Virginia Lilly

Virginia Lilly

Het vervaardigen van maatwerk haarwerken/pruiken.
Verkoop premium raw en virgin haar.Haarbundels,closures,frontals,clip ins,wigs en extensions
Filter 32 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 24 met beschrijving

• Germaine
    Review voor Virginia Lilly

Goede prijzen, prachtig en kwalitatief zeer goed haar. Het hele proces krijg je goede/duidelijke begeleiding en advies van Diana. Dus van een keuze maken, tot op de hoogte gehouden worden van de stappen tijdens de levering en nazorg als je het haar al in handen heb. Ik kan werkelijk waar alleen maar positieve berichten plaatsen, want dat is Diana!! En daarmee ook haar mooie onderneming.

• E,e

Mooie kwaliteit goed geholpen

Antwoord van Virginia Lilly

Superbedankt voor de geweldige feedback!
    This is our mission! Enjoy your hair!!
    Xx Diana

• Hoe beoordeel je Virginia Lilly?

• Katie Karssen van der Spree
    Geverifieerde klant van Virginia Lilly

Super lieve meid! Wij werden goed op de hoogte gehouden van het hele proces.
    Dankjewel!

Hi Katie!!!
    Bedankt voor de geweldige feedback!!

Liefs Diana

• Sandra Cullimore
    Geverifieerde klant van Virginia Lilly

De service is geweldig, zeer professioneel bedrijf , vriendelijk , haar is van topkwaliteit zou zeker weer bestellen .

• Mariska
    Review voor Virginia Lilly

Super lieve vrouw met passie voor haar werk. Zeer tevreden over zowel het contact als de wig. Thank you Diana!!

Antwoord van Virginia Lilly

Beste Mariska!! Hartelijk dank voor de feedback!!! Fijn dat alles naar wens is!! Graag gedaan!

• Ilona
    Geverifieerde klant van Virginia Lilly

Diana is vriendelijk en begaan met haar klanten. Je merkt dat ze geniet van wat ze doet. Dit bedrijf is zeker een aanrader!

Antwoord van Virginia Lilly

Lieve Ilona, enorm bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze geweldige review,means a lot!!
    Heel erg graag gedaan!❤️

• Nathalja
    Review voor Virginia Lilly

Goede kwaliteit en niets anders dan wat jij als klant vraagt. Thats what you get!

• Suhely
    Review voor Virginia Lilly

Mijn allereerste keer zo een dure aanschaf doen bij een verkoper die ik niet ken. In alle opzichten werd er tijd aan aandacht aan me besteed. Geen enkle vraag was te veel ongekende dienstverlening. Zelfs de nazorg is op en top

• Loraine
    Review voor Virginia Lilly

Goede communicatie, snelheid, vriendelijkheid, veel geduld. Beantwoord al je vragen, maakt filmpjes met instructies voor je. En is oplossingsgericht.

Lieve Loraine,
    Superbedankt voor de feedback en ben blij je zo heb mogen helpen.
    Zodra ik het item opnieuw heb,laat ik je direct weten! Nogmaals bedankt,waardeer ik enorm!

• Kim Peleman
    Review voor Virginia Lilly

Super content, mooie afwerking en heel goede service