wat extra lamponderdelen besteld en ze belden na om te checken of dit wel de juiste onderdelen waren die ik wilde, omdat het er meerdere waren. Dat noem ik attent. De volgende keer haal ik mijn lamp(onderdelen) weer bij Vintshop.

• Jimmy
    Review voor Vintshop

De lampenkappen die ik graag wilde waren niet voldoende op voorraad. Er is alles aan gedaan dat ik ze toch nog op tijd kon ophangen. Fijne service!

Antwoord van Vintshop

Bedankt voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat alles goed en op tijd is aangekomen, Hoop dat alles nu ook op tijd af is en heel veel succes met de opening! :)

Remon van Vintshop.nl

• lars
    Review voor Vintshop

Perfecte service. Pakketje was even vermist, maar werd al snel vervangen door een nieuwe zending. Resultaat was zeer mooi.

• Ferdy
    Review voor Vintshop

Super service! Ik had verschillende onderdelen besteld om thuis zelf lampen in elkaar te schroeven. De onderdelen pasten alleen niet precies bij elkaar en na een berichtje aan de winkel werd dit prima en heel snel opgelost (uitstekende score op nazorg en garantie dus). Top service!
    De spulletjes voelen van goede kwaliteit voor een prima prijs.

• Aafke
    Review voor Vintshop

Mijn pakket leek even spoorloos te zijn geraakt bij de bezorgdienst en zelden werd zo'n probleem voor mij zo snel en ruimhartig opgelost; diezelfde middag was er al een nieuw pakketje onderweg, al kon ik uiteindelijk het originele pakket alsnog ophalen bij het pakketpunt. Ik was erg onder de indruk van deze uitstekende en razendsnelle service!

• Pim
    Review voor Vintshop

Top service !! Geweldige klantenservice.

• Mike
    Review voor Vintshop

Goede en snelle service, ook in het geval dat er iets tegenzit. De bestelling bevatte twee kleine onderdelen die licht beschadigd waren. Na contact hierover zijn direct nieuwe onderdelen naar ons toegestuurd. Geen gedoe met terugsturen dus. We hebben nu een perfecte en hele mooie lamp.

• Geoffrey
    Review voor Vintshop

Goede snelle klanten service. Na mijn vraag snel antwoord en goed mee gedacht met de nieuwe bestelling.

• Rindert Meijer
    Review voor Vintshop

Heel goed geholpen door Remon. Ik had meerdere vragen over het product en bezorging maar kreeg binnen no-time antwoord. Zeker een aanrader!

• Teunis

• Eline
    Review voor Vintshop

Ik heb inmiddels een aantal producten van Vintshop in huis en ben erg tevreden. Snelle bezorging en mooie kwaliteit.

• Angela
    Review voor Vintshop

Verkoopt super mooie zelfontworpen lampen en vele onderdelen. Service is geweldig!

• van Loon
    Review voor Vintshop

Hele goeie service en altijd vriendelijke klantenservice bij vragen.
    Mooie producten van Kwaliteit

• Reyn Bakker

zeer goede service

• Peet
    Review voor Vintshop

Zeer goed geholpen aan de telefoon, zeer snelle levering, 1 onderdeel verkeerd geleverd maar dezelfde dag weer opgelost, zeer top.

Antwoord van Vintshop

Hartelijk dank voor je mooie review, blij dat alles is opgelost nu en veel plezier met de bestelling!

Remon van Vintshop.nl

• Vincent

Wat een top service!
    Kwam er op zondag achter dat plafondkappen ontbraken bij project, meteen besteld via de webshop en contact gezocht via Whatsapp of de levering sneller kon, op maandag geregeld! Dank!!!

Antwoord van Vintshop

Hartelijk dank voor je positieve reactie en succes met het project! Groet Remon van Vintshop.nl

• Ruby de Bont
    Review voor Vintshop

snelle levering en het product was goed verpakt.
    Helaas ontvingen we een artikel met kleine schade en was een nieuw artikel niet meer te leveren. Vintshop stelde voor een hetzelfde artikel maar in de verkeerde kleur voor ons gartis over te spuiten in de juiste kleur, waardoor we nu alsnog het gewenste product hebben. geweldige klantenservice en zeer prettig contact

• J. van Heijst
    Review voor Vintshop

Op een buitengewone klantvriendelijke wijze geholpen.
    Medewerker Remon den Held heeft zijn uiterste best gedaan om mijn bestelling aan mijn wensen aan te passen.
    Zeer snelle service.