VitiligoShop
VitiligoShop levert producten voor de verzorging en ondersteuning bij vitiligo. DermaBest Novitil, Coverderm camouflage en zonnebrand, UVB Lichttherapie, Marc Inbane zelfbruiners, Microskin second skin en Melavitil vitaminen.
De zekerheden van https://www.vitiligoshop.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Op mijn 28e ontdekte ik witte plekjes op mijn handen en na een lange zoektocht van jaren bleek dit vitiligo te zijn. Ik heb van alles geprobeerd om hier van af te komen, maar de witte vlekken breidden zich steeds meer uit. Op internet is van alles te koop en de meest fantastische resultaten worden beloofd, die vrijwel nooit worden waargemaakt. Ik ben daarom gaan zoeken naar producten waar je als vitiligo patiënt wel iets aan hebt en die je echt ondersteunen. Met mijn webshop geef ik eerlijke informatie en probeer mijn mede patiënten een luisterend oor te bieden en goede producten die het leven een beetje leuker maken.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015