Vintshop
Design producten gemaakt met veel passie en liefde
Vintshop verkoopt design producten met een knipoog naar het verleden. Bij Vintshop vind je geen standaard 13 in een dozijn artikelen maar duurzame design producten gemaakt met veel passie en liefde voor materialen en kwaliteit.

Wij zijn een etalage voor design merken mét een goed verhaal. Blikvangers van een uitstekende kwaliteit, waarbij er bewust voor is gekozen om bij te dragen aan een mooi en eerlijk product die de wereld weer wat mooier maakt. Ieder merk heeft een pagina bij Vintshop waar je alles leest over de filosofie achter het merk.

Wij werken nauw samen met onze designers en heb je na je aankoop soms zelf contact met de ontwerper. zo houden we de lijnen kort en betaal je een eerlijke prijs voor je design product.

Wij geloven in bijzondere en ambachtelijke producten waarvan je blij wordt van de textuur, de uitstraling en de kwaliteit als je ze ziet.

• Pim
    Review voor Vintshop

Top service !! Geweldige klantenservice.

• Mike
    Review voor Vintshop

Goede en snelle service, ook in het geval dat er iets tegenzit. De bestelling bevatte twee kleine onderdelen die licht beschadigd waren. Na contact hierover zijn direct nieuwe onderdelen naar ons toegestuurd. Geen gedoe met terugsturen dus. We hebben nu een perfecte en hele mooie lamp.

• Hoe beoordeel je Vintshop?

• Geoffrey
    Review voor Vintshop

Goede snelle klanten service. Na mijn vraag snel antwoord en goed mee gedacht met de nieuwe bestelling.

• Rindert Meijer
    Review voor Vintshop

Heel goed geholpen door Remon. Ik had meerdere vragen over het product en bezorging maar kreeg binnen no-time antwoord. Zeker een aanrader!

• Teunis

Goede service

• Eline
    Review voor Vintshop

Ik heb inmiddels een aantal producten van Vintshop in huis en ben erg tevreden. Snelle bezorging en mooie kwaliteit.

• Angela
    Review voor Vintshop

Verkoopt super mooie zelfontworpen lampen en vele onderdelen. Service is geweldig!

• van Loon
    Review voor Vintshop

Hele goeie service en altijd vriendelijke klantenservice bij vragen. Mooie producten van Kwaliteit

• Reyn Bakker

zeer goede service

• Peet
    Review voor Vintshop

Zeer goed geholpen aan de telefoon, zeer snelle levering, 1 onderdeel verkeerd geleverd maar dezelfde dag weer opgelost, zeer top.

Antwoord van Vintshop

Hartelijk dank voor je mooie review, blij dat alles is opgelost nu en veel plezier met de bestelling!

Remon van Vintshop.nl