Virginia Lilly

Het vervaardigen van maatwerk haarwerken/pruiken.
Verkoop premium raw en virgin haar.Haarbundels,closures,frontals,clip ins,wigs en extensions
pruiken haaruitval wigs/pruiken
Filter 34 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 26 met beschrijving

• Nancy
    Geverifieerde klant van Virginia Lilly

Mijn eerste bestelling bij Diana. Een mooie pruik besteld en laten stylen. Diana luistert goed naar jouw wensen. Geeft tips voor het onderhouden van jouw aankoop. De kwaliteit van de pruik is buitengewoon. Het haar is dik en heel zacht. Het draagt zeer licht en ziet er geweldig uit. Ik raad Diana zeker aan. Wil je persoonlijke aandacht en goed advies dan moet je zeker bij haar zijn. Dank je wel, Diana!

Lieve Nancy!
    Enorm bedankt voor je uitgebreide en zeer gewaardeerde review.
    Fijn dat je meer dan tevreden bent,wens je heel veel plezier met je haarwerk en voor extra advies of tips weet je me te vinden!!!!
    Diana

• Courtney
    Review voor Virginia Lilly

Diana is very passionate about her work and it is evident in the quality wigs and bundles she provides. She made a custom colored wig for me and her

• Hoe beoordeel je Virginia Lilly?

• Germaine
    Review voor Virginia Lilly

Goede prijzen, prachtig en kwalitatief zeer goed haar. Het hele proces krijg je goede/duidelijke begeleiding en advies van Diana. Dus van een keuze maken, tot op de hoogte gehouden worden van de stappen tijdens de levering en nazorg als je het haar al in handen heb. Ik kan werkelijk waar alleen maar positieve berichten plaatsen, want dat is Diana!! En daarmee ook haar mooie onderneming.

• E,e

Mooie kwaliteit goed geholpen

Antwoord van Virginia Lilly

Superbedankt voor de geweldige feedback!
    This is our mission! Enjoy your hair!!
    Xx Diana

• Katie Karssen van der Spree
    Geverifieerde klant van Virginia Lilly

Super lieve meid! Wij werden goed op de hoogte gehouden van het hele proces.
    Dankjewel!

Hi Katie!!!
    Bedankt voor de geweldige feedback!!

Liefs Diana

• Sandra Cullimore
    Geverifieerde klant van Virginia Lilly

De service is geweldig, zeer professioneel bedrijf , vriendelijk , haar is van topkwaliteit zou zeker weer bestellen .

• Mariska
    Review voor Virginia Lilly

Super lieve vrouw met passie voor haar werk. Zeer tevreden over zowel het contact als de wig. Thank you Diana!!

Antwoord van Virginia Lilly

Beste Mariska!! Hartelijk dank voor de feedback!!! Fijn dat alles naar wens is!! Graag gedaan!

• Ilona
    Geverifieerde klant van Virginia Lilly

Diana is vriendelijk en begaan met haar klanten. Je merkt dat ze geniet van wat ze doet. Dit bedrijf is zeker een aanrader!

Antwoord van Virginia Lilly

Lieve Ilona, enorm bedankt dat je de tijd hebt genomen voor deze geweldige review,means a lot!!
    Heel erg graag gedaan!❤️

• Nathalja
    Review voor Virginia Lilly

Goede kwaliteit en niets anders dan wat jij als klant vraagt. Thats what you get!

• Suhely
    Review voor Virginia Lilly

Mijn allereerste keer zo een dure aanschaf doen bij een verkoper die ik niet ken. In alle opzichten werd er tijd aan aandacht aan me besteed. Geen enkle vraag was te veel ongekende dienstverlening. Zelfs de nazorg is op en top

• Loraine
    Review voor Virginia Lilly

Goede communicatie, snelheid, vriendelijkheid, veel geduld. Beantwoord al je vragen, maakt filmpjes met instructies voor je. En is oplossingsgericht.

Lieve Loraine,
    Superbedankt voor de feedback en ben blij je zo heb mogen helpen.
    Zodra ik het item opnieuw heb,laat ik je direct weten! Nogmaals bedankt,waardeer ik enorm!

• Kim Peleman
    Review voor Virginia Lilly

Super content, mooie afwerking en heel goede service

• Thamara Maes
    Geverifieerde klant van Virginia Lilly

Diana is super betrokken bij jou als klant. Houd je van elke stap op de hoogte, denkt met je mee en adviseert en geeft fijne tips. Het pakketje is heel mooi en met alle zorg ingepakt waardoor het echt een kado is om te krijgen.

Antwoord van Virginia Lilly

Enorm bedankt voor de feedback
    Zeer gewaardeerd!!

• Arbelina Yacoub

Beste service ever!!!

Antwoord van Virginia Lilly

Beste Arbelina, superbedankt voor je feedback!
    Persoonlijke Service is voor ons heel belangrijk ,bedankt voor de fijne ervaring en hoop je gauw terug te zien!!!
    Enjoy your hair!!
    Liefs Diana

• Alex
    Review voor Virginia Lilly

Uitstekende service, neemt snel actie
    Zeer tevreden

• Rochelyn Wiesken
    Geverifieerde klant van Virginia Lilly

Ze is lief en geeft goeie service. Ze luistert heel goed en aandachtig naar je wilt. Dus je voelt geen haast of druk om een beslissing te nemen of wat te kopen en dat is heel fijn.

Beste rochelyn,
    Enorm bedankt voor je review!

• Melissa Adjako
    Geverifieerde klant van Virginia Lilly

Geweldige service 👌🏽👌🏽en een schat van een dame🥰🥰

• Sherrylucia
    Review voor Virginia Lilly

Geweldige kwaliteit human hair. Lekker vol zelfs aan de puntjes. Ruikt heerlijk en er laat niet veel haar los!

Lieve Lucia!
    Superbedankt voor je feedback!!
    Heel veel plezier met je haarwerk ❤️

• Sandra Woltering
    Geverifieerde klant van Virginia Lilly

Geweldig lieve vrouw luisterd naar je adviezen maakt prachtige pruiken een aanrader❤

Antwoord van Virginia Lilly

lieve Sandra,hartelijk dank voor dit geweldig bericht!

• Roos
    Review voor Virginia Lilly

Hele lieve vrouw met super service! Ook hele mooie kwaliteit voor ieder wat wils

Lieve Roos!
    Enorm bedankt voor je reactie, het was een eer om je te helpen en uiteindelijk je prachtige haarwerk te leveren.