Vintshop
Design producten gemaakt met veel passie en liefde
Vintshop verkoopt design producten met een knipoog naar het verleden. Bij Vintshop vind je geen standaard 13 in een dozijn artikelen maar duurzame design producten gemaakt met veel passie en liefde voor materialen en kwaliteit.

Wij zijn een etalage voor design merken mét een goed verhaal. Blikvangers van een uitstekende kwaliteit, waarbij er bewust voor is gekozen om bij te dragen aan een mooi en eerlijk product die de wereld weer wat mooier maakt. Ieder merk heeft een pagina bij Vintshop waar je alles leest over de filosofie achter het merk.

Wij werken nauw samen met onze designers en heb je na je aankoop soms zelf contact met de ontwerper. zo houden we de lijnen kort en betaal je een eerlijke prijs voor je design product.

Wij geloven in bijzondere en ambachtelijke producten waarvan je blij wordt van de textuur, de uitstraling en de kwaliteit als je ze ziet.
9,0

• Eline
    Review voor Vintshop

Ik heb inmiddels een aantal producten van Vintshop in huis en ben erg tevreden. Snelle bezorging en mooie kwaliteit.

• Angela
    Review voor Vintshop

Verkoopt super mooie zelfontworpen lampen en vele onderdelen. Service is geweldig!

• Hoe beoordeel je Vintshop?

• van Loon
    Review voor Vintshop

Hele goeie service en altijd vriendelijke klantenservice bij vragen. Mooie producten van Kwaliteit

• Reyn Bakker

zeer goede service

• Peet
    Review voor Vintshop

Zeer goed geholpen aan de telefoon, zeer snelle levering, 1 onderdeel verkeerd geleverd maar dezelfde dag weer opgelost, zeer top.

Antwoord van Vintshop

Hartelijk dank voor je mooie review, blij dat alles is opgelost nu en veel plezier met de bestelling!

Remon van Vintshop.nl

• Vincent

Wat een top service!
    Kwam er op zondag achter dat plafondkappen ontbraken bij project, meteen besteld via de webshop en contact gezocht via Whatsapp of de levering sneller kon, op maandag geregeld! Dank!!!

Antwoord van Vintshop

Hartelijk dank voor je positieve reactie en succes met het project! Groet Remon van Vintshop.nl

• Ruby de Bont
    Review voor Vintshop

snelle levering en het product was goed verpakt.
    Helaas ontvingen we een artikel met kleine schade en was een nieuw artikel niet meer te leveren. Vintshop stelde voor een hetzelfde artikel maar in de verkeerde kleur voor ons gartis over te spuiten in de juiste kleur, waardoor we nu alsnog het gewenste product hebben. geweldige klantenservice en zeer prettig contact

• J. van Heijst
    Geverifieerde klant van Vintshop

Op een buitengewone klantvriendelijke wijze geholpen.
    Medewerker Remon den Held heeft zijn uiterste best gedaan om mijn bestelling aan mijn wensen aan te passen.
    Zeer snelle service.

• Maarten Westerneng
    Geverifieerde klant van Vintshop

Bestelling was niet compleet beschikbaar, werknemer bood wat alternatieven en wat extra om te compenseren, super netjes.

Antwoord van Vintshop

Bedankt voor je reactie! fijn dat we tot een oplossing zijn gekomen. veel plezier met je artikelen!

• Sandra
    Geverifieerde klant van Vintshop

Vandaag m'n lamp binnengekregen, top en snel geleverd. Hij is erg leuk, precies zoals ik had gezien en hoopte. Ben er erg blij mee 😊 Bedankt!

Antwoord van Vintshop

Hoi Sandra, fijn dat de lamp helemaal bevalt :) heel veel plezier ermee! Groet, Team Vintshop.nl